inspiracji
Liczba pozycji: 36
Kreatywność S.A. Droga do prawdziwej inspiracji. Wydanie rozszerzone – ebook
Ed Catmull Amy Wallace
Sprawdzone recepty na to, by stale podkręcać kreatywność, nie zabijać jej biurokracją i uważnie przyglądać się wszystkiemu, co może jej zagrozić. Kreatywność S.A. to książka dla menedżerów, którzy chcą budować wraz ze swoimi współpracownikami środowisko pracy oparte na kreatywności, oraz dla tych, którzy poprzez odrzucenie konwencji chcą usprawniać procesy w firmie. To także wgląd za kulisy zarządzania...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak wypromować restaurację w internecie – ebook
Dorota Bajczyk
Blisko sto stron porad, pomysłów i inspiracji 50 pomysłów na posty na Facebooku 10 typów postów na Instagramie Prowadzenie LinkedIn dla restauracji Zasady współpracowania z blogerami i jak wybrać nazwę dla restauracji Restauracja w czasie kryzysuData dostępności:
Data publikacji:
Akcelerator sukcesu – ebook
Łukasz Sobczak
Ta unikalna książka jest niezastąpionym przewodnikiem dla tych, którzy dążą do osiągnięcia swoich celów. Niezależnie od tego, czy szukasz inspiracji w trudnych chwilach czy po prostu potrzebujesz motywacji do kontynuowania działania, ta książka z pewnością pomoże Ci łatwiej i szybciej osiągnąć swoje cele. Znajdziesz w niej wiele inspirujących myśli, które otworzą przed Tobą drzwi do nowych możliwości....Data dostępności:
Data publikacji:
Narzędzie Światotwórcy – ebook
Daniel Mróz
"Narzędzie Światotwórcy” to podręcznik, a raczej narzędzie do tworzenia kultur, religii, systemów magii, map, NPC-ów, antagonistów, planet i wielu innych. Jest w nim masa porad dla początkujących, a jednocześnie nic nie narzuca osobom, które tworzą świat swoimi technikami (każdy używa narzędzi na swój sposób). Oprócz porad znajdziecie tu masę tabelek, przykładów i inspiracji. Ten podręcznik nie...Data dostępności:
Data publikacji:
Opowieści w marketingu – ebook
Jacek Szlak
Budowanie trwałych relacji poprzez tworzenie wartości to dzisiaj podstawa działania każdej marki, która pragnie skraść serca konsumentów. Jak to zrobić, aby Klienci chcieli podążać za naszą marką i dzielić się nią z innymi? Twórz opowieści, opowiadaj o swojej marce! Jakich zatem narzędzi i technik należy użyć, aby robić to skutecznie, żeby Klienci stawali się wiernymi przyjaciółmi Twojej marki...Data dostępności:
Data publikacji:
Digital learning. Od e-learningu do dzielenia się wiedzą – ebook
Marta Machalska
W książce omówiono nowoczesne metody uczenia się i podnoszenia kompetencji. Autorka radzi, jak w czasach nieustannie zmieniających się realiów rynkowych wykorzystać nowe technologie szkoleniowe w cyfrowej i wirtualnej rzeczywistości, aby stworzyć środowisko sprzyjające wymianie wiedzy i współpracy. Z publikacji można dowiedzieć się m.in.: • jak zaplanować i zaprojektować nowoczesny program...Data dostępności:
Data publikacji:
Zarządzanie talentami w polskich organizacjach. Architektura systemu – ebook
Alicja Miś
W publikacji omówiono kluczowe zagadnienia związane z zarządzaniem talentami. W organizacjach, które dbają o swój kapitał ludzki, rozwija się praktyki personalne mające na celu identyfikowanie pracowników utalentowanych, ich utrzymanie w firmie oraz właściwe wkomponowanie ich w zespół pracowniczy. Autorzy książki wprowadzają nowe pojęcie – architekturę zarządzania talentami – łączące organizacyjne...Data dostępności:
Data publikacji:
Komunikacja marketingowa 2030. Technologiczna rewolucja i mentalna ewolucja – ebook
Robert Stępowski
Wbrew skojarzeniem, jakie mogą nasuwać się, myśląc o 2030 roku, świat nie będzie oparty na programowaniu wszystkich i wszystkiego. Nie pojawią się rozwiązania, które za jednym kliknięciem zdobędą dla nas Klientów. Przeciwnie dobór odpowiednich narzędzi będzie wymagał od nas, marketerów dużo większego zaangażowania. Personalizacja to jeden z najważniejszych trendów w komunikacji marketingowej najbliższych...Data dostępności:
Data publikacji:
Relacje w organizacji. Podręcznik menedżera – ebook
Ilona Świątek-Barylska
Czy można opracować instrukcję obsługi człowieka? Można spróbować, ale liczba oraz złożoność mechanizmów, które wpływają na ludzkie zachowania jest olbrzymia. Nie da się ich zaprezentować w formie algorytmu. Zachowania ludzi są wypadkową czynników indywidualnych, charakteryzujących jednostkę (takich jak osobowość, temperament, system wartości, doświadczenia, etc.) oraz czynników sytuacyjnych (np. stosowanych...Data dostępności:
Data publikacji:
Controlling zarządczy – ebook
Janusz Nesterak
W książce zaprezentowano metody skutecznego wdrażania controllingu zarządczego, wspierającego procesy decyzyjne w przedsiębiorstwie. Autor publikacji dzieli się swoją wiedzą w dziedzinie adaptacji controllingu w przedsiębiorstwach. Przekazuje wnioski płynące z własnych badań ankietowych, konsultacji z członkami najwyższych szczebli zarządczych przedsiębiorstw, dyrektorami i kierownikami pionów operacyjnych,...Data dostępności:
Data publikacji: