lodzki
Liczba pozycji: 24
Jak Bóg pomyślał Kościół – ebook
kard. Grzegorz Ryś
Odkryj żywy Kościół i zacznij go tworzyć Czy Kościół jest dla ciebie ważny? Czy czujesz się w nim jak w domu? Czy wciąż jest dla ciebie wspólnotą żywą? Kardynał Grzegorz Ryś w trzech obrazach ukazuje fascynującą wizję Kościoła, jakiego chciał Bóg. Pisze o zstępującym z nieba mieście ludzi wolnych i równych sobie, rodzinie tworzącej nowe więzy krwi oraz oblubienicy Baranka. W prosty, przystępny...Data dostępności:
Data publikacji:
Wycena nieruchomości przedsiębiorstw – ebook
Jan Konowalczuk
Książka dotyczy jednej z najważniejszych kwestii współczesnej ekonomii, mianowicie wartości podstawowych zasobów przedsiębiorstw, jakimi są nieruchomości. Autor zwrócił uwagę na istotne różnice koncepcyjne i terminologiczne dotyczące wyceny nieruchomości w Polsce i na Świecie. Przeprowadzone analizy i porównania obejmują ocenę zgodności proponowanych rozwiązań z krajową metodyką wyceny, w tym z aktualnymi...Data dostępności:
Data publikacji:
Ochrona praw podatnika – ebook
Agnieszka Franczak Adam Bartosiewicz Paweł Borszowski Anna Brzezińska-Rawa Bogumił Brzeziński Dagmara Dominik-Ogińska Hanna Filipczyk Jadwiga Glumińska-Pawlic Andrzej Gomułowicz Ziemowit Kukulski Andrzej Ladziński Krzysztof Lasiński-Sulecki Hanna Litwińczuk Adam Mariański Tomasz Michalik Wojciech Morawski Adam Nita Włodzimierz Nykiel Ewa Prejs Marcin Rymaszewski Alicja Sarna Małgorzata Sęk Dariusz Strzelec Agnieszka Tałasiewicz Krzysztof Wojtyczek
Książka jest obszernym zbiorem opracowań dotyczących relacji zachodzących między prawami podatnika a środkami ich ochrony. -------------------------------------- Rozważania objęły zarówno płaszczyznę prawa krajowego, jak i prawa unijnego oraz międzynarodowego i dotyczą zagadnień w dziedzinach prawa konstytucyjnego, postępowania administracyjnego, prawa karnego skarbowego i praw człowieka....Data dostępności:
Data publikacji:
Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki – ebook
Grzegorz Kosson
Najlepsza książka roku 2013 w kategorii "Klient, sprzedaż, marketing" w rankingu THINKTANK „Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki” to fascynująca podróż do świata marek, które swoimi historiami porywają tłumy. Jednak nie same marki, ich sukcesy są tu najważniejsze. Istotne jest to jak odnalazły w sobie powołanie, odkryły swój talent. Książka nie jest poradnikiem o sztuce...Data dostępności:
Data publikacji: