leona
Liczba pozycji: 30
Myśli Leona Petrażnickiego – ebook
Leon Petrażycki
Myśli, sentencje i paradoksy autorstwa Leona Petrażyckiego pochodzą z jego dwudziestu czterech prac, zarówno tych ogłoszonych drukiem, jak i ocalałych w rękopisie. Przedstawione tutaj myśli Leona Petrażyckiego są wyimkami z dwudziestu czterech jego prac, zarówno tych ogłoszonych drukiem, jak i ocalałych w rękopisie. Obrazują one rozległe obszary jego naukowych zainteresowań i dociekań, a także stanowisko,...Data dostępności:
Data publikacji:
Najlepsze praktyki skutecznego menedżera – ebook
Anna Baczyńska Anna Czarczyńska
Aby awansować w organizacji, menedżerowie muszą zdobywać wiedzę i rozwijać nowe umiejętności, a jednocześnie porzucać rozwiązania, które nie są już skuteczne. W praktyce okazuje się, że niektórzy koncentrują się na stosowanych wcześniej nieskutecznych sposobach działania i kurczowo się ich trzymają. Co dzieje się z tymi, którzy przestają się uczyć? Zawsze to samo: menedżerowie, którzy przestają się...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak w wieku 23 lat zbudowałem startup warty 10 mln PLN? - praktyczne rady – ebook
Filip Sobel
Poznaj autentyczną historię i case study sukcesu. Filip Sobel w wieku 23 lat stworzył polski startup Staffly, który pozyskał miliony od inwestorów, posiada wielu płacących klientów, a sam produkt - testy osobowości w rekrutacji - cieszy się ogromnym zainteresowaniem. Sprawdź, jak Filip zdobył cenne doświadczenie i praktyczną wiedzę, którą dzieli się w publikacji. Przeczytaj autentyczne e-maile, zobacz...Data dostępności:
Data publikacji:
AI w strategii: rewolucja sztucznej inteligencji w zarządzaniu – ebook
Aleksandra Przegalińska Dariusz Jemielniak
Jak AI zmienia biznes i jego otoczenie Dowiedz się, jak wygląda obecnie wykorzystanie uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji w zarządzaniu strategicznym, a także adaptacja tych oraz innych pojawiających się technologii przez organizacje biznesowe. Poznaj społeczną percepcję tych procesów. W dziewięciu skondensowanych i przystępnie napisanych rozdziałach znajdziesz znakomite i krytyczne wprowadzenie...Data dostępności:
Data publikacji:
150 lat malarstwa polskiego – audiobook
Maria Anna Potocka
Zbiór blisko pięćdziesięciu esejów poświęconych najwybitniejszym polskim artystom od drugiej połowy XIX wieku do czasów współczesnych. Każdy z tekstów koncentruje się na wskazaniu esencji twórczości danego malarza - od zarysowania tła biograficznego, często przez analizę psychologiczną twórcy, po podsumowanie jego dorobku artystycznego. Rozważania wzbogacone są w interpretacje wybranych dzieł sztuki,...Data dostępności:
Data publikacji:
Filozofia prawa Immanuela Kanta. Wprowadzenie – ebook
Ewa Wyrębska-Dermanović
Ostatecznym celem nauki prawa wedle Kanta jest ustanowienie i zagwarantowanie trwałego pokoju na świecie. Chociaż filozof w Metafizycznych podstawach nauki prawa zajmuje się wieloma innymi kwestiami, to jednak wszystkie jego ustalenia są ukierunkowane na jeden cel - przyjęcie powszechnego stanu prawnego, który ma położyć kres wszelkim wojnom, a każdemu człowiekowi zapewnić wrodzoną wolność. Jeśli...Data dostępności:
Data publikacji:
Życie wirtualnych dzikich – ebook
Dariusz Jemielniak
Życie wirtualnych dzikich to pierwsza na świecie w pełni etnograficzna analiza społeczności stojącej za Wikipedią, największą encyklopedią internetową. Jak pisze Michael Gorman, były przewodniczący Stowarzyszenia Bibliotek Amerykańskich, „profesor zachęcający do korzystania z Wikipedii to intelektualny równoważnik dietetyka zalecającego przejście na stałą dietę składającą się z Big Maców ze...Data dostępności:
Data publikacji:
Marka, Konsument, Badacz. Spotkania na rynku – ebook
Katarzyna M. Staszyńska
W pracy omówiono zastosowanie badań marketingowych z perspektywy korzyści, jakie przynoszą one w praktyce marketingowej, a także w tworzeniu strategii firmy i budowaniu przewagi konkurencyjnej produktu. Opracowanie dostarcza niezbędnej wiedzy metodologicznej, która przygotowuje Czytelnika do fachowego wykorzystania wyników badań konsumenckich. W publikacji przedstawiono m.in.: przegląd rodzajów...Data dostępności:
Data publikacji:
E-MARKETING. Planowanie, narzędzia, praktyka – ebook
Grzegorz Mazurek
Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako wykorzystanie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W obecnych czasach nikogo nie trzeba przekonywać, że e-marketing to ważny element działania każdej firmy, a kompetencje związane z marketingowym wykorzystaniem internetu stają się podstawą pracy marketerów, specjalistów...Data dostępności:
Data publikacji:
Świat żelaznych szmat – audiobook
Zygmunt Kałużyński
Kałużyński - z wykształcenia reżyser (wychowanek Leona Schillera), z zawodu krytyk filmowy i publicysta, humanista o lewicowych poglądach. Przez prawie całe swoje zawodowe życie związany był z tygodnikiem „Polityka”, w którym pisał bez ceregieli o filmach - tak mocno, że trzęśli przed nim portkami rodzimi twórcy. Był jedną z pierwszych wielkich gwiazd polskiej telewizji, dzięki niepoddawaniu...Data dostępności:
Data publikacji: