katarzyna 2
Liczba pozycji: 2
Customer engagement. Management practices in the consumer goods and services sector – ebook
Katarzyna Żyminkowska Joanna Wiechoczek Małgorzata Kieżel
Customer engagement is a customer’s voluntary contribution of resources to a firm’s marketing function, extending beyond financial patronage. In other words, it is a customer behavioural manifestation toward the brand or firm that goes beyond transactions and results from motivational drivers. Customer engagement in this book refers to the engagement of individual customers, that is, consumer...Data dostępności:
Data publikacji:
Erotyczny zodiak: 10 opowiadań dla Skorpiona – audiobook
Alexandra Södergran Anita Bang Sandra Norrbin Vanessa Salt
"Czasami się zastanawiam, co czują mężczyźni, gdy wkładają palec w kobietę. Chodzi mi o to, że przecież nigdy nie jest równie wspaniale dotykać samej siebie, jak wtedy, gdy robi to ktoś inny. Więc co czują oni? I przede wszystkim – jakie to uczucie lizać? Jakbym smakowała, gdyby Emeka wsunął swój długi język między moje nogi?" Główna bohaterka to typowa szara myszka, która zawsze była przykładną uczennicą,...Data dostępności:
Data publikacji: