interpersonalnych
Liczba pozycji: 5
Tykanie – ebook
Uta Przyboś
Tykanie to dotykanie, bliski kontakt ze światem zewnętrznym, czułe doznanie zmysłów, upewniające zarówno co do istnienia świata, jak istnienia podmiotu jego postrzegania. Tykanie to również mówienie komuś na „ty”, skracanie dystansu w relacjach interpersonalnych, zazwyczaj sygnał zażyłości, koleżeństwa lub przyjaźni, ale często spoufalanie graniczące z brakiem szacunku, podporządkowaniem, nawet agresją....Data dostępności:
Data publikacji:
Od Żółtodzioba do Korepetytora – audiobook
Paweł Tomicki
Książka ma na celu poprawić jakość usług świadczonych przez korepetytorów, pomóc im zrozumieć pewne zachowania, ograniczenia i możliwości uczniów, poprawić kontakty z rodzicami podopiecznych, podpowiedzieć jak zdobyć i zatrzymać przy sobie klientów, pracować nad sobą i pokazać co można zrobić, aby stać się bardziej efektywnym w swojej pracy. Przeanalizujemy też miejsca pracy korepetytora, pomówimy...Data dostępności:
Data publikacji:
Stanowczo, łagodnie, bez lęku – audiobook
Maria Król-Fijewska
Konkretnie i rzeczowo o asertywności. Nawet w bardzo trudnych sytuacjach można obronić własną godność i prawa osobiste, nie naruszając godności i praw drugiego człowieka. Książka Marii Król-Fijewskiej uczy, jak żyć po swojemu i wypowiadać bez lęku własne zdanie, jak odmawiać, nie wywołując konfliktów, i złościć się, nie raniąc innych, jak bronić własnych interesów, jak nie dać się wykorzystywać,...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak wieść wspaniałe życie i cieszyć się każdym dniem – audiobook
Dale Carnegie
Być może znasz osoby, którym się zawsze wiedzie. Są szczęśliwe, żyją dostatnio, realizują się w pracy, która jest ich pasją, a do tego są otoczone przyjaźnią i życzliwością. Wydaje się, że na loterii życia wygrywają los za losem. Jeśli nie zaliczasz się do tych szczęśliwców i często zaznajesz niepowodzeń, mam dla Ciebie świetne wieści: możesz to zmienić! Masz w sobie moc, aby odzyskać własne istnienie....Data dostępności:
Data publikacji:
Psychologia sprzedaży nieruchomości – audiobook
Grażyna Białopiotrowicz
\"Chcąc osiągnąć cel w postaci zbudowania swojego rynku klientów, pośrednik musi wykazać się umiejętnościami interpersonalnymi, pozwalającymi w odpowiedni sposób nawiązać kontakt z klientem, pozyskać jego zaufanie, rozpoznać jego potrzeby, zadbać o ich zaspokojenie i wynegocjować zadowalające obie strony warunki umowy pośrednictwa. Ponadto nikt inny, lecz właśnie pośrednik uczestniczy w negocjacjach...Data dostępności:
Data publikacji: