komunikowania
Liczba pozycji: 23
Jak mówić, ... Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały. Jak słuchać, żeby dzieci do nas mówiły mp3 download – audiobook
Adele Faber Elaine Mazlish
Bestseller o wychowaniu w wersji audio. Praktyczne ćwiczenia i wskazówki ułatwiające opanowanie sztuki komunikowania się z dziećmi (i nie tylko z nimi) sprawiają, że audiobook jest przeznaczony dla każdego, kto chciałby lepiej rozumieć i mądrzej kochać dzieci oraz być przez nie kochanym i rozumianym. Czyta Paulina Holtz.Data dostępności:
Data publikacji:
Public Relations w bankach wirtualnych – ebook
Michał Macierzyński
Książka Public relations w bankach wirtualnych to pionierska, nie tylko na polskim rynku publikacja, która w sposób kompleksowy obejmuje aktualną problematykę funkcjonowania i komunikowania się z otoczeniem zdematerializowanych instytucji finansowych. W przystępny sposób przybliża specyfikę funkcjonowania banków wirtualnych i korzyści, jakie przynosi strategiczne wykorzystanie w ich działalności public...Data dostępności:
Data publikacji:
Kreacja w reklamie – ebook
Magdalena Sobocińska Ryszard Kłeczek Monika Hajdas
Książka podejmuje temat kreacji w reklamie, której celem jest komunikowanie pozycji marki produktu. Analiza pozycji marki produktu i decyzje dotyczące pozycjonowania marki to najważniejsze strategiczne decyzje w marketingu. Efektywność kreacji jest sprawdzana wielokrotnie i na różne sposoby, zarówno przed ukazaniem się reklamy w mediach, jak i po jej wyemitowaniu. Do najważniejszych elementów tego...Data dostępności:
Data publikacji:
Gwiezdne nasiona. Starseeds – ebook
Birgit Fisher
Czym są Starseeds? Jak się z nimi skontaktować? Gwiezdne nasiona to duchowe energie z kosmosu, które pomagają kształtować losy ludzkości. Autorka, obdarzona zdolnością jasnowidzenia i komunikowania się z przewodnikami duchowymi, bada te inteligencje, korzystając z podświadomości, intuicji i swoich zdolności jako medium. Wiadomości Starseeds przekazane podczas sesji channelingu zapewniły tysiącom ludzi...Data dostępności:
Data publikacji:
Magia roślin - skuteczne rytuały, zaklęcia, eliksiry – ebook
Juliet Diaz
Autorka bestsellera „Sekretna magia”, uzdrowicielka i zielarka wywodząca się z długiej linii wiedźm uzdrowicielek z Kuby, odkrywa przed tobą podstawy magii roślin! Poznaj magiczne właściwości 200 ziół, kwiatów, drzew i owoców. Dowiedz się, które z nich możesz wykorzystać do stworzenia potężnych zaklęć miłosnych, rytuałów oczyszczających czy eliksirów, dzięki którym otworzysz trzecie oko lub nawiążesz...Data dostępności:
Data publikacji:
Public relations a demokracja – ebook
Teresa Święćkowska
Autorka krytycznie śledzi rozwój public relations i związane z nim konsekwencje marketyzacji procesów społecznego komunikowania. Omawia rozwój metod, strategii i celów PR, które przemieniają sferę publiczną w spektakl pozorów i wypierają z niej merytoryczną debatę. Pokazuje, jak PR rozwijało się w atmosferze rosnącej roli socjotechnicznych badań nad zachowaniami społecznymi oraz w symbiozie z rynkowymi...Data dostępności:
Data publikacji:
Język reklamy. Wydanie II – ebook
Wacław Šmid
Wszyscy jesteśmy konsumentami różnego rodzaju produktów, usług i informacji. Dlatego też często spotykamy się z reklamowymi apelami, zachęcającymi do zakupu. Czy obecna reklama ma taką siłę oddziaływania, aby nas do czegoś zachęcić? Prawdopodobnie odpowiedzi na tak postawione pytanie byłyby w znacznej mierze podzielone. Tak się dzieje, że reklama jest komunikatem, który ma nas o czymś informować...Data dostępności:
Data publikacji:
365 dni z językami miłości – ebook
Gary Chapman
Kiedy dwie osoby są poświęcone sobie nawzajem – a zwłaszcza gdy decydują się komunikować swoje uczucie w pięciu językach miłości – następuje zmiana na lepsze. – Gary Chapman 365 dni z językami miłości to codzienne, praktyczne, rozważania na każdy dzień. Jak komunikujesz miłość? Ludzie wyrażają i przyjmują ją na różne sposoby: poprzez wspólnie spędzony czas, wyrażenia afirmatywne, podarunki,...Data dostępności:
Data publikacji:
Happy-happy – ebook
Lars-Johan Age
Innowacyjna metoda negocjacji. Wyższa forma negocjacji win-win. Jak w pięciu krokach dojść do porozumienia z każdym. Happy–happy to metoda osiągania porozumienia, którą może zastosować każdy z nas w dowolnych okolicznościach: w pracy, w negocjacjach biznesowych, w relacjach z przyjaciółmi i członkami rodziny. Ta udoskonalona wersja strategii win–win (wygrana–wygrana) to uczciwy, pełen...Data dostępności:
Data publikacji:
Optymalizacja zatrudnienia. Właściwe praktyki w czasie zmian – ebook
Jarosław Marciniak
Publikacja dotyczy problematyki efektywności zatrudnienia w firmie. Informacje zawarte w książce mogą być pomocne do samodzielnego przeprowadzenia przeglądu zatrudnienia oraz do optymalizacji podziału pracy w organizacji. Czytelnik znajdzie tutaj: informacje, jak powinna wyglądać analiza zasobów pracy, porady, jak krok po kroku wdrażać procedury niezbędne w procesie restrukturyzacji, ...Data dostępności:
Data publikacji: