liste
Liczba pozycji: 5
lustro — tomik poezji – ebook
Szymon Czardybon
Ten tomik przybliży Wam listę ludzi, do których pewien człowiek chciałby strzelać, postać mężczyzny, który postanowił, że w Wiśle, zamiast wody ma popłynąć mleko oraz chłopaka, który uświadomił sobie, że woli obrażać cudze matki niż wiązać buty. A to dopiero początek. Szymon Czardybon zdecydował się na nieco lżejszy i bardziej dynamiczny styl, zrywający z lekko już nadużywanym depresyjnym i smutnym...Data dostępności:
Data publikacji:
Koronaświrus. Protokół – ebook
Kazimierz Hruzik-Mazurkiewicz
Wpływ COVID 19 na życie w jego niemalże wszystkich sferach staje się przyczynkiem przemyśleń ujętych w formę poetycką, którą można by określić mianem "społeczno-politycznej", przy czym Autor nie ogranicza się do prostych i łatwych skojarzeń, częstokroć nawiązując do dzieł i twórców o znaczeniu epokowym. Z pewnością tom "Koronaświrus. Protokół" wpisze się na listę tych dzieł, nad którymi powinni pochylić...Data dostępności:
Data publikacji:
Google. Narodziny imperium – audiobook
Joanna Ziółkowska
W czym tkwi fenomen Google? Co sprawiło, że uczelniany projekt dwóch studentów stał się jedną z najpotężniejszych firm na świecie? Czy korzystając z przeglądarki Chrome powinniśmy się czegoś obawiać? Jakie działania mające pomóc społeczeństwu w dobie pandemii koronawirusa podjęto w przedsiębiorstwie? Nad jakimi projektami pracuje się w Google obecnie? „Google. Narodziny imperium” stara się odpowiedzieć...Data dostępności:
Data publikacji:
Chwilowo panna – ebook
Magdalena Wołochowicz
Przyjmij niepowtarzalny Boży plan na to, jak być szczęśliwą Smutek i zazdrość, które nie pozwalają cieszyć się ślubem przyjaciółki? Dręcząca, przychodząca falami samotność? Niepokój i ciągłe zastanawianie się, czy powinnam coś w sobie zmienić? Czy problem leży we mnie? Udawanie przed światem, że nie przejmuję się kolejnym rokiem jako panna? Albo, przeciwnie, nieustanne zamartwianie się tym? A za...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook
Artur Jabłoński
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...Data dostępności:
Data publikacji: