malych
Liczba pozycji: 23
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone – audiobook
Marcin Żukowski
Media społecznościowe w służbie Twojej firmy Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A potem powtarzamy to samo przy śniadaniu, w drodze do pracy,...Data dostępności:
Data publikacji:
Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie – audiobook
Krzysztof Wadas
Marketing to sztuka wyboru... właściwych rozwiązań na drodze do budowania marki. Chcesz, by Twoja marka była wielka? Chcesz, by konsumenci ją lubili, by chcieli z nią obcować i by - co tu dużo mówić - ją kupowali? W takim razie czas wziąć się do pracy i po prostu to zrobić. Wielu powie, że aby zbudować silną markę, trzeba mieć ogromny budżet. Oczywiście, z grubymi milionami w portfelu dużo łatwiej...Data dostępności:
Data publikacji:
Wielki człowiek do małych interesów – ebook
Aleksander Fredro
Ambroży Jenialkiewicz to człowiek, który ma wielkie plany, zawsze z powodzeniem realizuje świetne pomysły, knuje wyśmienite intrygi i zarządza wielkimi majątkami. A przynajmniej tak mu się wydaje.Data dostępności:
Data publikacji:
Wielki człowiek do małych interesów – ebook
Aleksander Fredro
„Wielki człowiek do małych interesów” to komedia autorstwa Aleksandra Fredry. Główny bohater to Ambroży Jenialkiewicz, właściciel ziemski. Ma głowę pełną wspaniałych pomysłów, które zapisuje, a potem nie może odczytać. Inwestuje, zarządza majątkami młodych krewnych, planuje ich małżeństwa, knuje intrygi. Nic z jego planów jednak nie wychodzi, lecz on, zadowolony, twierdzi, że wszystko poszło...Data dostępności:
Data publikacji:
Bóg rzeczy małych – audiobook
Roy Arundhati Agnieszka Krzysztoń
Klasyczna historia o miłości na przekór podziałom społecznym Odznaczająca się kunsztowną narracją, głęboko poruszająca historia o miłości i śmierci, szaleństwie i nadziei, radości i utraconym dzieciństwie to prawdziwe arcydzieło liryzmu. Jest to książka niezwykła, dociera bowiem do najgłębszych pokładów psychiki i odkrywa najbardziej intymne przeżycia. Arundhati Roy w Bogu Rzeczy Małych wykazała...Data dostępności:
Data publikacji:
Zadymka – ebook
Sławomir Burszewski
5 opowiadań awanturniczo — przygodowych z dużą zawartością historii alternatywnej. Kłopoty małych ludzi, sanacja, komuna, rycerze Jedi, rajd przez Syberię...Dodatkowo przewodnik po sztuce współczesnej. Czas czytania: 57 minut.Data dostępności:
Data publikacji:
Malcy – ebook
Anton Czechow
“ Malcy ” to opowiadanie Antoniego Czechowa, jednego z najsłynniejszych rosyjskich pisarzy i dramaturgów. Uznawany jest powszechnie za mistrza małych form literackich. Jest to wspaniałe, zabawne opowiadanie znane również pod tytułem “Bezprawie”.Data dostępności:
Data publikacji:
Maleńkie opowieści – ebook
Alicja Zdzienicka-Pokrywka
Maleńkie opowieści to seria książeczek, traktująca o przygodach małych żyjątek, skierowana do dzieci w wieku 4—7 lat. Pierwsza z serii opowiada o pająku Emilu. Mały pająk boi się pierwszego dnia w przedszkolu. Myśli, że na jego widok, każdy będzie uciekał… Przecież wszyscy boją się pająków, prawda? Ale Emil obmyśla plan. Jaki? Przeczytajcie!Data dostępności:
Data publikacji:
Szpiegowska musztardowa babcia – ebook
Krzysztof Detyna
Zbiór opowiadań? Chcecie powiedzieć, że dostaję kilkadziesiąt małych opowieści w cenie jednej większej? Wchodzę w to!” Zbiór opowiadań z fanpage Krzysiu vs Siły of Darkness. Historie, z których większość wydarzyła się naprawdę, ale powiedzmy, że wszystkie, bo nikt tego nie sprawdzi. „Najlepsza książka wydana w Polsce od czasu ostatniej książki wydanej w Polsce!” “Najwyższy czas zainwestować w...Data dostępności:
Data publikacji:
Nadaj życie marce, czyli jak stworzyć skuteczną komunikację – audiobook
Krzysztof Wadas
Marka wygrana to marka dobrze zakomunikowana Tę książkę możesz potraktować jako kontynuację bestsellera Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie . Możesz też czytać jako zupełnie oddzielną pozycję. Ten poradnik został pomyślany i napisany jako swojego rodzaju kolejny krok do sukcesu we wprowadzaniu na rynek brandu, który już powstał, ma koncepcję, założenia i formę...Data dostępności:
Data publikacji: