ksiazki
Liczba pozycji: 249
Rozmowy o rynku książki. Tom 11 – ebook
Praca zbiorowa
Kolejny, jedenasty już tom publikacji Rozmowy o rynku książki to zbiór 41 wywiadów publikowanych w dwutygodniku „Biblioteka Analiz” w 2011 roku. Bohaterami drukowanych w tomie obszernych rozmów byli przedstawiciele wydawnictw i księgarń, firm dystrybucyjnych oraz instytucji kultury, a także sektora poligraficznego, firm małych i dużych, osoby z dużym doświadczeniem w branży, których głos...Data dostępności:
Data publikacji:
Rynek książki w Polsce 2014. Dystrybucja – ebook
Łukasz Gołębiewski Paweł Waszczyk
Tom "Dystrybucja" zawiera: analizę rynku dystrybucyjnego oraz prezentację największych polskich hurtowni, firm dystrybucyjnych, sieci księgarskich i księgarni indywidualnych.Data dostępności:
Data publikacji:
Rozmowy o rynku książki 15 – ebook
Praca zbiorowa
To już piętnasty rocznik naszych „Rozmów o rynku książki”. Publikacja po raz pierwszy ukazała się w 2002 roku, po dwóch latach ukazywania się dwutygodnika „Biblioteka Analiz”, gdzie rozmowy te pierwotnie są drukowane. Od tego pierwszego tomu obraz sceny wydawniczej zmienił się całkowicie, zniknęło wiele podmiotów - zwłaszcza księgarskich - skończył się czas hegemonii wydawców...Data dostępności:
Data publikacji:
Rynek książki w Polsce 2014. Wydawnictwa – ebook
Łukasz Gołębiewski Paweł Waszczyk
Istotną część publikacji stanowią pogłębione analizy różnych sektorów rynku książki (literatura piękna, książka dziecięca, szkolna, naukowa, literatura religijna, kartografia i przewodniki, albumy). Ponadto zamieszczono prezentacje największych firm wydawniczych w Polsce (m.in. opisy i charakterystyki przedsiębiorstw, informacje o generowanych obrotach, wielkości produkcji wydawniczej, zatrudnieniu). Książkę...Data dostępności:
Data publikacji:
Rozmowy o rynku książki 14 – ebook
praca zbiorowa
Czternasty tom rozmów, które pierwotnie drukowane były przez cały 2014 rok w dwutygodniku „Biblioteka Analiz”, przynosi wywiady z wydawcami, księgarzami, papiernikami, drukarzami, a także osobami kierującymi ważnymi instytucjami kultury jak ZaiKS, Copyright Polska czy Polska Sekcja IBBY. Rozmowy z przedstawicielami firm małych i dużych, a także wielkich międzynarodowych koncernów jak Heidelberg...Data dostępności:
Data publikacji:
Rynek książki w Polsce 2014. Targi, Instytucje, Media – ebook
Daria Dobrołęcka Piotr Dobrołęcki
Nowy tom zawierający zestawienie najważniejszych instytucji i organizacji związanych z książką, a także wykaz mediów branżowych. W tomie podsumowujemy sytuację w sektorze targów książki, zamieszczamy również szczegółowy przegląd wszystkich najważniejszych imprez targowych w Polsce.Data dostępności:
Data publikacji:
Rynek książki w Polsce 2014. Poligrafia i Papier – ebook
Bernard Jóźwiak Tomasz Graczyk
Tom poświęcony rynkowi drukarń dziełowych oraz rynkowi papierów graficznych przeznaczonych do druku książek. Podjęto też próbę sformułowania zestawienia w oparciu o przychody poszczególnych zakładów.Data dostępności:
Data publikacji:
Rynek książki w Polsce 2014. Who is who – ebook
Piotr Dobrołęcki Ewa Tenderenda-Ożóg
Leksykon biograficzny poświęcony osobom, których działanie w największym stopniu wpłynęło na obraz polskiej branży książkowej w ostatnich latach.Data dostępności:
Data publikacji:
Wyspa skarbów – audiobook
Robert Louis Stevenson
Wyspa skarbów to powieść przygodowa Roberta Louisa Stevensona z końca XIX wieku. Bohater książki zdobywa informację o legendarnym skarbie piratów i postanawia go odnaleźć. Poszukiwaczy jest jednak wielu, a po klejnotach… Nie ma śladu. Pojawia się ktoś, kto może wiedzieć gdzie go szukać… Książki w interpretacji Michała Kuli słucha się znakomicie. Narracja i różnicowanie głosów występujących...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing. Teoria i przykłady – ebook
Waniowski Sobotkiewicz Daszkiewicz
Celem tej książki jest przedstawienie wszystkich podstawowych zagadnień z dziedziny marketingu, a tym samym zainspirowanie do ich stosowania w praktyce. Staraliśmy się odnieść kolejne zagadnienia do otaczającej nas rzeczywistości, często posługując się przykładami przedsiębiorstw polskich bądź zagranicznych. Adresatem książki są wszyscy, którzy pragną nauczyć się lub pogłębić znajomość marketingu....Data dostępności:
Data publikacji: