katarzyna 2
Liczba pozycji: 2
Customer engagement. Management practices in the consumer goods and services sector – ebook
Katarzyna Żyminkowska Joanna Wiechoczek Małgorzata Kieżel
Customer engagement is a customer’s voluntary contribution of resources to a firm’s marketing function, extending beyond financial patronage. In other words, it is a customer behavioural manifestation toward the brand or firm that goes beyond transactions and results from motivational drivers. Customer engagement in this book refers to the engagement of individual customers, that is, consumer...Data dostępności:
Data publikacji:
Sympozjum Egejskie. Volumen 2 – eprasa
Katarzyna Żebrowska Agata Ulanowska Kazimierz Lewartowski
Zebrane w niniejszym tomie teksty autorów z Czech, Francji, Grecji, Niemiec, Polski, Wielkiej Brytanii i Włoch obejmują szeroką gamę tematów, od problemów metodologicznych po zagadnienia związane z konkretnymi okresami i regionami. Dotyczą m.in.: ceramiki z przed- i wczesnopałacowej Ayia Triada na Krecie, symboliki narzędzi tkackich na Cyprze, znaczenia przedstawień ptaków w sztuce Krety, pomieszczeń...Data dostępności:
Data publikacji: