kontra
Liczba pozycji: 5
Stereotypy kontra Rzeczywistość: Wyzwania dla Kobiet – ebook
Alan Coleger
Książka to przewodnik po świecie kobiecej psychiki i jej roli w społeczeństwie. Zgłębia różnice płciowe, emocje i relacje, prezentuje strategie budowania pewności siebie i osiągania celów. Następnie analizuje stereotypy dotyczące kobiet oraz ich wpływ na życie jednostek i społeczeństwa. W końcowym rozdziale, książka skupia się na kulturze i społeczeństwie, ukazując zmieniające się role i oczekiwania...Data dostępności:
Data publikacji:
Jedz mądrze. Fakty i mity o zdrowym odżywianiu – ebook
Magda Omilianowicz Katarzyna Świątkiewicz
O co chodzi z tym glutenem? Czy picie wody naprawdę odchudza? I dlaczego popularna dieta głodówkowa może zakończyć się w szpitalu. Katarzyna Świątkowska, lekarka i autorka popularnego bloga „Mity kontra fakty”, w błyskotliwej rozmowie z dziennikarką, Magdą Omilianowicz rozprawia się ze wszystkimi mitami, które narosły wokół tematu odchudzania. Na warsztat biorą najbardziej popularne diety, powszechne...Data dostępności:
Data publikacji:
Miłość 80/80. Nowy model udanego związku – ebook
Nate Klemp Kaley Klemp
Jak budować bliskie relacje w chaosie współczesnego życia? Odrzuciliśmy model, w którym kobieta zajmowała się domem i dziećmi, a mężczyzna zarabianiem pieniędzy. Ale powszechnie postulowane partnerstwo 50/50 niepokojąco często zamienia się w permanentny konflikt o sprawiedliwy podział obowiązków domowych i rodzinnych. Nate i Kaley Klemp osiągnęli duże zawodowe sukcesy, doradzając największym firmom...Data dostępności:
Data publikacji:
Dla krwi i pieniędzy. Miliarderzy, biotechnologia i poszukiwania leku, który przyniesie fortunę – audiobook
Nathan Vardi
"Fascynująca opowieść o wynalezieniu rewolucyjnego leku W tej książce o pieniądzach i nauce Nathan Vardi, doświadczony dziennikarz finansowy, pokazuje, że ryzyko wiążące się z wynalezieniem dwóch najbardziej skutecznych leków przeciwnowotworowych nie miało precedensu w historii Wall Street. W branży biotechnologicznej, gdzie koncerny farmaceutyczne, rząd, fundusze hedgingowe i finansiści venture capital...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook
Artur Jabłoński
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...Data dostępności:
Data publikacji: