leona
Liczba pozycji: 25
Pimpa i podróż do Afryki – audiobook
Pimpa dostaje list z zaproszeniem na przyjęcie urodzinowe trzech przyjaciół: lwa Leona, hipopotama Bimba i krokodyla Kokosa. Tak zaczyna się kolejna przygoda ciekawego świata biało-czerwonego pieska. Ekscytująca opowieść, która zabiera młodszych i starszych w podróż przez morza, pustynie i lasy, odkrywając przed nami uroki Afryki.Data dostępności:
Data publikacji:
Palce lizać czyli wybuchowy deser! – audiobook
Dawid Chybalski
W sobotnie popołudnie, pod nieobecność dziadka Leona, który pojechał na doroczny zjazd mistrzów cukiernictwa, Mela i Miłek bawili się w jego cukierni. Przez chwilę brykali - robiąc przy tym wielki hałas. Śmiali się i tańczyli do starych melodii z radia "Pogoda"... Nagle zadzwonił telefon! Ktoś zamówił TORT na dzień popularnych imienin... Mela i Miłek postanawiają upiec pyszny tort i sprawić radość...Data dostępności:
Data publikacji:
Najlepsze praktyki skutecznego menedżera – ebook
Anna Baczyńska Anna Czarczyńska
Aby awansować w organizacji, menedżerowie muszą zdobywać wiedzę i rozwijać nowe umiejętności, a jednocześnie porzucać rozwiązania, które nie są już skuteczne. W praktyce okazuje się, że niektórzy koncentrują się na stosowanych wcześniej nieskutecznych sposobach działania i kurczowo się ich trzymają. Co dzieje się z tymi, którzy przestają się uczyć? Zawsze to samo: menedżerowie, którzy przestają się...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak w wieku 23 lat zbudowałem startup warty 10 mln PLN? - praktyczne rady – ebook
Filip Sobel
Poznaj autentyczną historię i case study sukcesu. Filip Sobel w wieku 23 lat stworzył polski startup Staffly, który pozyskał miliony od inwestorów, posiada wielu płacących klientów, a sam produkt - testy osobowości w rekrutacji - cieszy się ogromnym zainteresowaniem. Sprawdź, jak Filip zdobył cenne doświadczenie i praktyczną wiedzę, którą dzieli się w publikacji. Przeczytaj autentyczne e-maile, zobacz...Data dostępności:
Data publikacji:
AI w strategii: rewolucja sztucznej inteligencji w zarządzaniu – ebook
Aleksandra Przegalińska Dariusz Jemielniak
Jak AI zmienia biznes i jego otoczenie Dowiedz się, jak wygląda obecnie wykorzystanie uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji w zarządzaniu strategicznym, a także adaptacja tych oraz innych pojawiających się technologii przez organizacje biznesowe. Poznaj społeczną percepcję tych procesów. W dziewięciu skondensowanych i przystępnie napisanych rozdziałach znajdziesz znakomite i krytyczne wprowadzenie...Data dostępności:
Data publikacji:
Bajka o tym, jak Gucio, Leoś i Tadziu zbudowali domek na drzewie – audiobook
Ewa Ruszkiewicz
Gucio, Leoś i Tadziu to bracia, którzy kochają się i kłócą na zmianę. Od miłości i wspólnych przygód płynnie przechodzą do awantur. A poróżnić mogą się dosłownie o wszystko! To, co dla młodszych chłopców jest zabawą, dla Gustawa jest czymś nie do wytrzymania. Miłe chwile przeplatają się z trudnymi. Najstarszy z braci potrzebuje czasami spokoju i ciszy; po prostu chce pobyć z dala od Leona i Tadeusza....Data dostępności:
Data publikacji:
Życie wirtualnych dzikich – ebook
Dariusz Jemielniak
Życie wirtualnych dzikich to pierwsza na świecie w pełni etnograficzna analiza społeczności stojącej za Wikipedią, największą encyklopedią internetową. Jak pisze Michael Gorman, były przewodniczący Stowarzyszenia Bibliotek Amerykańskich, „profesor zachęcający do korzystania z Wikipedii to intelektualny równoważnik dietetyka zalecającego przejście na stałą dietę składającą się z Big Maców ze...Data dostępności:
Data publikacji:
Marka, Konsument, Badacz. Spotkania na rynku – ebook
Katarzyna M. Staszyńska
W pracy omówiono zastosowanie badań marketingowych z perspektywy korzyści, jakie przynoszą one w praktyce marketingowej, a także w tworzeniu strategii firmy i budowaniu przewagi konkurencyjnej produktu. Opracowanie dostarcza niezbędnej wiedzy metodologicznej, która przygotowuje Czytelnika do fachowego wykorzystania wyników badań konsumenckich. W publikacji przedstawiono m.in.: przegląd rodzajów...Data dostępności:
Data publikacji:
E-MARKETING. Planowanie, narzędzia, praktyka – ebook
Grzegorz Mazurek
Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako wykorzystanie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W obecnych czasach nikogo nie trzeba przekonywać, że e-marketing to ważny element działania każdej firmy, a kompetencje związane z marketingowym wykorzystaniem internetu stają się podstawą pracy marketerów, specjalistów...Data dostępności:
Data publikacji:
Kreatywność w biznesie. Czego możemy się nauczyć od artystów? – ebook
Lechosław Garbarski
Bardziej niż kiedykolwiek wcześniej od przedsiębiorców i menedżerów oczekuje się kreatywności i innowacyjności. A nawet więcej: bez tego nie osiąga się dzisiaj sukcesów w biznesie. Pojawia się jednak pytanie, jak kreatywność uwolnić i rozwinąć. Książka powstała dzięki rozmowom z 26 wybitnymi przedstawicielami sztuki i nauki. Jej lektura pomoże uwolnić kreatywność w pracy zawodowej i życiu osobistym....Data dostępności:
Data publikacji: