krzysztof m
Liczba pozycji: 5
Syriusz. Super-owczarek – audiobook
Olaf Stapledon
Syriusz to superowczarek, pies-dziwo. Mówi, czyta, pisze, śpiewa. Jest dziełem wybitnego fizjologa z Cambridge, który poprzez wprowadzenie pewnego hormonu do krwiobiegu matki tworzy niezwykle inteligentne superowczarki. Syriusz jest psem niepowtarzalnym, mądrym, wspaniałym i sympatycznym, jest arcydziełem. Jego obserwacje świata i panującej nad nim ludzkości są bardzo ciekawym studium psychologicznym,...Data dostępności:
Data publikacji:
Szczęśliwy książę i inne baśnie – audiobook
Oscar Wilde
Znakomite baśnie Oscara Wilde’a poruszą serca czytelników w każdym wieku. Każda z tych pięknie opowiedzianych historii niesie finezyjną aluzję. Baśnie są zdecydowanie odmienne, we wszystkich jednak zawarte jest ważne przesłanie. Mówią o dobru i złu, pokazując, iż zło nie zawsze musi oznaczać nikczemność, gdyż wystarczy mu żywić się samolubstwem - a prawdziwa miłość ostatecznie zatriumfuje. Te...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak inwestować swoje pieniądze – audiobook
Brian Portnoy Joshua Brown
Niektórzy lekarze w obliczu zagrożenia nie poddają się terapiom, które ordynują pacjentom. Podobnie jest z doradcami finansowymi - najczęściej nie korzystają z produktów, które polecają klientom. Sytuację komplikuje prosty, choć przemilczany fakt, że nie istnieje jedyny właściwy sposób inwestowania pieniędzy. Tymczasem decyzje o sposobie oszczędzania i inwestowania pieniędzy są niezwykle ważne. Od...Data dostępności:
Data publikacji:
Trylogia – audiobook
Henryk Sienkiewicz
Już teraz Trylogia Henryka Sienkiewicza w wersji audio. • Pełne teksty powieści. • Wybitne interpretacje aktorów teatralnych. • W pakiecie ponad 20% taniej ! Wrażenia pierwszych słuchaczy: „ Niesamowite. Słuchając tej interpretacji, człowiek ma nieodparte wrażenie, iż Sienkiewicz napisał tą powieść po to, by mogła być przeczytana przez Pana Globisza… „ *** „Doskonała...Data dostępności:
Data publikacji:
Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie – audiobook
Krzysztof Wadas
Marketing to sztuka wyboru... właściwych rozwiązań na drodze do budowania marki. Chcesz, by Twoja marka była wielka? Chcesz, by konsumenci ją lubili, by chcieli z nią obcować i by - co tu dużo mówić - ją kupowali? W takim razie czas wziąć się do pracy i po prostu to zrobić. Wielu powie, że aby zbudować silną markę, trzeba mieć ogromny budżet. Oczywiście, z grubymi milionami w portfelu dużo łatwiej...Data dostępności:
Data publikacji: