komunikowania
Liczba pozycji: 27
Public Relations w bankach wirtualnych – ebook
Michał Macierzyński
Książka Public relations w bankach wirtualnych to pionierska, nie tylko na polskim rynku publikacja, która w sposób kompleksowy obejmuje aktualną problematykę funkcjonowania i komunikowania się z otoczeniem zdematerializowanych instytucji finansowych. W przystępny sposób przybliża specyfikę funkcjonowania banków wirtualnych i korzyści, jakie przynosi strategiczne wykorzystanie w ich działalności public...Data dostępności:
Data publikacji:
Kreacja w reklamie – ebook
Magdalena Sobocińska Ryszard Kłeczek Monika Hajdas
Książka podejmuje temat kreacji w reklamie, której celem jest komunikowanie pozycji marki produktu. Analiza pozycji marki produktu i decyzje dotyczące pozycjonowania marki to najważniejsze strategiczne decyzje w marketingu. Efektywność kreacji jest sprawdzana wielokrotnie i na różne sposoby, zarówno przed ukazaniem się reklamy w mediach, jak i po jej wyemitowaniu. Do najważniejszych elementów tego...Data dostępności:
Data publikacji:
Public relations a demokracja – ebook
Teresa Święćkowska
Autorka krytycznie śledzi rozwój public relations i związane z nim konsekwencje marketyzacji procesów społecznego komunikowania. Omawia rozwój metod, strategii i celów PR, które przemieniają sferę publiczną w spektakl pozorów i wypierają z niej merytoryczną debatę. Pokazuje, jak PR rozwijało się w atmosferze rosnącej roli socjotechnicznych badań nad zachowaniami społecznymi oraz w symbiozie z rynkowymi...Data dostępności:
Data publikacji:
Sztuka komunikacji. W drodze do sukcesu – audiobook
Dale Carnegie
Kompetencje merytoryczne są niezwykle ważne, jednak niemal zawsze o sukcesie decyduje zdolność komunikowania się z ludźmi i przekonywania ich do swych racji. Właśnie ta magiczna umiejętność, dzięki której można się stać osobą lubianą, popularną i skutecznie nakłaniającą innych do przyjęcia jej punktu widzenia, przyczyniła się do powstania fortun czy imponujących karier, również politycznych. Oznacza...Data dostępności:
Data publikacji:
Słuchaj! Sztuka skutecznej komunikacji – audiobook
Dale Carnegie
Dale Carnegie był prawdziwym pionierem. Przyszedł na świat w ubogiej rodzinie, jednak dzięki pracowitości, mądrości i niezwykłej przenikliwości stał się jednym z najbardziej wpływowych ludzi swoich czasów. Był przywódcą. Wypracował własne zasady i według nich postępował. Zmieniał siebie, podnosił jakość swojego życia, a następnie zaczął przemieniać życie milionów innych ludzi. Udowodnił, że można stać...Data dostępności:
Data publikacji:
Język reklamy. Wydanie II – ebook
Wacław Šmid
Wszyscy jesteśmy konsumentami różnego rodzaju produktów, usług i informacji. Dlatego też często spotykamy się z reklamowymi apelami, zachęcającymi do zakupu. Czy obecna reklama ma taką siłę oddziaływania, aby nas do czegoś zachęcić? Prawdopodobnie odpowiedzi na tak postawione pytanie byłyby w znacznej mierze podzielone. Tak się dzieje, że reklama jest komunikatem, który ma nas o czymś informować...Data dostępności:
Data publikacji:
Happy-happy – ebook
Lars-Johan Age
Innowacyjna metoda negocjacji. Wyższa forma negocjacji win-win. Jak w pięciu krokach dojść do porozumienia z każdym. Happy–happy to metoda osiągania porozumienia, którą może zastosować każdy z nas w dowolnych okolicznościach: w pracy, w negocjacjach biznesowych, w relacjach z przyjaciółmi i członkami rodziny. Ta udoskonalona wersja strategii win–win (wygrana–wygrana) to uczciwy, pełen...Data dostępności:
Data publikacji:
Optymalizacja zatrudnienia. Właściwe praktyki w czasie zmian – ebook
Jarosław Marciniak
Publikacja dotyczy problematyki efektywności zatrudnienia w firmie. Informacje zawarte w książce mogą być pomocne do samodzielnego przeprowadzenia przeglądu zatrudnienia oraz do optymalizacji podziału pracy w organizacji. Czytelnik znajdzie tutaj: informacje, jak powinna wyglądać analiza zasobów pracy, porady, jak krok po kroku wdrażać procedury niezbędne w procesie restrukturyzacji, ...Data dostępności:
Data publikacji:
Psychologia sali sądowej – ebook
Magdalena Najda
Psychologia sali sądowej koncentruje się na tematyce pozaprawnej warstwy postępowania sądowego. Autorzy podejmują, rzadko obecny w literaturze prawniczej, problem znaczenia, jaki mają dla przebiegu, a nierzadko także dla wyniku postępowania, sposób komunikowania się, emocje i stres, typ motywacji, a także fizyczne zmęczenie. Zagadnienia ujmowane są z perspektywy sędziów i psychologa, co nadaje treściom...Data dostępności:
Data publikacji:
Powiedz, co myślisz. Uważność w sferze porozumienia bez przemocy – audiobook
Oren Jay Sofer
Mów własnym głosem, wypowiadaj się w autentyczny sposób i uważnie słuchaj - naucz się prowadzić rozmowy zgodnie z zasadami uważności Przedmowa Joseph Goldstein Komunikacja jest złożonym zjawiskiem. Aby skutecznie się komunikować, trzeba uwzględnić wiele czynników. Emocje, koncepcje i przekonania rozmówców objawiają się w słowach i w formie niewerbalnej. Trzeba też poradzić sobie z istniejącymi wzorcami...Data dostępności:
Data publikacji: