komunikowania
Liczba pozycji: 42
Public Relations w bankach wirtualnych – ebook
Michał Macierzyński
Książka Public relations w bankach wirtualnych to pionierska, nie tylko na polskim rynku publikacja, która w sposób kompleksowy obejmuje aktualną problematykę funkcjonowania i komunikowania się z otoczeniem zdematerializowanych instytucji finansowych. W przystępny sposób przybliża specyfikę funkcjonowania banków wirtualnych i korzyści, jakie przynosi strategiczne wykorzystanie w ich działalności public...Data dostępności:
Data publikacji:
Angielski Business English mp3 – audiokurs + ebook
EDGARD
Audio Kurs Angielski Business English mp3 zawiera 13 różnorodnych lekcji prezentujących teksty i dialogi związane z biznesem i pracą zawodową. Płyta przeznaczona jest dla osób pracujących (lub chcących pracować) w zagranicznych firmach, utrzymujących kontakty służbowe z cudzoziemcami oraz wszystkich, które chcą swobodnie posługiwać się językiem angielskim w życiu zawodowym. Audio Kurs Angielski Business...Data dostępności:
Data publikacji:
Kreacja w reklamie – ebook
Magdalena Sobocińska Ryszard Kłeczek Monika Hajdas
Książka podejmuje temat kreacji w reklamie, której celem jest komunikowanie pozycji marki produktu. Analiza pozycji marki produktu i decyzje dotyczące pozycjonowania marki to najważniejsze strategiczne decyzje w marketingu. Efektywność kreacji jest sprawdzana wielokrotnie i na różne sposoby, zarówno przed ukazaniem się reklamy w mediach, jak i po jej wyemitowaniu. Do najważniejszych elementów tego...Data dostępności:
Data publikacji:
Polish Essential Words and Phrases – audiobook
praca zbiorowa
Polski Niezbędne zwroty i wyrażenia - Polish Essential Words and Phrases uczy 700 zwrotów niezbędnych do swobodnego porozumiewania się. Wszystkie wyrażenia zilustrowano zdaniem lub krótkim dialogiem pokazującym ich użycie w kontekście. Kurs to unikalne zestawienie zwrotów konwersacyjnych, koniecznych do naturalnego komunikowania się. Każdy, kto poważnie traktuje naukę języka polskiego, powinien je...Data dostępności:
Data publikacji:
Francuski Niezbędne zwroty i wyrażenia – audiobook
praca zbiorowa
Audio Kurs uczy 650 zwrotów niezbędnych do swobodnego porozumiewania się. Wszystkie wyrażenia zilustrowano zdaniem lub krótkim dialogiem pokazującym ich użycie w kontekście. Kurs jest unikalnym zestawieniem zwrotów konwersacyjnych, koniecznych do naturalnego komunikowania się. Niezbędne zwroty i wyrażenia polecamy jako repetytorium leksykalne dla wszystkich uczących się języka francuskiego. Rozmawiaj...Data dostępności:
Data publikacji:
Hiszpański Niezbędne zwroty i wyrażenia – audiobook
praca zbiorowa
Hiszpański Niezbędne zwroty i wyrażenia uczy 550 zwrotów niezbędnych do swobodnego porozumiewania się. Wszystkie wyrażenia zilustrowano zdaniem lub krótkim dialogiem pokazującym ich użycie w kontekście. Kurs to unikalne zestawienie zwrotów konwersacyjnych, koniecznych do naturalnego komunikowania się. Każdy uczący się języka hiszpańskiego powinien je znać, aby płynnie i swobodnie mówić. Niezbędne...Data dostępności:
Data publikacji:
Public relations a demokracja – ebook
Teresa Święćkowska
Autorka krytycznie śledzi rozwój public relations i związane z nim konsekwencje marketyzacji procesów społecznego komunikowania. Omawia rozwój metod, strategii i celów PR, które przemieniają sferę publiczną w spektakl pozorów i wypierają z niej merytoryczną debatę. Pokazuje, jak PR rozwijało się w atmosferze rosnącej roli socjotechnicznych badań nad zachowaniami społecznymi oraz w symbiozie z rynkowymi...Data dostępności:
Data publikacji:
Język reklamy. Wydanie II – ebook
Wacław Šmid
Wszyscy jesteśmy konsumentami różnego rodzaju produktów, usług i informacji. Dlatego też często spotykamy się z reklamowymi apelami, zachęcającymi do zakupu. Czy obecna reklama ma taką siłę oddziaływania, aby nas do czegoś zachęcić? Prawdopodobnie odpowiedzi na tak postawione pytanie byłyby w znacznej mierze podzielone. Tak się dzieje, że reklama jest komunikatem, który ma nas o czymś informować...Data dostępności:
Data publikacji:
Happy-happy – ebook
Lars-Johan Age
Innowacyjna metoda negocjacji. Wyższa forma negocjacji win-win. Jak w pięciu krokach dojść do porozumienia z każdym. Happy–happy to metoda osiągania porozumienia, którą może zastosować każdy z nas w dowolnych okolicznościach: w pracy, w negocjacjach biznesowych, w relacjach z przyjaciółmi i członkami rodziny. Ta udoskonalona wersja strategii win–win (wygrana–wygrana) to uczciwy, pełen...Data dostępności:
Data publikacji:
Optymalizacja zatrudnienia. Właściwe praktyki w czasie zmian – ebook
Jarosław Marciniak
Publikacja dotyczy problematyki efektywności zatrudnienia w firmie. Informacje zawarte w książce mogą być pomocne do samodzielnego przeprowadzenia przeglądu zatrudnienia oraz do optymalizacji podziału pracy w organizacji. Czytelnik znajdzie tutaj: informacje, jak powinna wyglądać analiza zasobów pracy, porady, jak krok po kroku wdrażać procedury niezbędne w procesie restrukturyzacji, ...Data dostępności:
Data publikacji: