lekcje
Liczba pozycji: 11
Odrzucona... – ebook
Maya M. Lancewicz
Uganda, czarna Afryka. W suahili Siri znaczy sekret, a głos Siri słychać co noc w ugandyjskiej wiosce; głos pragnący przebaczenia. Na miejsce przyjeżdża włoski misjonarz, którego zaczyna fascynować tajemnicza kobieta i jej córka, usilnie pragnąca nauczyć się języka włoskiego. Czy charyzmatycznemu Włochowi uda się wyprowadzić Hamazę z mroku? Czy zrozumie jej pragnienia? Jak pokrzyżuje ich plany jego...Data dostępności:
Data publikacji:
Szalona siódemka. Szkoła przetrwania – ebook
Weronika Kowalska Sylwester Kowalski
Grupa nastoletnich przyjaciółek wraca po wakacjach do szkoły. Czy uda im się przetrwać? Co więcej, czy ich powrót przetrwa szkoła? Dlaczego przerwy stają się dłuższe niż lekcje? Jak rozgrywa się grecka tragedia w nowoczesnym świecie? Jak odkleić sie od krzesła przy użyciu hydrantu? Co robić ze znikającym wypracowaniem i korektorem zmieniającym się w atrament? Czy prysznic może stać się nagle lodówką...Data dostępności:
Data publikacji:
Scrum. O zwinnym zarządzaniu projektami. Wydanie II rozszerzone – audiobook
Mariusz Chrapko
Zwinny jak łasica i szybki jak wiatr - od dziś bądź taki dzięki metodzie Scrum! Współczesny świat w dużej mierze przeniósł się do wnętrza komputerów. Nie chodzi tylko o internet, ale także o bazy danych najrozmaitszych firm i urzędów, programy do obsługi maszyn i sprzętów AGD, skomplikowane systemy logistyczne, magazynowe, handlowe i wszelkie inne. Bez odpowiedniego oprogramowania żaden z tych elementów...Data dostępności:
Data publikacji:
Sedno rzeczy – ebook
Soseki Natsume
Sedno rzeczy – Natsume Sōsekiego, to bez wątpienia jedno z najwybitniejszych dzieł literatury światowej. Do dziś, jest jedną z najchętniej kupowanych książek w Japonii. Natsume Sōseki wywarł wpływ na wielu późniejszych autorów, w tym samego Harukiego Murakamiego, który wprost nazywa go swoim ulubionym pisarzem. Tytuł oryginalny powieści to „Kokoro” a słowo to, nie mając bezpośredniego odpowiednika...Data dostępności:
Data publikacji:
Nie bój się błądzić – audiobook
Jeff Bezos
Jeff Bezos osobiście wyjaśnia podstawowe zasady i filozofię tworzenia, budowania oraz przewodzenia takim firmom jak Amazon czy Blue Origin. Ta książka zawiera niepowtarzalne i oryginalne doroczne listy do akcjonariuszy oraz liczne wykłady i wywiady Jeffa Bezosa, ukazujące historię życia, pracę i ewolucję poglądów miliardera. Autor uchyla rąbka tajemnicy swojego sukcesu, poruszając szereg tematów...Data dostępności:
Data publikacji:
Właściwe słowa. Co, jak i kiedy powiedzieć, czyli siła komunikacji w biznesie – audiobook
Phil Jones
Powiedz TO! Poznaj kluczowe zwroty, które pomogą ci w uzyskaniu rezultatów, jakich potrzebujesz od rozmów, w których uczestniczysz. Dowiedz się, jak przekonująco formułować zdania, naucz się zadawać właściwe pytania we właściwym momencie i odkryj, jakie słowa należy wyeliminować ze swojego prywatnego i zawodowego słownika. Słowa mają wielką moc - wpływają na podejmowane decyzje, zmieniają ludzkie...Data dostępności:
Data publikacji:
Złe decyzje zakupowe. Błędy, które mogą kosztować Twoją firmę miliony – audiobook
Peter Smith
Firmy (małe i duże) w związku z nabywaniem produktów i usług mogą marnować pieniądze na wiele różnych sposobów. Zacznijmy od anegdoty: amerykański naukowiec pracujący dla sektora kosmicznego chwali się podczas konferencji swojemu rosyjskiemu koledze, że NASA wydała miliony dolarów na wynalezienie pióra, które pozwoliłoby astronautom pisać w stanie nieważkości. I że po kilku latach odnieśli sukces:...Data dostępności:
Data publikacji:
Wygrać dziś, wygrać jutro. Strategia rozwoju firmy w krótkim i długim okresie – audiobook
David Cote
Niewiele jest przekonań równie zgubnych i równie powszechnych we współczesnym biznesie jak to, że nie da się jednocześnie realizować celów długo- i krótkoterminowych. Myślenie krótkoterminowe, które dominuje dziś wśród menedżerów i dyrektorów generalnych, powoduje, że wiele organizacji osiąga wyniki poniżej swoich możliwości lub wręcz znika z rynku. Dave Cote dobrze zna ten problem. W 2002 roku...Data dostępności:
Data publikacji:
Co chce wiedzieć klient? – audiobook
Marcus Sheridan
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w...Data dostępności:
Data publikacji:
Motywacje lidera – audiobook
Patrick Lencioni
Patrick Lencioni, autor bestsellerów „New York Timesa”, napisał kilkanaście książek, w których radzi liderom, jak budować zespoły i przewodzić organizacjom. Tym razem postanowił zająć się czymś innym. Chce spróbować pomóc liderom zrozumieć, dlaczego w ogóle objęli rolę przywódczą i co mogą zrobić, by dobrze się w niej realizować. Pisząc „Motywacje lidera” prawdopodobnie najbardziej...Data dostępności:
Data publikacji: