jones
Liczba pozycji: 4
Erotyczny zodiak: 10 opowiadań dla Strzelca – audiobook
Malva B. Sofia Fritzson Alexandra Södergran Julie Jones Andrea Hansen Vanessa Salt
"Zobaczył ją – stojącą niemal naprzeciwko niego, kompletnie nagą. Długie blond loki spływały wzdłuż jej pięknej twarzy, opadały na ramiona i kończyły się dokładnie na wysokości jędrnych piersi, sięgając sterczących sutków. Ten nieziemski widok doprowadził go do pełnego wzwodu. Złapał się balustrady i rozpiął dżinsy... " Nick nie jest facetem, który musi ukradkiem podglądać kobiety, żeby się podniecić....Data dostępności:
Data publikacji:
Erotyczny zodiak: 10 opowiadań dla Ryb – audiobook
Nicole Löv Marie Metso Alexandra Södergran Julie Jones Amanda Backman Beatrice Nielsen Vanessa Salt Chrystelle Leroy
„Gdy Martin zaczął całować ją po szyi, było już po niej. To jej pięta achillesowa, on dobrze o tym wiedział. Kiedy dotknął ręką jej spodni, poczuł, że jest cała mokra. Wystarczyłby jeden jego ruch, a ona z miejsca osiągnęłaby orgazm". Anna nie wierzyła w miłość od pierwszego wejrzenia do dnia, kiedy spotkała Martina. Ten mężczyzna robi wszystko dobrze, zna jej ciało i potrzeby lepiej niż ona sama....Data dostępności:
Data publikacji:
Jim Henson. Tata Muppetów – ebook
Brian Jay Jones
Biografia jednego z najbardziej nowatorskich artystów XX wieku: niezrównanego, niezastąpionego Jima Hensona. Był marzycielem. Jego brodata twarz stała się rozpoznawalna na całym świecie. Któż nie zna Kermita, Berta i Erniego, panny Piggy czy Wielkiego Ptaka. Muppety – choć przyniosły mu sławę – były tylko częścią jego wyjątkowej historii. Korzystając z setek godzin wywiadów z rodziną, przyjaciółmi...Data dostępności:
Data publikacji:
Branding. Krótkie Wprowadzenie 29 – ebook
Robert Jones
KRÓTKIE WPROWADZENIE - książki, które zmieniają sposób myślenia! Branding to potężna, komercyjna i kulturowa siła, która sprawia, że największe marki są rozpoznawalne dla milionów ludzi na całym świecie. Autor publikacji pokazuje, jak działa branding i w jaki sposób wpływa na społeczeństwo. Zastanawia się również nad przyszłością marek. Interdyscyplinarna seria KRÓTKIE WPROWADZENIE piórem...Data dostępności:
Data publikacji: