komunikacja
Liczba pozycji: 39
Transport i Komunikacja – e-wydanie – 2/2015
Data dostępności:
Data publikacji:
Komunikacja między radą nadzorczą a zarządem w polskich spółkach giełdowych – ebook
Michał Rogatko
Monografia poświęcona jest komunikacji pomiędzy radą nadzorczą a zarządem w polskich spółkach giełdowych, przedstawionej z perspektywy członków rad nadzorczych. Komunikacja jest istotna dla realizacji przez rady zadań nadzorczych oraz wspomagania zarządu w realizacji misji spółki. Jak wynika z wielu badań, zarząd ma przewagę informacyjną nad radą nadzorczą i może ukierunkowywać przekazywanie informacji...Data dostępności:
Data publikacji:
Efektywna komunikacja w zespole – ebook
Beata Rzepka
Prawidłowa komunikacja w zespole jest niezbędnym elementem skutecznej organizacji pracy. Pozwala skrócić czas i zwiększyć jakość wykonywanych zadań, a także sprzyja dobrej atmosferze i owocnej współpracy. Książka prezentuje wiele cennych wskazówek dotyczących komunikowania się z podwładnymi, kierownikami i kolegami w pracy, udzielania informacji oraz sprawnego porozumiewania się mimo różnicy charakterów....Data dostępności:
Data publikacji:
Porozumienie z pacjentem. Relacje i komunikacja – ebook
Andrzej Markowski Jan Doroszewski Marek Kulus
Porozumienie z pacjentem. Relacje i komunikacja jest unikatową publikacją prezentującą komunikację z pacjentem jako zbiór wielu umiejętności: humanistycznych i medycznych, teoretycznych i praktycznych. Główną cechą książki jest interdyscyplinarne podejście do omawianego problemu, uwzględniające aspekty językowe, etyczne, prawne, psychologiczne i społeczne związane z komunikacją. W opracowaniu przedstawiono...Data dostępności:
Data publikacji:
Komunikacja społeczna w samorządzie terytorialnym. Między Matrixem a Realem – ebook
Magdalena Kalisiak-Mędelska Paweł A. Nowak Piotr Król
Oswajanie cyfrowej rzeczywistości XXI wieku nie jest łatwe. Oczekiwania obywateli i przedsiębiorców w zakresie szybkości i łatwości dostępu do istotnych informacji wciąż stanowią problem mentalny i organizacyjny dla administracji publicznej. W książce ukazano, w jaki sposób technologie informacyjno-komunikacyjne wpływają na metody i możliwości komunikacji społecznej. Autorzy omawiają interakcje...Data dostępności:
Data publikacji:
Komunikacja marketingowa 2030. Technologiczna rewolucja i mentalna ewolucja – ebook
Robert Stępowski
Wbrew skojarzeniem, jakie mogą nasuwać się, myśląc o 2030 roku, świat nie będzie oparty na programowaniu wszystkich i wszystkiego. Nie pojawią się rozwiązania, które za jednym kliknięciem zdobędą dla nas Klientów. Przeciwnie dobór odpowiednich narzędzi będzie wymagał od nas, marketerów dużo większego zaangażowania. Personalizacja to jeden z najważniejszych trendów w komunikacji marketingowej najbliższych...Data dostępności:
Data publikacji:
Kalejdoskop 01/2022 – eprasa
Opracowanie zbiorowe
TEMAT NUMERU: Wystawy przyszłości We współczesnym świecie najważniejsze jest doświadczanie. Opiera się na nim komunikacja międzyludzka i uczestnictwo w kulturze. Teoretycy awangardy przewidzieli to już sto lat temu. Żeby muzea mogły dobrze wykonać swoją pracę, odbiorca nie może być biernym konsumentem, a musi stać się współtwórcą wystawy. Widz to nie tylko oko rejestrujące obrazy i komunikaty, to...Data dostępności:
Data publikacji:
Przegląd Europejski 2019/3 – eprasa
Konstanty Adam Wojtaszczyk
Teoretyczne rozważania o aktywności podmiotów na poziomach międzynarodowym, regionalnym i krajowym. Polityczne i prawne aspekty perspektyw finansowych oraz problemy ekonomiczne w UE. Komunikacja międzykulturowa i dyplomacja publiczna w Europie. Numer zawiera część teoretyczną poświęconą rozważaniom na temat aktywności podmiotów na poziomach międzynarodowym, regionalnym i krajowym oraz artykuły...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji – ebook
Elżbieta J. Biesaga-Słomczewska Krystyna Iwińska-Knop
Marketing wewnętrzny stanowi próbę zaadaptowania marketingu w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Według tej koncepcji wiodącym punktem odniesienia i najcenniejszym kapitałem każdej organizacji jest pracownik traktowany jako klient wewnętrzny. Firma stara się zidentyfikować jego potrzeby, aby sformułować działania mające na celu jego usatysfakcjonowanie, większe zaangażowanie w budowanie korzystnych...Data dostępności:
Data publikacji:
Angielski - Konwersacje MP3 dla początkujących (darmowy fragment) – audiokurs + ebook
Praca zbiorowa
UWAGA! Wersja darmowa, zawiera dwa pierwsze rozdziały. Książka przeznaczona jest dla osób początkujących, które chcą się nauczyć albo udoskonalić umiejętność prowadzenia swobodnych rozmów. Kurs jest polecany wszystkim tym, którzy chcą płynnie rozmawiać po angielsku. Kurs zawiera kilkadziesiąt dialogów, naukę przydatnych słów i zwrotów oraz zestaw ciekawych ćwiczeń. Tematy rozmów obejmują praktyczne,...Data dostępności:
Data publikacji: