Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

katalogu

Liczba pozycji: 4
  • CENA NEXTO

    Microsoft SQL Server 2012 Integration Services – ebook

    Opracowanie zbiorowe  

    Połącz w jedną całość dane pochodzące z różnych źródeł i usprawnij analizy biznesowe! Buduj i zarządzaj rozwiązaniami integracji danych pod kierunkiem ekspertów z zespołu projektowego Microsoft SQL Server Integration Services (SSIS). Zobacz w działaniu najlepsze praktyki i pogłębione informacje o motorze SSIS, katalogu SSISDB czy funkcjach zabezpieczeń. Dzięki wykorzystaniu usprawnień projektanckich...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 83,16 zł 92,40 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 83,16 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    InDesign i tekst – ebook

    Nigel French  

    Typografia jest fundamentem wszelkiego projektowania graficznego. A jeśli istnieje jakaś pewna droga samorozwoju jako projektant graficzny, wiedzie ona poprzez lepsze i bardziej wyrafinowanie stosowanie liternictwa. W pełni zaktualizowane, trzecie wydanie przewodnika po stosowaniu profesjonalnej typografii w Adobe InDesign obejmuje zarówno zagadnienia mikro-, jak i makrotypografii, począwszy od niuansów...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 71,82 zł 79,80 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 71,82 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Egzamin MCTS 70-640 Konfigurowanie Active Directory w Windows Server 2008 R2 Training Kit Tom 1 i 2 – ebook

    Opracowanie zbiorowe  

    Egzamin MCTS 70-640 (tom 1 i 2) Konfigurowanie Active Directory w Windows Server 2008 R2 Training Kit Wydanie drugie uzupełnione i rozszerzone Zawiera omówienie nowych funkcji wprowadzonych w wersji Windows Server 2008 R2 Podwójny zestaw szkoleniowy Książka pozwala zdobyć umiejętności potrzebne do zdania egzaminu MCTS 70-640, a także w pracy. Stosując własne tempo można przerobić kolejne lekcje,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 169,16 zł 187,95 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 169,16 zł

    Więcej

    • PDF
  • Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook

    Odtwórz fragment:

    PROMOCJA

    Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook

    Artur Jabłoński  

    Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 24,70 zł 44,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,70 zł

    Więcej

    • MP3

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA