język r
Liczba pozycji: 5
Pakiet języka angielskiego - "W podróży…" – audiobook
EDGARD
Pakiet " Język angielski - w podróży " przeznaczony jest dla osób średnio zaawansowanych, oraz dla wszystkich, którzy dawno nie mieli kontaktu z językiem lub chcą doskonalić rozumienie ze słuchu. Kursy zawierają ponad 20 lekcji prezentujących różnorodne teksty, scenki i dialogi związane m.in. z planowaniem wakacji, rezerwacją noclegów, podróżowaniem samolotem, pociągiem i samochodem. Dialogi opowiadają...Data dostępności:
Data publikacji:
Pakiet języka angielskiego - "Biznes i nie tylko…" – audiobook
EDGARD
Pakiet " Język angielski - biznes i nie tylko " przeznaczony jest dla osób średnio zaawansowanych i zaawansowanych. Kursy uczą nie tylko specjalistycznego słownictwa, ale też doskonalą rozumienie ze słuchu i umiejętność komunikowania się w sytuacjach biznesowych. Pakiet przygotowano również z myślą o osobach, które chcą poznać i poszerzyć słownictwo związane ze współczesnością - tak, aby rozumieć każdy...Data dostępności:
Data publikacji:
Liczby się liczą. Data storytelling, czyli jak opowiadać o danych – audiobook
Chip Heath Karla Starr
O ile miliard jest większy od miliona? No cóż, milion sekund to 12 dni. Natomiast miliard sekund to… prawie 32 lata! Żyjemy w świecie, w którym nasz sukces często zależy od umiejętności przekazywania wartości liczbowych w jasny, zrozumiały sposób. Tylko jak sprawić, by liczby przyciągały uwagę - stały się „przyczepne”? Jak przekształcać nudne dane w ciekawe opowieści? Czy istnieją...Data dostępności:
Data publikacji:
Czwarta rewolucja przemysłowa – audiobook
Klaus Schwab
Klaus Schwab, światowej sławy ekonomista, założyciel i prezes Światowego Forum Ekonomicznego, uważa, że chociaż czwarta rewolucja przemysłowa pod względem skali, zakresu i złożoności jest odmienna od wszystkiego, z czym dotąd mieliśmy do czynienia, to ciągle jeszcze mamy szansę wpływać na jej przebieg. Ta rewolucja, zdaniem Autora, w sposób zasadniczy zmieni nasz sposób życia i pracy. Charakterystyczne...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook
Artur Jabłoński
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...Data dostępności:
Data publikacji: