macie
Liczba pozycji: 5
Świat Wiedzy Extra – e-wydanie – 1/2024
Świat Wiedzy Extra. 150 Pytań i Odpowiedzi kultowa edycja powraca! Czytelnicy znajdą w nim, zaprezentowane w atrakcyjnej formie, materiały z różnych dziedzin nauki i życia. Ułożone zostały w następujących działach: JAK TO DZIAŁA? ZROZUMIEĆ CZŁOWIEKA. PO PROSTU KOSMOS! SEKRETY BŁĘKITNEJ PLANETY. JAK TO MOŻLIWE? ZAGADKI XXI WIEKU. Poszczególne artykuły to przede wszystkim krótkie formy:...Data dostępności:
Data publikacji:
Belfer – ebook
Katerina Diamond
Bolesna. Porywająca. Makabryczna. Myślisz, że wiesz komu ufasz? Myślisz, że potrafisz odróżnić dobro od zła? Mylisz się… Ciało dyrektora ekskluzywnej szkoły w Devon zostaje znalezione powieszone w auli. Kilka godzin wcześniej nauczyciel otrzymał paczkę i jedynie on potrafił zrozumieć milczące przesłanie, jakie z sobą niosła. Brzmiało ono: koniec. Gdy Exeter nęka fala przerażających ...Data dostępności:
Data publikacji:
Rzeczywistość: nasz przyjaciel czy wróg? – ebook
Aleksander Szeser
Wyobraź sobie, że budzisz się w zupełnie nieznanym sobie świecie funkcjonującym według iście tajemniczych praw i reguł. Możliwe, że jest to jakaś hiperrealistyczna symulacja, z której nie masz możliwości ucieczki, nie masz też żadnej instrukcji obsługi dostępnych jej funkcji lub choćby nawet podręcznego przewodnika objaśniającego podstawowe reguły tej gry. Jakie będą twoje pierwsze kroki, aby rozgryźć...Data dostępności:
Data publikacji:
23 rzeczy których nie mówią Ci o kapitalizmie – ebook
Ha-Joon Chang
Czy lepiej opłacany dyrektor osiągnie lepsze wyniki? A. Tak B. Nie Czy ludzie w krajach rozwijających się nie są przedsiębiorczy? A. Tak B. Nie Czy reputacja gospodarki planowej runęła wraz z komunizmem? A. Tak B. Nie Jaki wynalazek miał większy wpływ na gospodarkę? A. Internet B. Lodówka Jeśli na wszystkie te pytania udzieliliście odpowiedzi „A”, nie mieliście racji. Koniecznie...Data dostępności:
Data publikacji:
Buyer Persona – ebook
Adele Revella
Buyer Persona - a jeśli nie jest tym, co myślisz Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb klientów, a nie - choć obecnie robi to wiele osób - o budowę sztucznego profilu idealnego klienta docelowego....Data dostępności:
Data publikacji: