konferencje
Liczba pozycji: 5
Owoc miłości – audiobook
Roma J. Fiszer
Eliza i Max wracają do Parchowa po odzyskaniu przez Interpol klejnotów babci Anny. Przed nimi czas decyzji w sprawie ślubu, zarządzania willą w Gdyni i pracy Elizy na uczelni. Do tego Max chce wrócić do swojego dawnego nazwiska. A Felicja Skierka ogłasza, że młodzi odziedziczą po niej gospodarstwo „Iskierka”, czym wzburza rodzinę. Tymczasem Zenek Korycki z Wawelu pokazuje im nieznany list królowej...Data dostępności:
Data publikacji:
Lęk i integracja osoby – audiobook
Mieczysław Kożuch
Lęk z jednej strony jest powszechnym i podstawowym stanem kondycji ludzkiej, z drugiej zaś często paraliżuje człowieka zubożając jego możliwości. Dotyka wielkich i małych, świeckich i duchownych. Nie pomija nikogo. Czy da się jednak z nim żyć? Jak wychodzić z takich stanów, które niszczą nas i otoczenie? Jak łączyć przeżycia lękowe z Bogiem, którego najczęściej oskarżamy o to, że nam nie...Data dostępności:
Data publikacji:
Wspólne wartości prawa międzynarodowego europejskiego i krajowego – ebook
Ewelina Cała-Wacinkiewicz Jerzy Menkes Jerzy Barcz Lidia Brodowski Andrzej Całus Władysław Czapliński Łukasz D. Dąbrowski Elżbieta Dynia Stefan M. Grochalski Dominika Iwan Adriana Kalicka-Mikołajczyk Jerzy Kranz Bartłomiej Krzan Brygida Kuźniak Edyta Lis Magdalena Majos-Kwiatkowska Konrad Jan Marciniak Dawid Michalski Krzysztof Parulski Marta Pietras-Eichberger Renata Szafarz Piotr Uhma Anna Wyrozumska Marek Zieliński
Przystępując do tworzenia niniejszej monografii autorzy chcieli poszukiwać odpowiedzi na pytanie, czy istnieje część wspólna zbiorów wartości prawa międzynarodowego, europejskiego i krajowego, refleksji nad jej zawartością oraz implikacji ewentualnego istnienia. Intuicja podpowiadała nam, że badanie trzech systemów – sui generis perspektywa makro, mezo i mikro może zarówno wzbogacić naszą wiedzę o...Data dostępności:
Data publikacji:
Reklama produktów leczniczych. Komentarz do art. 52-64 ustawy - Prawo farmaceutyczne – ebook
Katarzyna Czyżewska Joanna Dziurowicz Katarzyna Łoś Natalia Łukawska Karol Piekarczyk
Publikacja prezentuje zasady reklamy produktów leczniczych zebrane w rozdziale 4 ustawy z 6.09.2001 r. – Prawo farmaceutyczne (Dz.U. z 2020 r. poz. 944 ze zm.). W komentarzu szczegółowo , ale zarazem bardzo praktycznie , omówiono przepisy art. 52–64 ustawy, opierając się na doświadczeniu autorów i orzecznictwie sądów oraz uwzględniając aktualną wykładnię stosowaną przez organ nadzoru nad wytwarzaniem...Data dostępności:
Data publikacji:
Ocena inwestycji międzypokoleniowych - kryteria etyczne w ekonomicznej ocenie efektywności projektów inwestycyjnych – ebook
Monika Foltyn-Zarychta
Podejmowane współcześnie projekty inwestycyjne coraz częściej sięgają w odległą przyszłość. Nierzadko, jak w przypadku inwestycji przeciwdziałających zmianom klimatycznym, ich okres oddziaływania sięga setek lat. Wówczas efekty podejmowanych dziś działań dotyczyć będą głównie nienarodzonych jeszcze osób. Niniejsza książka jest odpowiedzią na liczne niedostatki narzędzi wykorzystywanych dla oceny efektywności...Data dostępności:
Data publikacji: