jestes
Liczba pozycji: 5
W pustyni i w puszczy – audiobook
Henryk Sienkiewicz
Niezapomniana powieść Henryka Sienkiewicza "W pustyni i w puszczy" w nowej interpretacji Michała Kuli. Wygodny format mp3 pozwala na zasłuchanie się w przygodach Stasia i Nel gdziekolwiek jesteś i cokolwiek robisz.Data dostępności:
Data publikacji:
Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach – audiobook
Magdalena Pawłowska
Wszystko, co musisz wiedzieć, by prowadzić firmę w sieci Jesteś sfrustrowany, że Twój biznes nie rozwija się tak szybko, jak oczekiwałeś? Chcesz pozyskać nowych klientów? Wprowadzić automatyzację? Może zamówiona kampania nie przyniosła pożądanych rezultatów? Dość masz już siedzenia po nocach i omijania ważnych wydarzeń w życiu prywatnym? Chcesz stworzyć produkt online, który zapewni Ci stały przychód? Według...Data dostępności:
Data publikacji:
Pan Tadeusz – audiobook
ADAM MICKIEWICZ
„Litwo! Ojczyzno moja! ty jesteś jak zdrowie. Ile cię trzeba cenić, ten tylko się dowie, Kto cię stracił. Dziś piękność twą w całej ozdobie Widzę i opisuję, bo tęsknię po tobie. Panno Święta, co jasnej bronisz Częstochowy I w Ostrej świecisz Bramie! Ty, co gród zamkowy Nowogródzki ochraniasz z jego wiernym ludem! Jak mnie dziecko do zdrowia powrócisz cudem (Gdy od płaczącej matki pod...Data dostępności:
Data publikacji:
Sekrety home stagingu - czyli jak szybko sprzedać lub wynająć nieruchomość – audiobook
Daniel Tokarz
Chcesz szybko sprzedać lub wynająć nieruchomość? Nie wiesz, jak wyróżnić się spośród tysięcy konkurencyjnych ofert? Być może jesteś inwestorem lub agentem nieruchomości, który mimo częstych prezentacji nie osiąga satysfakcjonujących wyników w sprzedaży mieszkań i domów. Być może zastanawiasz się, jak to możliwe, że niektóre biura pośrednictwa nieruchomości po tygodniu sprzedają dom, który wcześniej...Data dostępności:
Data publikacji:
To jest marketing! – audiobook
Seth Godin
# 1 Wall Street Journal Bestseller Czas przestać kłamać, spamować i mieć poczucie winy z powodu tego, co robimy. Czas przestać mylić liczbę obserwatorów w mediach społecznościowych z prawdziwymi relacjami. Czas przestać tracić pieniądze na kradzież uwagi, bo w dłuższej perspektywie to się nie opłaca. Czas zostać zauważonym, ale najpierw nauczyć się widzieć. Przez ostatnie dwadzieścia pięć lat...Data dostępności:
Data publikacji: