jakich
Liczba pozycji: 26
Autopsja czyli Dziennik Kryzysu – audiobook
Jacek Krakowski
Młody intelektualista wkracza w dorosłość na początku lat 80. Jak wyglądają relacje międzyludzkie w sytuacji zagrożenia? Według jakich wartości żyją ludzie w czasie kryzysu? Powieść w formie pamiętnika nie tylko daje możliwość poznania realiów życia w Polsce w okresie stanu wojennego, ale również pozwala zapoznać się z mentalnością i obyczajowością pokolenia, które ukształtowało dzisiejszą Polskę.Data dostępności:
Data publikacji:
Lwy negocjacji nieruchomości – audiobook
Paweł Gołembiewski
Jak negocjować cenę mieszkania? Negocjacje nieruchomości. Oto kompletne kompendium wiedzy, poradnik o tym jak dobrze zrobić negocjacje nieruchomości. 24 historie z życia. Tylko negocjacje nieruchomości. Oczami 11 autorów. Negocjacja ceny mieszkania bez tajemnic. Jak negocjować cenę mieszkania? Jakich argumentów użyć przy negocjacjach z deweloperem? Jak przekonać sprzedającego do korzystnej...Data dostępności:
Data publikacji:
Ranczo - opowiadanie erotyczne – audiobook
Catrina Curant
Ona jest dzika, nieposkromiona i może trochę szalona, on w swoich eleganckich ubraniach wydaje się tutaj nie na miejscu. Dwa silne charaktery, dwa różne światy. Laura ma ranczo, konie, organizuje rajdy, a praca w stajni nie jest dla niej niczym niezwykłym. Paweł na wieś przyjechał dla córki, ale jego życie nie ma nic wspólnego z pracą fizyczną. Po co tak naprawdę się tam przeprowadził? Kim jest i dlaczego...Data dostępności:
Data publikacji:
Twoja wewnętrzna siła – audiobook
Bernardo Stamateas
Odkryj swoje mocne strony! Jedną z podstawowych zasad rozwoju jest umiejętność spojrzenia na siebie krytycznie i wskazania swoich mocnych i słabych strony. W ten sposób możemy wiedzieć, co myślimy, jak funkcjonujemy, w jakich obszarach radzimy sobie dobrze, a w których gorzej. Ta umiejętność spojrzenia w głąb siebie prowadzi nas do wielkiego odkrycia: mamy w sobie niezwykłe zasoby! Każdy z nas...Data dostępności:
Data publikacji:
Nowatorska ścieżka rozwoju i kariery dla Lidera MLM. Biznes relacji w systemie MLM. Część 5. Pakiet 4 w 1 – audiobook
Renata Zarzycka
Nowatorska ścieżka rozwoju i kariery dla Lidera MLM. Biznes relacji w systemie MLM. Część 5 - PAKIET 4 w 1. Szkoleniowy audiobook „Biznes relacji w systemie MLM. Nowatorska ścieżka rozwoju i kariery dla Lidera MLM”, składa się z czterech audiobooków z serii „Biznes relacji w systemie MLM”: 1. Biznes relacji w systemie MLM (cz. 1/4) Jak rozmawiać z ludźmi, aby nas chcieli wysłuchać i współpracować...Data dostępności:
Data publikacji:
Impuls. Wydanie finalne – audiobook
Richard H. Thaler Cass R. Sunstein
Do audiobooka jest dołączony plik PDF z materiałami z wydania drukowanego!!! Przełomowa książka o wykorzystaniu zdobyczy nowej nauki – architektury wyboru – do podejmowania lepszych życiowych decyzji Impuls zmienił sposób, w jaki patrzą na świat poszczególni ludzie, spółki i rządy - i dzięki temu stał się jedną z najważniejszych książek XXI wieku. Aktualne wydanie finalne oferuje bogactwo ...Data dostępności:
Data publikacji:
Leonardo da Vinci. Dama z gronostajem. Burzliwa historia niezwykłego obrazu – audiobook
Renata Pawlak
Dama z gronostajem, jedyne dzieło Leonarda da Vinci znajdujące się w Polsce, to portret skrywający w sobie wiele tajemnic i sekretów. Najsłynniejszy artysta renesansu zdołał bowiem zawrzeć w nim wiele symbolicznych znaczeń, rozszyfrowanych przez badaczy dopiero kilka wieków po śmierci malarza. Kim była portretowana „dama z gronostajem”? W jakich okolicznościach trafiła do pracowni Leonarda? Kto i...Data dostępności:
Data publikacji:
Wódka. Krótka historia kultowego trunku – audiobook
Przemysław Andrzejewski Renata Pawlak
Niniejszy audiobook jest przeznaczony wyłącznie dla osób pełnoletnich. To publikacja z dziedziny historii i literatury faktu, ma charakter edukacyjny i nie ma na celu propagowania spożycia alkoholu. Audiobook „Wódka. Krótka historia kultowego trunku” to kolejna część tematycznej serii zatytułowanej „Kulinarne podróże w czasie”. Niniejsza publikacja w interesujący sposób odtwarza dzieje jednego...Data dostępności:
Data publikacji:
Biblia content marketingu – audiobook
Dariusz Puzyrkiewicz
Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim rozpoczniemy jakiekolwiek kampanie promocyjne,...Data dostępności:
Data publikacji:
Copywriting. Trafiaj słowem w umysły odbiorców – audiobook
Norbert Oruba
W copywritingu język giętki to wiele, ale wciąż za mało! Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film ― tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem skuteczny copywriting nie polega jedynie na umiejętnym łączeniu ze sobą odpowiednich słów. Jest on przede wszystkim sztuką analizowania i badania rynku, a...Data dostępności:
Data publikacji: