konwersacji
Liczba pozycji: 9
Lekcje francuskiego – ebook
Bronwyn Scottt
Sir Jonathan Lashley po bitwie pod Waterloo rozpoczyna karierę w dyplomacji. Wkrótce dostaje propozycję objęcia prestiżowego stanowiska w Wiedniu, jednak warunkiem jest znajomość francuskiego. Choć Jonathan biegle czyta i pisze w tym języku, niestety nie umie prowadzić swobodnej konwersacji. Kiedy już ma się pogodzić z porażką, na kolacji u przyjaciół poznaje lady Claire, poliglotkę, która doskonale...Data dostępności:
Data publikacji:
Zbyt bezczelny – ebook
Dominika Fal
Romans z gorącym wątkiem dużej różnicy wieku! Dla fanów Birthday Girl! Russel D’etorre to pewny siebie, bezczelny i arogancki specjalista do spraw wizerunku. Bo jak inaczej można określić kogoś, kto sypia z osiemnastoletnią córką klienta, mając trzydzieści lat? I do tego chce zachować z dziewczyną bardzo niezobowiązującą relację. Po jakimś czasie Russel spotyka ją ponownie. Tiana Bennett na pogrzebie...Data dostępności:
Data publikacji:
Długo i szczęśliwie – ebook
Alison Cochrun
Dev zawsze wierzył w bajki. Nic więc dziwnego, że stał się producentem reality show – Ever After, w którym gwiazdy poszukują dla siebie idealnego partnera lub partnerki. Dev kocha ten program, na którym się wychował. Odkąd sięga pamięcią, Dev pochłaniał romanse, oglądał godzinami dramaty sercowe osadzone w romantycznych epokach i marzył o miłości. W prywatnym życiu nigdy nie miał szczęścia, w pracy...Data dostępności:
Data publikacji:
Kiedy znów się spotkamy – ebook
Nina Nirali
Mijając się wśród tłumu ludzi na zatłoczonej ulicy w jednej z europejskich stolic, Zoe i Mason jeszcze nie zdawali sobie sprawy z tego, jak silna więź ich połączy. On, zawsze elegancki, bogaty polityk, i ona, skromna tłumaczka. Czy jeden wspólnie spędzony wieczór będzie ich pierwszym i ostatnim spotkaniem w życiu? Co będą musieli poświęcić i jakich rzeczy dowiedzą się o sobie samych, zanim ich drogi...Data dostępności:
Data publikacji:
Właściwe słowa. Co, jak i kiedy powiedzieć, czyli siła komunikacji w biznesie – audiobook
Phil Jones
Powiedz TO! Poznaj kluczowe zwroty, które pomogą ci w uzyskaniu rezultatów, jakich potrzebujesz od rozmów, w których uczestniczysz. Dowiedz się, jak przekonująco formułować zdania, naucz się zadawać właściwe pytania we właściwym momencie i odkryj, jakie słowa należy wyeliminować ze swojego prywatnego i zawodowego słownika. Słowa mają wielką moc - wpływają na podejmowane decyzje, zmieniają ludzkie...Data dostępności:
Data publikacji:
Suka doskonała – ebook
Jolanta Dymowicz
25-letnia Polka, ukrywająca się pod pseudonimem Jed Vitz, rozpoczyna nowe życie w USA. Ma zamiar zrobić karierę i zdobyć wielkie pieniądze - niekoniecznie w legalny sposób. Kieruje się intuicją, więc bez zastanowienia wykorzystuje propozycję, jaką podsuwa jej los. Przyjmuje rolę ekskluzywnej prostytutki i spełnia fantazje bogatych i wpływowych kobiet. Pewność siebie, instynkt łowcy oraz talent do manipulacji...Data dostępności:
Data publikacji:
Co chce wiedzieć klient? – audiobook
Marcus Sheridan
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w...Data dostępności:
Data publikacji:
Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów – audiobook
Sam Horn
Jak tworzyć intrygujące treści? Jak przyciągać uwagę konsumentów do produktu czy współpracowników do pomysłu? Co można zrobić, by budować prawdziwe więzi z ludźmi w kulturze braku cierpliwości i wyobcowania? Twitter pozwala na wpisy o maksymalnej długości 140 znaków. Snapchat daje maksymalnie osiem sekund. Prezentacje TED to osiemnaście minut. Wpisy na blogu Setha Godina, guru marketingu, niemal...Data dostępności:
Data publikacji:
Biznes relacji w systemie MLM . Część 1. Jak rozmawiać z ludźmi, aby nas chcieli wysłuchać i współpracować z nami? – audiobook
Renata Zarzycka
Tak jak codzienne nasze życie i relacje z ludźmi, wymagają umiejętnej zdrowej komunikacji, tak w każdym biznesie wiedza na temat tego, jak unikać sporów i rozwiązywać konflikty, jest bezcenna. Te umiejętności są szczególnie ważne w branży Multi Level Marketing, gdyż jest to przede wszystkim biznes relacji . Oznacza to, że jednym z najważniejszych filarów struktur MLM są ludzie . Zatem okazuje się,...Data dostępności:
Data publikacji: