komunikacja
Liczba pozycji: 26
Transport i Komunikacja – e-wydanie – 2/2015
Data dostępności:
Data publikacji:
Komunikacja między radą nadzorczą a zarządem w polskich spółkach giełdowych – ebook
Michał Rogatko
Monografia poświęcona jest komunikacji pomiędzy radą nadzorczą a zarządem w polskich spółkach giełdowych, przedstawionej z perspektywy członków rad nadzorczych. Komunikacja jest istotna dla realizacji przez rady zadań nadzorczych oraz wspomagania zarządu w realizacji misji spółki. Jak wynika z wielu badań, zarząd ma przewagę informacyjną nad radą nadzorczą i może ukierunkowywać przekazywanie informacji...Data dostępności:
Data publikacji:
Efektywna komunikacja w zespole – ebook
Beata Rzepka
Prawidłowa komunikacja w zespole jest niezbędnym elementem skutecznej organizacji pracy. Pozwala skrócić czas i zwiększyć jakość wykonywanych zadań, a także sprzyja dobrej atmosferze i owocnej współpracy. Książka prezentuje wiele cennych wskazówek dotyczących komunikowania się z podwładnymi, kierownikami i kolegami w pracy, udzielania informacji oraz sprawnego porozumiewania się mimo różnicy charakterów....Data dostępności:
Data publikacji:
Międzynarodowa komunikacja prawnicza w ujęciu paradygmatycznym – ebook
Joanna Osiejewicz prof. UW
Monografia koncentruje się na zagadnieniu, czym jest międzynarodowa komunikacja prawnicza oraz jaki jest jej paradygmat i znaczenie. Z subiektywnego punktu widzenia, a więc z punktu widzenia badaczy prawa i językoznawstwa, cel międzynarodowej komunikacji prawniczej ogranicza się do rozróżniania i zdobywania wiedzy o danym reżimie prawnym oraz ustalania kanałów i technik efektywnej komunikacji. Ze...Data dostępności:
Data publikacji:
Porozumienie z pacjentem. Relacje i komunikacja – ebook
Andrzej Markowski Jan Doroszewski Marek Kulus
Porozumienie z pacjentem. Relacje i komunikacja jest unikatową publikacją prezentującą komunikację z pacjentem jako zbiór wielu umiejętności: humanistycznych i medycznych, teoretycznych i praktycznych. Główną cechą książki jest interdyscyplinarne podejście do omawianego problemu, uwzględniające aspekty językowe, etyczne, prawne, psychologiczne i społeczne związane z komunikacją. W opracowaniu przedstawiono...Data dostępności:
Data publikacji:
Komunikacja społeczna w samorządzie terytorialnym. Między Matrixem a Realem – ebook
Magdalena Kalisiak-Mędelska Paweł A. Nowak Piotr Król
Oswajanie cyfrowej rzeczywistości XXI wieku nie jest łatwe. Oczekiwania obywateli i przedsiębiorców w zakresie szybkości i łatwości dostępu do istotnych informacji wciąż stanowią problem mentalny i organizacyjny dla administracji publicznej. W książce ukazano, w jaki sposób technologie informacyjno-komunikacyjne wpływają na metody i możliwości komunikacji społecznej. Autorzy omawiają interakcje...Data dostępności:
Data publikacji:
Komunikacja marketingowa 2030. Technologiczna rewolucja i mentalna ewolucja – ebook
Robert Stępowski
Wbrew skojarzeniem, jakie mogą nasuwać się, myśląc o 2030 roku, świat nie będzie oparty na programowaniu wszystkich i wszystkiego. Nie pojawią się rozwiązania, które za jednym kliknięciem zdobędą dla nas Klientów. Przeciwnie dobór odpowiednich narzędzi będzie wymagał od nas, marketerów dużo większego zaangażowania. Personalizacja to jeden z najważniejszych trendów w komunikacji marketingowej najbliższych...Data dostępności:
Data publikacji:
Kalejdoskop 01/2022 – eprasa
Opracowanie zbiorowe
TEMAT NUMERU: Wystawy przyszłości We współczesnym świecie najważniejsze jest doświadczanie. Opiera się na nim komunikacja międzyludzka i uczestnictwo w kulturze. Teoretycy awangardy przewidzieli to już sto lat temu. Żeby muzea mogły dobrze wykonać swoją pracę, odbiorca nie może być biernym konsumentem, a musi stać się współtwórcą wystawy. Widz to nie tylko oko rejestrujące obrazy i komunikaty, to...Data dostępności:
Data publikacji:
Przegląd Europejski 2019/3 – eprasa
Konstanty Adam Wojtaszczyk
Teoretyczne rozważania o aktywności podmiotów na poziomach międzynarodowym, regionalnym i krajowym. Polityczne i prawne aspekty perspektyw finansowych oraz problemy ekonomiczne w UE. Komunikacja międzykulturowa i dyplomacja publiczna w Europie. Numer zawiera część teoretyczną poświęconą rozważaniom na temat aktywności podmiotów na poziomach międzynarodowym, regionalnym i krajowym oraz artykuły...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji – ebook
Elżbieta J. Biesaga-Słomczewska Krystyna Iwińska-Knop
Marketing wewnętrzny stanowi próbę zaadaptowania marketingu w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Według tej koncepcji wiodącym punktem odniesienia i najcenniejszym kapitałem każdej organizacji jest pracownik traktowany jako klient wewnętrzny. Firma stara się zidentyfikować jego potrzeby, aby sformułować działania mające na celu jego usatysfakcjonowanie, większe zaangażowanie w budowanie korzystnych...Data dostępności:
Data publikacji: