inspiracji
Liczba pozycji: 78
„Źródła inspiracji”. Praktyczne metody osiągania sukcesu. Część 3 – audiobook
M.R. Kopmeyer
Każdy człowiek posługuje się obrazem własnej osoby i staje się takim, jakim sam się widzi w swojej wyobraźni. Jeśli więc pragniesz odnosić sukcesy, musisz stworzyć obraz człowieka sukcesu i stać się odwzorowaniem własnych wyobrażeń. Aby to osiągnąć, powinieneś nauczyć się skutecznego panowania nad problemami, posiąść umiejętność radzenia sobie z ludźmi konfliktowymi, a przede wszystkim nauczyć się...Data dostępności:
Kreatywność S.A. Droga do prawdziwej inspiracji – audiobook
Amy Wallace Ed Catmull
„Kreatywność” to książka dla menedżerów, którzy chcą poprowadzić swoich pracowników na nowe wyżyny, podręcznik dla każdego, kto dąży ku oryginalności, i pierwszy wgląd za kulisy Pixar Animation - wspólnie zajrzymy na spotkania, autopsje, narady „zespołu mózgowców" (Braintrust), podczas których powstawały jedne z najpopularniejszych filmów w historii kinematografii. W założeniu jest...Data dostępności:
Data publikacji:
Kreatywność S.A. Droga do prawdziwej inspiracji. WYDANIE ROZSZERZONE. – audiobook
Amy Wallace Ed Catmull
"Sprawdzone recepty na to, by stale podkręcać kreatywność, nie zabijać jej biurokracją i uważnie przyglądać się wszystkiemu, co może jej zagrozić. Kreatywność S.A. to książka dla menedżerów, którzy chcą budować wraz ze swoimi współpracownikami środowisko pracy oparte na kreatywności, oraz dla tych, którzy poprzez odrzucenie konwencji chcą usprawniać procesy w firmie. To także wgląd za kulisy zarządzania...Data dostępności:
Data publikacji:
Kreatywność S.A. Droga do prawdziwej inspiracji. Wydanie rozszerzone – ebook
Ed Catmull Amy Wallace
Sprawdzone recepty na to, by stale podkręcać kreatywność, nie zabijać jej biurokracją i uważnie przyglądać się wszystkiemu, co może jej zagrozić. Kreatywność S.A. to książka dla menedżerów, którzy chcą budować wraz ze swoimi współpracownikami środowisko pracy oparte na kreatywności, oraz dla tych, którzy poprzez odrzucenie konwencji chcą usprawniać procesy w firmie. To także wgląd za kulisy zarządzania...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak wypromować restaurację w internecie – ebook
Dorota Bajczyk
Blisko sto stron porad, pomysłów i inspiracji 50 pomysłów na posty na Facebooku 10 typów postów na Instagramie Prowadzenie LinkedIn dla restauracji Zasady współpracowania z blogerami i jak wybrać nazwę dla restauracji Restauracja w czasie kryzysuData dostępności:
Data publikacji:
Akcelerator sukcesu – ebook
Łukasz Sobczak
Ta unikalna książka jest niezastąpionym przewodnikiem dla tych, którzy dążą do osiągnięcia swoich celów. Niezależnie od tego, czy szukasz inspiracji w trudnych chwilach czy po prostu potrzebujesz motywacji do kontynuowania działania, ta książka z pewnością pomoże Ci łatwiej i szybciej osiągnąć swoje cele. Znajdziesz w niej wiele inspirujących myśli, które otworzą przed Tobą drzwi do nowych możliwości....Data dostępności:
Data publikacji:
Alfabet kobiecości – audiobook
Małgorzata Szafrańska
XXI wiek stawia kobiety przed wieloma wyzwaniami. Zmagamy się z wieloma problemami. Jednym z największych jest zwątpienie w siebie i swoją wartość. „Alfabet kobiecości” to seria opowiadań opartych na prawdziwych emocjach i doświadczeniach tak dobrze znanych kobietom. Alfabet dosłownie i w przenośni. Alfabet naszych emocji, takich jak odwaga, miłość, strach, zwątpienie. Alfabet kobiet, bo...Data dostępności:
Data publikacji:
Sam tworzysz siebie, czyli jak Twoje myśli wpływają na życie – audiobook
James Allen
Światowy bestseller i najbardziej znana publikacja Jamesa Allena, zaliczana do klasyki literatury z zakresu samodoskonalenia oraz samopomocy psychologicznej. Pozycja wydana po raz pierwszy w 1903 roku, przez wiele następnych dekad była źródłem inspiracji dla pisarzy motywacyjnych. Autor przekonuje w niej, że źródłem samopoczucia każdego z nas są nasze własne myśli. Stara się więc uzmysłowić, że...Data dostępności:
Data publikacji:
Trener osobisty – audiobook
Iwona Majewska-Opiełka
Ten audiobook to 365 krótkich tekstów zawierających wiedzę pozwalającą lepiej poznać siebie, zrozumieć swoją siłę i nauczyć się wykorzystywać ją w budowaniu swojego szczęścia. Autorka zaleca, aby codziennie zrobić krok w stronę pełniejszego życia i podpowiada, jak to zrobić. Niczym osobisty trener prowadzi słuchacza do zbudowania cech pozwalających żyć szczęśliwie i działać skutecznie, pomaga także...Data dostępności:
Data publikacji:
Opowieści w marketingu – ebook
Jacek Szlak
Budowanie trwałych relacji poprzez tworzenie wartości to dzisiaj podstawa działania każdej marki, która pragnie skraść serca konsumentów. Jak to zrobić, aby Klienci chcieli podążać za naszą marką i dzielić się nią z innymi? Twórz opowieści, opowiadaj o swojej marce! Jakich zatem narzędzi i technik należy użyć, aby robić to skutecznie, żeby Klienci stawali się wiernymi przyjaciółmi Twojej marki...Data dostępności:
Data publikacji: