jakze
Liczba pozycji: 23
Strategia marketingowa. Instrukcja budowy silnej marki – ebook
Maciej Tesławski
Strategia marketingowa to książka, w której w jednym miejscu zebrano doświadczenia osób, które od wielu lat z sukcesem budują strategię marek na rynku krajowym oraz międzynarodowym. Autor wraz z przyjaciółmi prowadzi Czytelnika krok po kroku przez kolejne etapy żmudnej, ale jakże satysfakcjonującej pracy stratega! Przestrzega przed pułapkami, które mażna spotkać na swojej drodze. Dodatkowe komentarze,...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing. Teoria i przykłady – ebook
Waniowski Sobotkiewicz Daszkiewicz
Celem tej książki jest przedstawienie wszystkich podstawowych zagadnień z dziedziny marketingu, a tym samym zainspirowanie do ich stosowania w praktyce. Staraliśmy się odnieść kolejne zagadnienia do otaczającej nas rzeczywistości, często posługując się przykładami przedsiębiorstw polskich bądź zagranicznych. Adresatem książki są wszyscy, którzy pragną nauczyć się lub pogłębić znajomość marketingu....Data dostępności:
Data publikacji:
Pandrioszka – ebook
Krystyna Kurczab-Redlich
Tytułowa Pandrioszka to tragikomiczna hybryda: połączenie kojarzonej z nieszczęściem puszki Pandory i matrioszki - tradycyjnej rosyjskiej zabawki zbudowanej z włożonych jedna w drugą drewnianych lalek. Tak oryginalne określenie stworzone przez autorkę stanowi udaną puentę jej fascynującego, jakże złożonego opisu przemian obyczajowych, społecznych i politycznych w Rosji lat 90. ,,Pandrioszka" to znacznie...Data dostępności:
Data publikacji:
Ulotna radość – ebook
Bonnie Leon
Tęskni za niebem, lecz życie wciąż sprowadza ją na ziemię. Czy przyszłość Kate w końcu przyniesie jej spełnienie? Kate Evans i Paul Anderson w końcu się pobierają i zakładają dom. Gdy Kate zachodzi w ciążę, nie posiadają się z radości, wkrótce jednak na horyzoncie pojawiają się ciemne chmury. Czy powinna nadal wykonywać swój jakże niebezpieczny zawód alaskiej pilotki? A może wcale nie nadaje się...Data dostępności:
Data publikacji:
Polityka ekonomiczna i rynki finansowe a funkcjonowanie gospodarki. Tom 23 – ebook
Michał Pronobis
Kilka lat po największym od dekad kryzysie gospodarczym na świecie, jakże aktualne pozostaje pytanie o optymalną politykę ekonomiczną rządów i banków centralnych. Jej celem powinny być: wzrost gospodarczy, zapewnienie wysokiego poziomu życia obywatelom, równowaga makroekonomiczna i stabilność finansowa. Mimo postępów w rozwoju badań naukowych rzeczywistość cały czas weryfikuje teorię ekonomii, zmuszając...Data dostępności:
Data publikacji:
In nomine - w imię – ebook
Zbigniew Zebar
Intrygująca opowieść o nieprzewidywalności ludzkich losów. Nie zdajemy sobie sprawy, jak bardzo nawet odległe w czasie zdarzenia mogą zdeterminować nasze życie, że czyjeś lęki, ambicje mogą stać się dla nas śmiertelnym zagrożeniem. Jeden z wątków toczy się podczas partii szachów. Ta gra przybiera także wymiar symboliczny. W powieści poruszony został też ważny i mało popularny, a zapewne zaskakujący...Data dostępności:
Data publikacji:
Hiszpański dublon – ebook
Tomasz Kowalski
Tomasz Kowalski – urodzony w 1970 roku Katowicach. Autor powieści: "Rozmowy na trzech grabarzy i jedną śmierć", "Mędrzec kaźni", "Nie pozwolisz żyć czarownicy" oraz zbioru opowiadań "Przysionek dom dla pozornie umarłych". „Hiszpański dublon” to kolejna pozycja literacka w dorobku Tomasza Kowalskiego. Po wydanym w 2018 roku zbiorze opowiadań „Przysionek dom dla pozornie umarłych” autor powraca do...Data dostępności:
Data publikacji:
Strategie produktowe. Różnicować, czy upodabniać - podejście teoriogrowe oraz weryfikacja eksperymentalna. Wyd. II – ebook
Przemysław Kusztelak
Niniejsza książka jest pierwszą w polskiej literaturze tak pogłębioną analizą czynników determinujących zróżnicowanie przestrzenne produktów. Stosowane w niej podejście polega na postrzeganiu przestrzeni produktowej jako zestawu atrybutów bądź cech charakterystycznych wyznaczających położenie poszczególnych dóbr oraz usług (tzw. Address Model oraz bezpośrednio z tym związana metoda Conjoint Analysis)....Data dostępności:
Data publikacji:
Ekonomia. Instrukcja obsługi – ebook
Ha-Joon Chang
Jak to jest, że łatwiej pokłócimy się z meteorologiem niż ekonomistą? Czemu temu drugiemu ufamy właściwie bezgranicznie, skoro to właśnie jego praca przypomina wróżenie z fusów? Ha-Joon Chang, niepokorny brytyjski ekonomista, tłumaczy w jaki sposób jego koledzy i koleżanki (choć głównie koledzy, kobiety są zdecydowanie rozsądniejsze) po fachu przekonali nas, że posiedli tajemną wiedzę o funkcjonowaniu...Data dostępności:
Data publikacji:
Sprzedaż przez telefon. Poradnik dobrych praktyk – ebook
Małgorzata Leduchowska
Każdy z Twoich klientów jest inny, ma inne potrzeby i oczekiwania, inne podejście do telefonu i ofert promocyjnych. Takie rozmowy mogą być dla niego przyjemnością, szybką wymianą zdań, ale też irytującą katorgą. Szczególnie, gdy klient odbiera kolejny telefon z serii „Dzień dobry, chcemy zaprezentować ofertę, przygotowaną specjalnie dla Pana/Pani...”. „Sprzedaż przez telefon. Poradnik dobrych praktyk”...Data dostępności:
Data publikacji: