inspiracji
Liczba pozycji: 5
Szybsza niż lew – audiobook
Agnieszka Martinka
Podążaj razem z Agnieszką Martinką w niezapomnianą podróż rowerem wokół afrykańskiego Jeziora Wiktorii. Odkrywaj piękno Kenii, Ugandy i Tanzanii, radość lokalnych dzieci i smak egzotycznych owoców. Obserwuj zmagania z prawdziwymi wyzwaniami życia w Afryce. Ta reportażowa przygoda to prawdziwe zanurzenie w afrykańską rzeczywistość, pełne inspiracji i odkryć. To podróżnicze arcydzieło, które na zawsze...Data dostępności:
Data publikacji:
Dzień w muzeum czyli opowieść Caiusa Probinusa o życiu w starożytnym Rzymie – audiobook
Monika Rekowska-Ruszkowska
To nie będzie nudna lekcja historii, ani przewidywalna pogadanka pani przewodnik z muzeum! Czas poznać prawdziwe życie codzienne w starożytnym Rzymie i to widziane... z perspektywy 14-letniego chłopca! Grupa uczniów bez większego entuzjazmu wybiera się na wycieczkę do pałacu w Nieborowie i parku Arkadia nieopodal Warszawy. Pewnie znów trzeba będzie zachowywać się tak, jak chce nauczycielka: nie gadać...Data dostępności:
Data publikacji:
Kierunek metaverse. Jak wprowadzić technologie VR, AR i AI w twojej firmie – audiobook
Andrzej Horoch
Pozycja obowiązkowa na półce każdej innowatorki i każdego innowatora. Zebrana w jednej książce niezbędna wiedza o potencjale metaverse napisana prostym językiem, pełnym humoru i dystansu. Przedsiębiorca, ekspert i wieloletni praktyk wdrażania innowacji VR, AR, AI inspiruje, obnaża mity i podaje fakty poparte doświadczeniem z realizacji projektów w dużych firmach. Andrzej Horoch odpowie na najważniejsze...Data dostępności:
Data publikacji:
Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone – audiobook
Dariusz Puzyrkiewicz
Na początku było słowo Rozróżniam trzy "tryby" pisania: dziennikarz, pisarz i copywriter. Tekst każdego z nich ma inną rolę do spełnienia - pisarz przekazuje emocje, dziennikarz fakty, a zadaniem tekstu napisanego przez copywritera jest skłonić nas do akcji. Każdy z trybów posługuje się innym zestawem narzędzi. Oczywiście, dziennikarz może angażować emocje, tak jak copywriter może - a nawet powinien...Data dostępności:
Data publikacji:
Zaczynaj od DLACZEGO. Jak wielcy liderzy inspirują innych do działania – audiobook
Simon Sinek
Zrób to inaczej niż inni Każdy człowiek i każda organizacja mogą wyjaśnić, CO robią. Niektórzy z nas potrafią pokazać, CZYM różnią się od innych. Jednak tylko nieliczni są w stanie jasno wyartykułować, DLACZEGO robią to, co robią. DLACZEGO nie ma nic wspólnego z finansami i zyskami. DLACZEGO jest tym, co inspiruje Ciebie i Twoje otoczenie. Otwórz tę książkę i odnajdź samą kwintesencję inspiracji....Data dostępności:
Data publikacji: