malych
Liczba pozycji: 21
Przygody Małych Wędrowców – audiobook
Janina Kisza-Bruell
Przygody Małych Wędrowców to opowiadanie o czwórce rodzeństwa, które stanęło przed wyzwaniem podróży do Królestwa za Błękitnymi Górami. Posługując się mapą i otrzymanymi wskazówkami, dzieci wybierają się w pełną zwrotów akcji wyprawę. Historia tej wędrówki to alegoria życia, w którym brak posłuszeństwa oraz charakter człowieka stają się przeszkodą, by słyszeć głos Króla.Data dostępności:
Data publikacji:
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone – audiobook
Marcin Żukowski
Media społecznościowe w służbie Twojej firmy Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A potem powtarzamy to samo przy śniadaniu, w drodze do pracy,...Data dostępności:
Data publikacji:
Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie – audiobook
Krzysztof Wadas
Marketing to sztuka wyboru... właściwych rozwiązań na drodze do budowania marki. Chcesz, by Twoja marka była wielka? Chcesz, by konsumenci ją lubili, by chcieli z nią obcować i by - co tu dużo mówić - ją kupowali? W takim razie czas wziąć się do pracy i po prostu to zrobić. Wielu powie, że aby zbudować silną markę, trzeba mieć ogromny budżet. Oczywiście, z grubymi milionami w portfelu dużo łatwiej...Data dostępności:
Data publikacji:
Bóg rzeczy małych – audiobook
Roy Arundhati Agnieszka Krzysztoń
Klasyczna historia o miłości na przekór podziałom społecznym Odznaczająca się kunsztowną narracją, głęboko poruszająca historia o miłości i śmierci, szaleństwie i nadziei, radości i utraconym dzieciństwie to prawdziwe arcydzieło liryzmu. Jest to książka niezwykła, dociera bowiem do najgłębszych pokładów psychiki i odkrywa najbardziej intymne przeżycia. Arundhati Roy w Bogu Rzeczy Małych wykazała...Data dostępności:
Data publikacji:
Spowiedź. 5 problemów dużych 5 problemów małych – audiobook
Piotr Jordan Śliwiński
Ksiądz Józef Tischner powiedział kiedyś, że nie lubi się spowiadać. To chyba powszechne doświadczenie, bowiem nikt z nas nie lubi opowiadać o własnych grzechach i słabościach. Wyznanie grzechów czyni Sakrament Pojednania najtrudniejszym spomiędzy wszystkich spotkań z Bogiem, Kościołem i wreszcie sobą samym. Czy jednak trudność ta nie jest spotęgowana przez szereg nieporozumień dotyczących istotnych...Data dostępności:
Data publikacji:
Prosto z serca – audiobook
ks. Piotr Pawlukiewicz
Audiobook ks. P. Pawlukiewicza „Prosto z serca” pomaga tym, którzy chcą rozwijać się i kształtować swój charakter w oparciu o sprawdzony autorytet, poprzez budowanie wielkości w rzeczach małych oraz praktykowanie w codzienności jednej z najważniejszych wartości człowieka - miłosierdzia.Data dostępności:
Data publikacji:
Alleluja i do tyłu! – audiobook
Marcin Jakimowicz
Wszechmocny Pan Zastępów, przed którym aniołowie padają na twarze kocha to, co małe i słabe. Taki ma styl... To jest opowieść o mocy, która doskonali się w słabości. O tym, jak reagować na milczenie Boga. O małych błahych niepozornych gestach, drobnostkach, które decydują o losach człowieka i świata. „Chcecie zajmować ostatnie miejsca?” - zagadnąłem Małe Siostry Jezusa. „Nie da się”...Data dostępności:
Data publikacji:
Lęk i integracja osoby – audiobook
Mieczysław Kożuch
Lęk z jednej strony jest powszechnym i podstawowym stanem kondycji ludzkiej, z drugiej zaś często paraliżuje człowieka zubożając jego możliwości. Dotyka wielkich i małych, świeckich i duchownych. Nie pomija nikogo. Czy da się jednak z nim żyć? Jak wychodzić z takich stanów, które niszczą nas i otoczenie? Jak łączyć przeżycia lękowe z Bogiem, którego najczęściej oskarżamy o to, że nam nie...Data dostępności:
Data publikacji:
Nadaj życie marce, czyli jak stworzyć skuteczną komunikację – audiobook
Krzysztof Wadas
Marka wygrana to marka dobrze zakomunikowana Tę książkę możesz potraktować jako kontynuację bestsellera Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie . Możesz też czytać jako zupełnie oddzielną pozycję. Ten poradnik został pomyślany i napisany jako swojego rodzaju kolejny krok do sukcesu we wprowadzaniu na rynek brandu, który już powstał, ma koncepcję, założenia i formę...Data dostępności:
Data publikacji:
Rewolucja social media – audiobook
Michał Sadowski
Rewolucja, która sprzyja przystosowanym! Krajobraz po zmianie, jaka dokonała się za sprawą mediów społecznościowych , prezentuje się obiecująco i niepokojąco zarazem. Social media skupiają już wokół siebie ponad miliard ludzi na całym świecie. Co trzeci z nich dzieli się wrażeniami dotyczącymi konkretnych marek. Tej rewolucji towarzyszy zmiana najskuteczniejszych narzędzi i kanałów dotarcia do klienta....Data dostępności:
Data publikacji: