Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

jakze

Liczba pozycji: 21
  • CENA NEXTO

    Strategia marketingowa. Instrukcja budowy silnej marki – ebook

    Maciej Tesławski  

    Strategia marketingowa to książka, w której w jednym miejscu zebrano doświadczenia osób, które od wielu lat z sukcesem budują strategię marek na rynku krajowym oraz międzynarodowym. Autor wraz z przyjaciółmi prowadzi Czytelnika krok po kroku przez kolejne etapy żmudnej, ale jakże satysfakcjonującej pracy stratega! Przestrzega przed pułapkami, które mażna spotkać na swojej drodze. Dodatkowe komentarze,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 37,65 zł 41,83 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,65 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Marketing. Teoria i przykłady – ebook

    Waniowski   Sobotkiewicz   Daszkiewicz  

    Celem tej książki jest przedstawienie wszystkich podstawowych zagadnień z dziedziny marketingu, a tym samym zainspirowanie do ich stosowania w praktyce. Staraliśmy się odnieść kolejne zagadnienia do otaczającej nas rzeczywistości, często posługując się przykładami przedsiębiorstw polskich bądź zagranicznych. Adresatem książki są wszyscy, którzy pragną nauczyć się lub pogłębić znajomość marketingu....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 49,50 zł 55,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,50 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Otoczeni przez idiotów – ebook

    Thomas Erikson  

    Ponad 5 milionów książek Thomasa Eriksona sprzedanych na świecie. Najpopularniejszy skandynawski poradnik ostatnich lat! Czy dopadają cię spóźnione pointy w stylu: „Powinienem był mu powiedzieć to i to, wtedy może by zrozumiał"? Czy zdarzyło ci się uczestniczyć w zebraniu, na którym nie byłeś w stanie zrozumieć toku myślenia żadnej osoby? Czy frustruje cię, że nikt nie rozumie twojego jakże klarownego...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 33,29 zł 36,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,99 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Pandrioszka – ebook

    Krystyna Kurczab-Redlich  

    Tytułowa Pandrioszka to tragikomiczna hybryda: połączenie kojarzonej z nieszczęściem puszki Pandory i matrioszki - tradycyjnej rosyjskiej zabawki zbudowanej z włożonych jedna w drugą drewnianych lalek. Tak oryginalne określenie stworzone przez autorkę stanowi udaną puentę jej fascynującego, jakże złożonego opisu przemian obyczajowych, społecznych i politycznych w Rosji lat 90. ,,Pandrioszka" to znacznie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 31,49 zł 34,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,99 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Poczuj grunt pod nogami – ebook

    Svend Brinkmann  

    Chcesz być szczęśliwy? Myśl o śmierci! Rozwój stał się dziś celem samym w sobie, a my staliśmy się jego niewolnikami. W jaki sposób zatrzymać to szaleństwo pop-psychologii? Na początek zwolnij trenera osobistego, przestań wsłuchiwać się w siebie i zacznij tłumić emocje. Svend Brinkmann, profesor psychologii Uniwersytetu w Aalborgu, w błyskotliwy sposób demaskuje mity współczesnej cywilizacji,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 31,49 zł 34,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,99 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Polityka ekonomiczna i rynki finansowe a funkcjonowanie gospodarki. Tom 23 – ebook

    Michał Pronobis  

    Kilka lat po największym od dekad kryzysie gospodarczym na świecie, jakże aktualne pozostaje pytanie o optymalną politykę ekonomiczną rządów i ban­ków centralnych. Jej celem powinny być: wzrost gospodarczy, zapewnienie wysokiego poziomu życia obywatelom, równowaga makroekonomiczna i stabilność finansowa. Mimo postępów w rozwoju badań naukowych rzeczywistość cały czas weryfikuje teorię ekonomii, zmuszając...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 42,30 zł 47,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,30 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Niewielka suma szczęścia – ebook

    Wiesław Łukaszewski  

    Niewielka suma szczęścia to książka o nas. O naszych radościach i smutkach, o sukcesach, porażkach i troskach. O naszych związkach z innymi ludźmi, ale też o związku, jaki łączy nas z kimś dla nas najważniejszym – z naszym Ja, które bywa wszechwładne i wszechobecne, lecz jakże często okazuje się nadzwyczaj delikatne i kruche. Niewielka suma szczęścia to również książka dla nas. Bo choć nasze życie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 35,91 zł 39,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Strategie produktowe. Różnicować, czy upodabniać - podejście teoriogrowe oraz weryfikacja eksperymentalna. Wyd. II – ebook

    Przemysław Kusztelak  

    Niniejsza książka jest pierwszą w polskiej literaturze tak pogłębioną analizą czynników determinujących zróżnicowanie przestrzenne produktów. Stosowane w niej podejście polega na postrzeganiu przestrzeni produktowej jako zestawu atrybutów bądź cech charakterystycznych wyznaczających położenie poszczególnych dóbr oraz usług (tzw. Address Model oraz bezpośrednio z tym związana metoda Conjoint Analysis)....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 63,90 zł 71,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 63,90 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Ekonomia. Instrukcja obsługi – ebook

    Ha-Joon Chang  

    Jak to jest, że łatwiej pokłócimy się z meteorologiem niż ekonomistą? Czemu temu drugiemu ufamy właściwie bezgranicznie, skoro to właśnie jego praca przypomina wróżenie z fusów? Ha-Joon Chang, niepokorny brytyjski ekonomista, tłumaczy w jaki sposób jego koledzy i koleżanki (choć głównie koledzy, kobiety są zdecydowanie rozsądniejsze) po fachu przekonali nas, że posiedli tajemną wiedzę o funkcjonowaniu...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 22,98 zł 25,53 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,98 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Sprzedaż przez telefon. Poradnik dobrych praktyk – ebook

    Małgorzata Leduchowska  

    Każdy z Twoich klientów jest inny, ma inne potrzeby i oczekiwania, inne podejście do telefonu i ofert promocyjnych. Takie rozmowy mogą być dla niego przyjemnością, szybką wymianą zdań, ale też irytującą katorgą. Szczególnie, gdy klient odbiera kolejny telefon z serii „Dzień dobry, chcemy zaprezentować ofertę, przygotowaną specjalnie dla Pana/Pani...”. „Sprzedaż przez telefon. Poradnik dobrych praktyk”...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 21,51 zł 23,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,51 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
Liczba pozycji: 21

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA