kołodziej
Liczba pozycji: 5
Secrets of Darkness – ebook
Angelika Kołodziej
Laurette Anders uczęszcza do elitarnej szkoły w Londynie. Stara się unikać kłopotów, a o te nietrudno w miejscu, gdzie rządzi trzech bogatych chłopaków nazywanych Królami Ciemności. Wkrótce okazuje się, że Laurette nie jest taka niewidzialna, jak sobie tego życzyła. Aston Richmond, jeden z Królów, będzie czegoś od niej chciał. Wychodzi na jaw, że zarówno on, jak i ona mają problemy, które mogą wspólnie...Data dostępności:
Data publikacji:
Devoted – ebook
Angelika Kołodziej
Arabella Vargas żyje w strachu przed ojcem tyranem. Więc kiedy ten mówi jej, że poślubi wybranego przez niego kandydata, kobieta wie, że nie ma żadnego wyboru. Nigdy nie ośmieliłaby się przeciwstawić rodzicowi. Jej przyszły małżonek to Cameron Salford, który w krótkim czasie stał się jednym z najbardziej wpływowych biznesmenów w Liverpoolu. Jednak o samym Cameronie niewiele wiadomo. Mężczyzna jest...Data dostępności:
Data publikacji:
Devoted Hearts – ebook
Angelika Kołodziej
Arabella nie widziała Camerona od roku i chciałaby, żeby tak zostało. Minęło dwanaście miesięcy, od kiedy Arabella wyjechała do Nowego Jorku. Miała nadzieję, że przeprowadzka definitywnie zakończy jej relację z Cameronem. Mężczyzna bardzo ją zranił i nie widziała już dla nich przyszłości. Mimo że kobieta realizuje swoje plany i buduje życie od nowa, w wielkim mieście czuje się bardzo samotna. Tymczasem,...Data dostępności:
Data publikacji:
Pora na miłość – ebook
Paweł Jurek
„Pora na miłość”, czyli polska „Pretty Woman”. Udany debiut powieściowy twórcy popularnych seriali „M jak miłość”, „Na Wspólnej” i „Barwy szczęścia”. Interesująca, wartka i niebanalna fabuła, ale nie tak „grzeczna” jak w tych serialach. Pozytywne, optymistyczne przesłanie. Bohaterowie „Pory na miłość” Adam i Agnieszka próbują odnaleźć miłość. Dzieli ich niemal wszystko. On jest bogatym biznesmenem...Data dostępności:
Data publikacji:
Co chce wiedzieć klient? – audiobook
Marcus Sheridan
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w...Data dostępności:
Data publikacji: