href
Liczba pozycji: 5
Wzorcowy plan kont w kontekście polityki rachunkowości – ebook
Magdalena Giedroyć Ewa Hellich
http://sklep.infor.pl/wzorcowy-plan-kont-w-kontekscie-polityki-rachunkowosci--aktualne-zasady-prowadzenia-ewidencji-ksiegowej-dla-jednostek-sfery-budzetowej.htmlData dostępności:
Data publikacji:
Bolesław Chrobry. Złe dni. Tom 3. Część 1 – ebook
Antoni Gołubiew
Trzeci tom monumentalnego dzieła o początkach polskiej państwowości. Powieść historyczna z czasów Mieszka I i początków panowania Bolesława Chrobrego. Wielkie już i potężne księstwo trzyma w garści Bolesław. Mocny to ksiądz i władyka. Gońce skaczą z Krakowa do Poznania, Gniezdna, Wrocławia, Kołobrzegu. Trzeba wiedzieć co się w księstwie dzieje i co na granicach. Drogi już wyrąbane, stróże w trzemach...Data dostępności:
Data publikacji:
Decydujące starcie. Gabriel Legend #3 – audiobook
Meghan March
III część trylogii GABRIEL LEGEND Scarlett Priest i Gabriel Legend. Ta miłość od początku wydawała się nie mieć szans na przetrwanie. Przeklęty wojownik, nad którym ciążyło fatum, nie miał prawa zapragnąć dumnej księżniczki. Nie miał prawa jej pokochać i sam zostać pokochanym. Ale stało się. Kiedy spotkał Scarlett, jej życie zmieniło się diametralnie. Gabriel był zupełnie inny niż mężczyźni, których...Data dostępności:
Data publikacji:
Zła chwila – audiobook
K.N. Haner
ON powraca. I tym razem nie da JEJ odejść. Moje życie nigdy nie było tak skomplikowane. Stanęłam na czele mafijnego imperium mojego ojca. Uciekłam od męża, który nienawidzi szantażu i zdrady, a ja dopuściłam się obu tych rzeczy. Moje rozdarte na pół serce nie pozwalało mi trzeźwo myśleć. Przez żal, kłamstwa i manipulacje miałam w głowie jeszcze większy mętlik. Nie mogłam nikomu ufać, a potrzebowałam...Data dostępności:
Data publikacji:
Buyer Persona – ebook
Adele Revella
Buyer Persona - a jeśli nie jest tym, co myślisz Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb klientów, a nie - choć obecnie robi to wiele osób - o budowę sztucznego profilu idealnego klienta docelowego....Data dostępności:
Data publikacji: