Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

malych

Liczba pozycji: 23
  • Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone – audiobook

    Marcin Żukowski  

    Media społecznościowe w służbie Twojej firmy Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A potem powtarzamy to samo przy śniadaniu, w drodze do pracy,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 53,10 zł 59,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,45 zł

    Więcej

    • MP3
  • Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie – audiobook

    Krzysztof Wadas  

    Marketing to sztuka wyboru... właściwych rozwiązań na drodze do budowania marki. Chcesz, by Twoja marka była wielka? Chcesz, by konsumenci ją lubili, by chcieli z nią obcować i by - co tu dużo mówić - ją kupowali? W takim razie czas wziąć się do pracy i po prostu to zrobić. Wielu powie, że aby zbudować silną markę, trzeba mieć ogromny budżet. Oczywiście, z grubymi milionami w portfelu dużo łatwiej...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 53,91 zł 59,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,95 zł

    Więcej

    • MP3
    • PDF
  • CENA NEXTO

    Wielki człowiek do małych interesów – ebook

    Aleksander Fredro  

    Ambroży Jenialkiewicz to człowiek, który ma wielkie plany, zawsze z powodzeniem realizuje świetne pomysły, knuje wyśmienite intrygi i zarządza wielkimi majątkami. A przynajmniej tak mu się wydaje.

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 22,41 zł 24,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 11,21 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Wielki człowiek do małych interesów – ebook

    Aleksander Fredro  

    „Wielki człowiek do małych interesów” to komedia autorstwa Aleksandra Fredry. Główny bohater to Ambroży Jenialkiewicz, właściciel ziemski. Ma głowę pełną wspaniałych pomysłów, które zapisuje, a potem nie może odczytać.   Inwestuje, zarządza majątkami młodych krewnych, planuje ich małżeństwa, knuje intrygi. Nic z jego planów jednak nie wychodzi, lecz on, zadowolony,  twierdzi, że wszystko poszło...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 11,69 zł 12,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 11,69 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Bóg rzeczy małych – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Bóg rzeczy małych – audiobook

    Roy Arundhati   Agnieszka Krzysztoń  

    Klasyczna historia o miłości na przekór podziałom społecznym Odznaczająca się kunsztowną narracją, głęboko poruszająca historia o miłości i śmierci, szaleństwie i nadziei, radości i utraconym dzieciństwie to prawdziwe arcydzieło liryzmu. Jest to książka niezwykła, dociera bowiem do najgłębszych pokładów psychiki i odkrywa najbardziej intymne przeżycia. Arundhati Roy w Bogu Rzeczy Małych wykazała...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 38,61 zł 42,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,90 zł

    Więcej

    • MP3
  • CENA NEXTO

    Zadymka – ebook

    Sławomir Burszewski  

    5 opowiadań awanturniczo — przygodowych z dużą zawartością historii alternatywnej. Kłopoty małych ludzi, sanacja, komuna, rycerze Jedi, rajd przez Syberię...Dodatkowo przewodnik po sztuce współczesnej. Czas czytania: 57 minut.

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 18,17 zł 20,19 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,17 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Malcy – ebook

    Anton Czechow  

    “ Malcy ” to opowiadanie Antoniego Czechowa, jednego z najsłynniejszych rosyjskich pisarzy i dramaturgów. Uznawany jest powszechnie za mistrza małych form literackich. Jest to wspaniałe, zabawne opowiadanie znane również pod tytułem “Bezprawie”.

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 4,04 zł 4,49 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 4,04 zł

    Więcej

    • EPUB
  • CENA NEXTO

    Maleńkie opowieści – ebook

    Alicja Zdzienicka-Pokrywka  

    Maleńkie opowieści to seria książeczek, traktująca o przygodach małych żyjątek, skierowana do dzieci w wieku 4—7 lat. Pierwsza z serii opowiada o pająku Emilu. Mały pająk boi się pierwszego dnia w przedszkolu. Myśli, że na jego widok, każdy będzie uciekał… Przecież wszyscy boją się pająków, prawda? Ale Emil obmyśla plan. Jaki? Przeczytajcie!

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 7,27 zł 8,08 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 7,27 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Szpiegowska musztardowa babcia – ebook

    Krzysztof Detyna  

    Zbiór opowiadań? Chcecie powiedzieć, że dostaję kilkadziesiąt małych opowieści w cenie jednej większej? Wchodzę w to!” Zbiór opowiadań z fanpage Krzysiu vs Siły of Darkness. Historie, z których większość wydarzyła się naprawdę, ale powiedzmy, że wszystkie, bo nikt tego nie sprawdzi. „Najlepsza książka wydana w Polsce od czasu ostatniej książki wydanej w Polsce!” “Najwyższy czas zainwestować w...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 31,49 zł 34,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,99 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • Nadaj życie marce, czyli jak stworzyć skuteczną komunikację – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Nadaj życie marce, czyli jak stworzyć skuteczną komunikację – audiobook

    Krzysztof Wadas  

    Marka wygrana to marka dobrze zakomunikowana Tę książkę możesz potraktować jako kontynuację bestsellera Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie . Możesz też czytać jako zupełnie oddzielną pozycję. Ten poradnik został pomyślany i napisany jako swojego rodzaju kolejny krok do sukcesu we wprowadzaniu na rynek brandu, który już powstał, ma koncepcję, założenia i formę...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 53,91 zł 59,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,95 zł

    Więcej

    • MP3
    • PDF
Liczba pozycji: 23

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA