leona
Liczba pozycji: 6
Smak tabaki – audiobook
Daria Kaszubowska
Położone na Kaszubach Wejherowo. Wanda, matka trójki dzieci, tkwiąca w niesatysfakcjonującym małżeństwie, sfrustrowana pracą, której nie lubi, zapisuje się do ludowego zespołu pieśni i tańca. Tam poznaje Leona, kaszubskiego działacza, dyrektora Muzeum Piśmiennictwa i Muzyki Kaszubsko-Pomorskiej, człowieka nietuzinkowego, niebojącego się sięgać po swoje marzenia. Kobieta i starszy od niej o szesnaście...Data dostępności:
Data publikacji:
Zeszłoroczny śnieg – audiobook
Bożena Woźniakowska-Klich
Mówi się, że nigdy nie jest za późno, by ułożyć sobie życie. Czterdziestoparolatkowi po przejściach, doprawdy, trudno w to uwierzyć. Włodek Barski osiągnął wiek, w którym chciałoby się zaznać stabilności. Tymczasem przez jego codzienność wciąż przechodzą trzęsienia ziemi. Jako niepokorny dziennikarz raz po raz musi szukać szczęścia w nowych redakcjach. O małżeństwie zawartym jeszcze na studiach już...Data dostępności:
Data publikacji:
Jeśli nie lean to co? – audiobook
TOMASZ KRÓL
Jeśli nie lean, to co? Jeśli Twoja firma jest na wysokim poziomie organizacyjnym, to prawdopodobnie jest zarządzana rozsądnie. Wprowadzanie w niej zmian to czysta przyjemność. Gratuluję Ci, bo widziałem w życiu zaledwie kilka firm, o których z całą odpowiedzialnością mógłbym powiedzieć, że nieustannie się doskonalą. Inne nie mają cierpliwości albo nie są gotowe. Każdy proces, bez względu na branżę...Data dostępności:
Data publikacji:
Lean management po polsku. O dobrych i złych praktykach – audiobook
TOMASZ KRÓL
11 i pół powodu, dlaczego lean, six sigma i kaizen nie działają Każdy przedsiębiorca chciałby, aby jego firma potrafiła działać bardziej elastycznie, nie marnowała zasobów i obniżyła swoje koszty. Odpowiedzią na tę potrzebę jest koncepcja szczupłego zarządzania, która okazała się niezwykle skuteczna w firmach motoryzacyjnych. Po trzydziestu latach od spopularyzowania lean management, six sigma i filozofii...Data dostępności:
Data publikacji:
Sztuka rynkologii – audiobook
Jacek Kotarbiński
Kim jest rynkolog? Osobnikiem zawodowo tworzącym rynki i zarządzającym nimi. Tworzącym na tych rynkach wartość, z punktu widzenia klienta, właściciela firmy i pracownika. Aby zostać w pełni wykształconym Rynkologiem, trzeba rozumieć i akceptować fakt, że marketing nie służy oszukiwaniu innych ludzi. Jego celem jest budowa realnych wartości, bo dziś to staje się to kluczem do budowania pozytywnych relacji...Data dostępności:
Data publikacji:
Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku – audiobook
Marek Wzorek
Od EGO do ECO Historia cywilizacji to zapis następujących po sobie przemian technologicznych, cywilizacyjnych i społecznych. Od momentu, w którym ugruntowała się hierarchiczna struktura społeczeństwa, minęły wieki. Inaczej żyjemy, inaczej się komunikujemy, korzystamy z o wiele bardziej zaawansowanych udogodnień cywilizacyjnych. A jednak w większości firm i organizacji wciąż powielamy schemat nieomylnego,...Data dostępności:
Data publikacji: