komunikacja
Liczba pozycji: 165
Komunikacja z klientami – ebook
Elisabeth Coleger
Komunikacja z klientami przedstawia istotę i funkcje komunikacji, techniki komunikacji, modele komunikacji. Czytelnik znajdzie tu informacje o różnych stylach komunikacji, sposobach ich przekazywania. Autor opisuje różnice między komunikacją werbalna i niewerbalną w kontekście kontaktu z klientem. Książka zawiera liczne wskazówki, które pomagają radzić sobie z trudnymi sytuacjami oraz jak unikać...Data dostępności:
Data publikacji:
Skuteczna komunikacja z klientami – ebook
Elisabeth Coleger
Książka przedstawia istotę i funkcje komunikacji, techniki komunikacji, modele komunikacji i metody manipulacji. Czytelnik znajdzie tu informacje o różnych stylach komunikacji, sposobach ich przekazywania. Różnice między komunikacją werbalna i niewerbalną w kontekście kontaktu z klientem. Książka zawiera liczne wskazówki, które pomagają radzić sobie z trudnymi sytuacjami, jak unikać konfliktów, manipulacji,...Data dostępności:
Data publikacji:
Nowoczesna Komunikacja w Procesie Zmiany – ebook
Thomas Eigler
Książka zgłębia kluczową rolę komunikacji w procesie zmiany. Autor przedstawia praktyczne ćwiczenia i narzędzia, które pomagają zrozumieć i skutecznie kierować komunikacją podczas transformacji. Czytelnicy odkryją strategie budowania zaufania, skuteczne komunikowanie celów oraz techniki radzenia sobie z oporem w zespole. Ta książka stawia na praktyczne podejście, umożliwiając czytelnikom natychmiastowe...Data dostępności:
Data publikacji:
Komunikacja i współpraca między nauczycielem a uczniem, nauczycielem a rodzicem – ebook
Katarzyna Lisowska
„Nauczyciel musi mieć właściwie podejście do dziecka, zwłaszcza, gdy jest ono na pierwszych etapach edukacji, aby zachęcić je do szkoły, pokazać swoją życzliwość, chęci pomocy, otwartość na dziecko, różne sytuacje, które mogą się zdarzyć”. — Katarzyna LisowskaData dostępności:
Data publikacji:
Polubowne rozwiązywanie konfliktów w pomocy społecznej. Komunikacja, psychologia konfliktów, negocjacje i mediacje socjalne. – ebook
Anna Kalisz Adam Zienkiewicz
Monografia składa się z dziewięciu rozdziałów. Celem publikacji jest zwłaszcza uporządkowanie i pogłębienie wiedzy na temat negocjacji i mediacji, której elementy wielu pracowników socjalnych zapewne już intuicyjnie stosuje w praktyce.Data dostępności:
Data publikacji:
Rozmowy z psem, czyli komunikacja międzygatunkowa – ebook
Jolanta Antas
W książce Rozmowy z psem, czyli komunikacja międzygatunkowa autorka przedstawia możliwości porozumienia się człowieka z psem. Na podstawie własnych doświadczeń i sytuacji zaobserwowanych w najbliższym otoczeniu pokazuje, jak wieloma sposobami opiekun może przekazać psu swoje wobec niego oczekiwania, komendy i polecenia, i równocześnie, jak może czytać i rozumieć przekaz psich sygnałów wyrażających...Data dostępności:
Data publikacji:
Komunikacja bez granic: Odporność na manipulację i budowanie silnych relacji – ebook
Edgar Enderson
Książka przedstawia praktyczne narzędzia do wzmocnienia samoświadomości, odkrywania swoich mocnych stron i pokonywania ograniczeń. Czytelnicy zdobędą umiejętności dotyczące mocy komunikacji i odporności na manipulację, dowiedzą się, jak tworzyć zdrowe relacje. Książka podkreśla znaczenie budowania zdrowego otoczenia społecznego. książka zapewnia kompleksowe podejście do samoświadomości, rozwoju osobistego,...Data dostępności:
Data publikacji:
Prezentacja. Trema i komunikacja niewerbalna – ebook
Marek Stączek
Odkryjesz klika sposobów na to, jak radzić sobie z tremą. Poznasz zasady skutecznej komunikacji niewerbalnej, jaką stosują dobrzy mówcy. Zajdziesz wiele praktycznych rad i sugestii, ale uwaga… usłyszysz też polemiczny ton Marka Stączka, który nie podziela entuzjazmu, co do kliku popularnych „recept” w zakresie mowy ciała i tremy.Data dostępności:
Data publikacji:
Marketingowe aspekty zarządzania komunikacją wizualną w sektorze MŚP – ebook
Jolanta Staszewska Piotr Skorus
Na początku pracy autorzy odnieśli się do teoretycznych aspektów komunikacji wizualnej. Następnie przedstawiono miejsce komunikacji wizualnej w działaniach komunikacji marketingowej, jej pozycję określaną przez pryzmat nauk o sztuce, następnie przedstawiono rolę MŚP i wykorzystanie przez sektor MŚP narzędzi komunikacji wizualnej, tak w ujęciu teoretycznym, jak i praktycznym – poprzez wyniki badań....Data dostępności:
Data publikacji:
Międzynarodowa komunikacja prawnicza w ujęciu paradygmatycznym – ebook
Joanna Osiejewicz prof. UW
Monografia koncentruje się na zagadnieniu, czym jest międzynarodowa komunikacja prawnicza oraz jaki jest jej paradygmat i znaczenie. Z subiektywnego punktu widzenia, a więc z punktu widzenia badaczy prawa i językoznawstwa, cel międzynarodowej komunikacji prawniczej ogranicza się do rozróżniania i zdobywania wiedzy o danym reżimie prawnym oraz ustalania kanałów i technik efektywnej komunikacji. Ze...Data dostępności:
Data publikacji: