kołodziej
Liczba pozycji: 5
Jak szybko i skutecznie rzucić palenie? – ebook
Rafał Kołodziej
Jak rzucić palenie? Jak uniknąć porażki przy rzucaniu palenia? Rzucenie palenia jest wyzwaniem możliwym do osiągnięcia bez względu na staż palenia czy ilość wypalanych dziennie papierosów. Rezygnacja z tego nałogu zdeterminuje nie tylko stan zdrowotny, ale i finansowy. Musi to być jednak świadoma decyzja. Wewnętrzny powód, dla którego warto zerwać z nałogiem tytoniowym.Proces ten trzeba dobrze zaplanować....Data dostępności:
Data publikacji:
Edukacja polonistyczna osób dorosłych – ebook
Mateusz Kołodziej
Ta książka nie jest kolejnym poradnikiem z cyklu „jak być lepszym nauczycielem”, stworzonym przez osobę, która nie ma żadnego pojęcia o współczesnej szkole, ponieważ nigdy w niej nie pracowała albo ostatnią przeprowadzoną lekcję datuje na kilkanaście lat wstecz. To książka, w której krok po kroku przedstawiona zostaje edukacja polonistyczna w zaocznej szkole dla dorosłych, którą autor zna jako czynny...Data dostępności:
Data publikacji:
Wybór i przegląd motywów przewodnich prozy Jerzego Pilcha – ebook
Mateusz Kołodziej
Książka poświęcona jest motywom literackim, które w prozie Jerzego Pilcha uważane są za najważniejsze. Są to: dom rodziny i powroty do niego (z uwzględnieniem rodziny oraz elementów religii protestanckiej), alkohol, kobiety oraz degradacja bohatera, która z jednej strony jest celem samym w sobie, z drugiej, efektem wymienionych kwestii.Data dostępności:
Data publikacji:
Słownik kultury literackiej Łodzi do 1939 r. – ebook
Katarzyna Badowska Tomasz Cieślak Dariusz Dekiert Karolina Kołodziej Monika Kucner Krystyna Pietrych Krystyna Radziszewska Anna Warda Ewa Wiatr
Słownik ma w dużym stopniu charakter rewelatorski, gdyż uwzględnia nie tylko postaci, instytucje, zjawiska powszechnie znane, odnotowane w literaturze przedmiotu, lecz także takie, które sytuują się na marginesie kultury literackiej Łodzi i nie zaistniały dotąd w powszechnej świadomości. Autorom udało się odkryć i przedstawić sylwetki twórców prawie całkiem zapoznanych oraz dotrzeć do niepublikowanych...Data dostępności:
Data publikacji:
Co chce wiedzieć klient? – ebook
Marcus Sheridan
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie...Data dostępności:
Data publikacji: