inżynieria
Liczba pozycji: 9
Inżynieria wnętrza – ebook
Sadhguru Jaggi Vasudev
Inżynieria wnętrza to intrygująca książka przedstawiająca sprawdzone metody, które rewolucjonizują sposób postrzegania i myślenia. Autor korzysta z wielowiekowych doświadczeń jogi, przekazywanych przez kolejnych mistrzów, pokazuje pułapki umysłu i opisuje ćwiczenia ułatwiające osiągnięcie autentycznej radości życia. Sadhguru Jaggi Vasudev , wizjoner, mistyk i jogin, opowiada historię własnego oświecenia...Data dostępności:
Data publikacji:
The Game. Rewolucja cyfrowa – ebook
Alessandro Baricco
Transformacja, której doświadczamy, nie jest jedynie skutkiem rewolucji technologicznej z jej nowymi urządzeniami cyfrowymi. Spowodowała ją rewolucja mentalna. Ci co ją zapoczątkowali – od pionierów internetu po konstruktorów iPhone’a – nie mieli precyzyjnego planu na przyszłość, mieli tylko jeden cel: uniemożliwić powtórzenie się tragedii, do jakich doszło w XX wieku. Znieść granice, zbojkotować elity,...Data dostępności:
Data publikacji:
Różne odmiany jakości i ich praktyczne wykorzystanie – ebook
Romuald Kolman
Najbardziej ogólnie JAKOŚĆ - to stopień spełniania stawianych wymagań. Mamy z nią do czynienia wszędzie wokół. Jakość życia, produktu, usługi - musimy jakoś ją wyrazić, ocenić by móc dążyć do jej poprawy W tej monografii rozpatruje się szczegółowo pięć podstawowych kamieni milowych rozwoju wiedzy o jakości, którymi są: 1. KWALITOLOGIA - system porządkowania informacji o jakości 2. WARTOŚCIOWANIE -...Data dostępności:
Data publikacji:
Ryzyko operacyjne w naukach o zarządzaniu – ebook
Iwona Staniec Janusz Zawiła-Niedźwiecki
Chcesz zapewnić ciągłość działania swojej firmie – naucz się zarządzać ryzykiem operacyjnym Ryzyko operacyjne jest obecnie nieodłącznym elementem funkcjonowania każdego przedsiębiorstwa. Zarządzanie nim wymaga nowego podejścia, uwzględniającego jego wieloaspektowość oraz problemy z dostępem do danych umożliwiających modelowanie i analizę. Aby ocenić tego rodzaju ryzyko, trzeba przeprowadzić analizę...Data dostępności:
Data publikacji:
Technologie informatyczne w logistyce – ebook
Andrzej Szymonik
Istnienie globalnej konkurencji i produktów światowych oraz permanentne skracanie cyklu życia produktu wymusza ciągłe wdrażanie efektywnych innowacji technicznych, ekonomicznych i organizacyjnych oraz innowacji w metodach zarządzania. Utrzymanie się na rynku światowym i dostosowanie do ciągłych zmian ułatwia między innymi logistyka, której przedmiotem badań są prawidłowości i zjawiska występujące...Data dostępności:
Data publikacji:
Projekt 21:09 – ebook
Mark H. Parsons
"Czy można zrozumieć upływający czas? Jamison, jego ojciec i młodsza siostra - każdy na swój sposób radzi sobie z utratą ukochanej matki i żony. Kiedy dwa lata po jej śmierci, Jamisonowi umyka dzień jej urodzin, chłopak zaczyna się zastanawiać, czy istnieje sposób na zatrzymanie ulotnych wspomnień. Odpowiedzią na jego przemyślenia jest aparat, który kilka lat wcześniej dała mu matka. Od tej pory,...Data dostępności:
Data publikacji:
Karma – ebook
Sadhguru Vasudev
Czym jest karma? Zwykle rozumiemy ją jako mechanizm gwarantujący równowagę pomiędzy dobrymi i złymi czynami, myślami, intencjami. Mechanizm, który z pozoru zapewnia, że ostatecznie dostajemy to, na co zasługujemy. To nazbyt uproszczone pojmowanie wywołuje wiele nieporozumień i utrudnia czerpanie radości z życia. Sadhguru – autor książki Inżynieria wnętrza – wyjaśnia, czym tak naprawdę karma jest i...Data dostępności:
Data publikacji:
Droga do teraz – ebook
Grzegorz W. kołodko
Z profesorem Grzegorzem W. Kołodko rozmawia profesor Paweł Kozłowski. Prawda w oczy! Po bestsellerowej trylogii: „Wędrujący świat”, „Świat na wyciągnięcie myśli” i „Dokąd zmierza świat”, wybitny ekonomista, profesor Grzegorz W. Kołodko, zaskakuje czytelników niezwykłą, szczerą opowieścią o swojej własnej historii – historii ściśle związanej z polską transformacją i towarzyszącymi jej reformami, a...Data dostępności:
Data publikacji:
Efekt viralowy – ebook
Jonah Berger
Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy? Dlaczego pewne produkty bądź usługi stają się popularne wśród konsumentów, a inne nigdy nie osiągają sukcesu? Czy można nauczyć się zarażać ideami i sprawić, aby nasze treści stały się viralem? Niezależnie od tego, czy zawodowo zajmujesz się marketingiem, polityką, inżynierią, prowadzisz własną firmę, czy jesteś wykładowcą,...Data dostępności:
Data publikacji: