jakze
Liczba pozycji: 22
Strategia marketingowa. Instrukcja budowy silnej marki – ebook
Maciej Tesławski
Strategia marketingowa to książka, w której w jednym miejscu zebrano doświadczenia osób, które od wielu lat z sukcesem budują strategię marek na rynku krajowym oraz międzynarodowym. Autor wraz z przyjaciółmi prowadzi Czytelnika krok po kroku przez kolejne etapy żmudnej, ale jakże satysfakcjonującej pracy stratega! Przestrzega przed pułapkami, które mażna spotkać na swojej drodze. Dodatkowe komentarze,...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing. Teoria i przykłady – ebook
Waniowski Sobotkiewicz Daszkiewicz
Celem tej książki jest przedstawienie wszystkich podstawowych zagadnień z dziedziny marketingu, a tym samym zainspirowanie do ich stosowania w praktyce. Staraliśmy się odnieść kolejne zagadnienia do otaczającej nas rzeczywistości, często posługując się przykładami przedsiębiorstw polskich bądź zagranicznych. Adresatem książki są wszyscy, którzy pragną nauczyć się lub pogłębić znajomość marketingu....Data dostępności:
Data publikacji:
Maryja płacze na Ukrainie – audiobook
Małgorzata Pabis
Wznowienie książki Maryja płacze na Ukrainie ukazuje się w dramatycznym dla naszych sąsiadów, ale i całego świata momencie. Historia bowiem znów zatoczyła koło i Rosja napadła na Ukrainę. Jakże nie spojrzeć dziś z zupełnie innej perspektywy na wydarzenia w Niżankowicach, które opisaliśmy kilka lat temu w niniejszej publikacji. Jakże nie uznać łez Matki Bożej wylanej na ukraińskiej ziemi jako przestrogi...Data dostępności:
Data publikacji:
Dokąd zmierzamy? – audiobook
Janusz Garbaliński
Dziesięć opowiadań, dziesięć różnych historii, które łączy jedno – prawdziwy obraz otaczającego nas świata. Autor to świetny obserwator rzeczywistości. Za pomocą prostych, niekiedy dosadnych słów, nierzadko okraszonych humorem, przedstawia dość smutny, ale jakże trafny obraz dzisiejszego świata. Nie szczędzi mu krytyki. Jego świat jest pełen biedy, wyzysku, materializmu, powszechnej kontroli, graniczącej...Data dostępności:
Data publikacji:
Pandrioszka – ebook
Krystyna Kurczab-Redlich
Tytułowa Pandrioszka to tragikomiczna hybryda: połączenie kojarzonej z nieszczęściem puszki Pandory i matrioszki - tradycyjnej rosyjskiej zabawki zbudowanej z włożonych jedna w drugą drewnianych lalek. Tak oryginalne określenie stworzone przez autorkę stanowi udaną puentę jej fascynującego, jakże złożonego opisu przemian obyczajowych, społecznych i politycznych w Rosji lat 90. ,,Pandrioszka" to znacznie...Data dostępności:
Data publikacji:
Ukształtowany – audiobook
ks. Wojciech Kowalski
To nagranie może działać jak balsam. W czasie trudów i przeciwności wzmocni Cię, abyś na nowo nabrał ODWAGI i NADZIEI. Abyś odnalazł tę drogę, która z centrum konfliktu czy kryzysu, zamieni się w samo centrum Twojego powołania. Dobra nowina jest taka: Jeśli Bóg nie realizuje Twoich planów, to oznacza, że ZAWSZE (ZAWSZE!) chce dla Ciebie czegoś WIĘCEJ. Pytanie tylko czy pozwolisz Mu się UKSZTAŁTOWAĆ? ...Data dostępności:
Data publikacji:
Polityka ekonomiczna i rynki finansowe a funkcjonowanie gospodarki. Tom 23 – ebook
Michał Pronobis
Kilka lat po największym od dekad kryzysie gospodarczym na świecie, jakże aktualne pozostaje pytanie o optymalną politykę ekonomiczną rządów i banków centralnych. Jej celem powinny być: wzrost gospodarczy, zapewnienie wysokiego poziomu życia obywatelom, równowaga makroekonomiczna i stabilność finansowa. Mimo postępów w rozwoju badań naukowych rzeczywistość cały czas weryfikuje teorię ekonomii, zmuszając...Data dostępności:
Data publikacji:
Wielkie proroctwo Fatimy – audiobook
Joao Scognamiglio Cla Dias
Z orędzia fatimskiego jasno wynika, że nadejście nowej epoki na tym świecie – epoki panowania Maryi – jest czymś nieodwołalnym! Jakże trudno to sobie dziś wyobrazić. Laicyzacja, kryzys Kościoła, zgorszenie, odejście od wiary całych społeczeństw, ideologie wymierzone w prawo Boże, prześladowania za wiarę... Wydaje się, że świat naprawdę zmierza ku apogeum moralnego zepsucia. Ale przecież wielkie...Data dostępności:
Data publikacji:
Strategie produktowe. Różnicować, czy upodabniać - podejście teoriogrowe oraz weryfikacja eksperymentalna. Wyd. II – ebook
Przemysław Kusztelak
Niniejsza książka jest pierwszą w polskiej literaturze tak pogłębioną analizą czynników determinujących zróżnicowanie przestrzenne produktów. Stosowane w niej podejście polega na postrzeganiu przestrzeni produktowej jako zestawu atrybutów bądź cech charakterystycznych wyznaczających położenie poszczególnych dóbr oraz usług (tzw. Address Model oraz bezpośrednio z tym związana metoda Conjoint Analysis)....Data dostępności:
Data publikacji:
Ekonomia. Instrukcja obsługi – ebook
Ha-Joon Chang
Jak to jest, że łatwiej pokłócimy się z meteorologiem niż ekonomistą? Czemu temu drugiemu ufamy właściwie bezgranicznie, skoro to właśnie jego praca przypomina wróżenie z fusów? Ha-Joon Chang, niepokorny brytyjski ekonomista, tłumaczy w jaki sposób jego koledzy i koleżanki (choć głównie koledzy, kobiety są zdecydowanie rozsądniejsze) po fachu przekonali nas, że posiedli tajemną wiedzę o funkcjonowaniu...Data dostępności:
Data publikacji: