Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

konkurencji

Liczba pozycji: 80
  • CENA NEXTO

    Teoria konkurencji. Ekonomiczna teoria wszystkiego – ebook

    Adam Noga  

    Autor wykazuje, że teoria i praktyka wspierania konkurencji prowadzona w prawie 130 krajach świata musi być ukierunkowana nie tylko na korzyści dla konsumenta, we wszystkich pełnionych przez niego funkcjach w gospodarce: pracownika, przedsiębiorcy, konsumenta i obywatela, ale także na integralne korzyści dla całego gospodarstwa domowego. Zadowolony konsument nie może tracić pracy ani rozwojowego środowiska...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 53,91 zł 59,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,94 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Kreatywne techniki w copywritingu – ebook

    Wirginia Jurgielewicz  

    Książka „Kreatywne techniki w copywritingu — jak wyróżnić się spośród konkurencji?” to przewodnik, który pokazuje jak rozwiązać największe problemy, z jakimi boryka się każdy copywriter. Przedstawia różne techniki, strategie i narzędzia, które pomogą tworzyć teksty, które przyciągają uwagę, budują zaufanie i wyróżniają się na tle konkurencji. Ebook dostarczy wskazówek, które pozwolą wyróżnić się na rynku...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 36,34 zł 40,38 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,38 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Wszystko o prowadzeniu działalności gospodarczej na terenie krajów Unii Europejskiej – ebook

    Adrian Ciepał  

    W książce opisane są podstawowe formy oraz rodzaje spółek występujących na terenie Polski, Niemiec i Francji. Jak są one podzielone oraz jakie każdy rodzaj spółki posiada wady i zalety. Gdzie płacimy najmniejsze podatki oraz jak założyć firmę w Polsce i na terenie Unii Europejskiej. Opisane są także takie pojęcia jak: - Prawo uczciwej konkurencji. - Czyny nieuczciwej konkurencji. - Cztery swobody...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 22,72 zł 25,24 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,72 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Podstawy ochrony prawnej konsumenta. Przepisy i przykłady – ebook

    Marcin Pigłowski  

    Książka „Podstawy ochrony prawnej konsumenta - przepisy i przykłady" to najnowsze kompendium prawnej ochrony konsumenta. Autor czytelnie i przystępnie łączy trudne w interpretacji wymagania prawne z praktycznymi przykładami ich zastosowania. W pierwszej części książki można znaleźć informacje o: - podstawowych definicjach i przepisach prawnych związanych z ochroną konsumentów i konkurencji, ...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 38,70 zł 43,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,70 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Jagiellońskiego. Prace z Prawa Własności Intelektualnej – e-wydanie – 1/2024

    Czasopismo jest kwartalnikiem. Od połowy 2008 r. jest wydawane przez Wolters Kluwer Polska SA i ukazuje się regularnie pod koniec ostatniego miesiąca danego kwartału. Na jego łamach są publikowane artykuły poświęcone problematyce prawa autorskiego i praw pokrewnych, prawa ochrony konkurencji oraz prawa informacyjnego - w aspekcie krajowym, a także międzynarodowym. Czasopismo jest dedykowane specjalistom...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 141,55 zł 149,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 149,00 zł

    Więcej

    • PDF
    • Dostęp online PDF
  • CENA NEXTO

    Najciekawsze orzeczenia Sądu Najwyższego z 2018 r. z komentarzem – ebook

    Aneta Olędzka  

    Publikacja przedstawia najważniejsze orzeczenia Sądu Najwyższego wydane w 2018 r. Zawiera ich opis oraz wnioski i skutki jakie wprowadzają dla pracodawców. W publikacji zostały omówione wyroki dotyczące m.in. - podlegania ubezpieczeniom społecznym, - rozwiązania umowy o pracę bez wypowiedzenia, - kary umownej w umowie o zakazie konkurencji, - ryczałtów za noclegi w podróży służbowej, - nierównego...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 13,41 zł 14,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 13,41 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    UOKiK dostał nowe uprawnienia. Przedsiębiorcom przybyło obowiązków – ebook

    Infor Biznes  

    "UOKiK dostał nowe uprawnienia. Przedsiębiorcom przybyło obowiązków. Nowe przepisy już działają Urząd może ostrzegać klientów przed firmami. 17 kwietnia zostały wzmocnione uprawnienia prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów - weszła w życie nowelizacja ustawy z 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów. Jedną z najważniejszych zmian jest wprowadzenie instytucji tajemniczego...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 16,11 zł 17,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,11 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    KOOPETYCJA W ROZWOJU PRZEDSIĘBIORSTW HIGH-TECH Determinanty i dynamika – ebook

    Agnieszka Zakrzewska-Bielawska  

    W miarę zawężania się pola konkurencji rośnie znaczenie zasobów niematerialnych i innowacyjnych zdolności firmy. Zastanowiło więc wielu badaczy jak relacje międzyorganizacyjne wpływają na rozwój tych zdolności. Jednym z poglądów wyjaśniających strategię sieci międzyorganizacyjnych jest paralelizm konkurowania i współpracy. Współpraca oznacza poszukiwanie synergii z tych relacji i ma miejsce w procesie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 47,25 zł 52,50 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,25 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Glosa - Prawo Gospodarcze w Orzeczeniach i Komentarzach – e-wydanie – 2/2024

    „Glosa. Prawo Gospodarcze w orzeczeniach i komentarzach” jest wydawana od 1995 r. W glosach i przeglądach orzecznictwa Autorzy wyjaśniają kontrowersje wynikające z praktycznego stosowania przepisów m.in. takich ustaw, jak Kodeks spółek handlowych, o swobodzie działalności gospodarczej, Prawo własności przemysłowej, o ochronie konkurencji i konsumentów oraz ustaw podatkowych. Kwartalnik...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 128,25 zł 135,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 135,00 zł

    Więcej

    • PDF
    • Dostęp online PDF
  • CENA NEXTO

    Skumulowana przewaga – ebook

    Mark W. Schaefer  

    W swojej istocie marketing polega dziś na odpowiedzi na pytanie "Jak możemy zostać usłyszani?". Jak możemy wznieść się ponad nieskończoną liczbę opcji, aby stworzyć trwałe znaczenie dla odbiorców lub grupy klientów? Przestrzeganie starych zasad cyfrowego zaangażowania nie wystarczy... prawie nie wystarczy. Nawet bycie "świetnym" jest niewystarczające w obliczu przytłaczającej konkurencji, która każdego...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 35,91 zł 39,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
Liczba pozycji: 80

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA