Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

kontra

Liczba pozycji: 3
  • CENA NEXTO

    Interes publiczny i jego oddziaływanie na powstanie, treść i wykonywanie praw własności intelektualnej – ebook

    Arkadiusz Michalak  

    Społeczny opór przeciwko ratyfikacji przez Polskę umowy ACTA pokazał, że prawa własności intelektualnej przestały być dyscypliną prawa przeznaczoną wyłącznie dla wąskiego grona specjalistów, a ta hermetyczna do tej pory dziedzina prawa zaczęła budzić żywe zainteresowanie polityków, dziennikarzy, internautów, twórców i artystów. W trakcie tej dyskusji przedstawiano szereg argumentów pro i kontra istnieniu...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 80,10 zł 89,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 80,10 zł

    Więcej

    • PDF
  • Dla krwi i pieniędzy. Miliarderzy, biotechnologia i poszukiwania leku, który przyniesie fortunę – audiobook

    Odtwórz fragment:

    PROMOCJA

    Dla krwi i pieniędzy. Miliarderzy, biotechnologia i poszukiwania leku, który przyniesie fortunę – audiobook

    Nathan Vardi  

    "Fascynująca opowieść o wynalezieniu rewolucyjnego leku W tej książce o pieniądzach i nauce Nathan Vardi, doświadczony dziennikarz finansowy, pokazuje, że ryzyko wiążące się z wynalezieniem dwóch najbardziej skutecznych leków przeciwnowotworowych nie miało precedensu w historii Wall Street. W branży biotechnologicznej, gdzie koncerny farmaceutyczne, rząd, fundusze hedgingowe i finansiści venture capital...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 41,94 zł 69,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,94 zł

    Więcej

    • MP3
  • Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook

    Odtwórz fragment:

    PROMOCJA

    Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook

    Artur Jabłoński  

    Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 24,70 zł 44,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,70 zł

    Więcej

    • MP3

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA