manipulacji
Liczba pozycji: 12
Sprzedaż naturalna – ebook
Fryderyk Karzełek
"Sprzedaż Naturalna" jest ideą wolną od wszelkich technik i manipulacji, daleką od nudnych, przepełnionych słowami – kluczami monologów, wygłaszanych pod adresem klienta. Dzięki tej książce nauczysz się posługiwać narzędziami i zasadami, dzięki którym nie będzie miało znaczenia to, na jakim rynku wylądujesz, ponieważ staniesz się "sprzedawcą naturalnym", który poradzi sobie w każdej sytuacji.Data dostępności:
Data publikacji:
Negocjacje. Sprawdzone strategie – ebook
Adrian Horzyk
Negocjacje to dla nas codzienność. Każdego dnia chcemy albo przekonać innych do swoich racji, albo skutecznie odpierać argumenty. Jeśli chcesz dowiedzieć się m.in. jak sprawić, aby dziecko zrobiło coś, czego nie lubi albo jak wynegocjować lepsze wynagrodzenie, to sięgnij po ten poradnik. Książka prezentuje kluczowe zagadnienia z zakresu negocjacji. Uczy umiejętności rozpoznawania potrzeb innych ludzi...Data dostępności:
Data publikacji:
Manipulacja. Jak się przed nią bronić? – ebook
Anna Grzywa
Prawie w każdym kontakcie między ludźmi można odnaleźć chociaż ślad działań manipulacyjnych. Autorka poprzez omówienie technik manipulacji stara się pokazać, jak skutecznie bronić się przez tym zjawiskiem. Poznanie narzędzi jakimi posługuje się manipulator, pozwoli wyrobić sobie pewnego rodzaju odporność na mechanizmy wywierania wpływu stosowane przez innych. W publikacji szeroko prezentowane są zagadnienia...Data dostępności:
Data publikacji:
Miesięcznik Znak nr 733 - Dlaczego rośliny powinny mieć prawa? – eprasa
Opracowanie zbiorowe
Rozwój nauki nie idzie, niestety, w parze ze wzrostem świadomości człowieka o zależnościach panujących w otaczającej go przyrodzie – otwiera raczej pole do ideologizacji i manipulacji. Dlatego właśnie tak pilne jest, by myśleć o świecie z coraz większą troską. Jeśli uświadomimy sobie, że jeden na pięć gatunków roślin zagrożony jest wymarciem, to pytanie: „Czy rośliny powinny mieć prawa?”, przestaje...Data dostępności:
Data publikacji:
Public relations a demokracja – ebook
Teresa Święćkowska
Autorka krytycznie śledzi rozwój public relations i związane z nim konsekwencje marketyzacji procesów społecznego komunikowania. Omawia rozwój metod, strategii i celów PR, które przemieniają sferę publiczną w spektakl pozorów i wypierają z niej merytoryczną debatę. Pokazuje, jak PR rozwijało się w atmosferze rosnącej roli socjotechnicznych badań nad zachowaniami społecznymi oraz w symbiozie z rynkowymi...Data dostępności:
Data publikacji:
Psychologia giełdy – ebook
André Kostolany
Psychologia giełdy to ulubiony temat Kostolanya, którego zawsze fascynowały ludzkie zachowania na parkiecie. Jego książka opowiada o tych, którzy potrafią myśleć nieschematycznie, i o tych, którzy przegrywają, dlatego że są absolutnie pewni wszystkiego. Bo gra na giełdzie nie przypomina ani szachów, ani ruletki – jest zdumiewającym połączeniem jednego i drugiego. Kostolany podstawowe zasady działania...Data dostępności:
Data publikacji:
(KO)media. Konteksty dyskursu medialnego – ebook
Jerzy Gołuchowski Dorota Konieczna Katarzyna Zdanowicz-Cyganiak
W „(KO)medii" pojawia się wielu bohaterów: dziennikarzy, polityków, teologów, celebrytów, blogerów, kontestatorów władzy, uczestników cyfrowego obiegu treści. Autorzy monografii koncentrują się na problematyce współczesnych mediów, uwzględniając szeroki zakres tematyczny, m.in. misję mediów publicznych, płatną dystrybucję treści w Internecie, nowe media w komunikacji szkoły wyższej, networking, e-wspólnoty....Data dostępności:
Data publikacji:
Maski przywództwa. Studium antropologiczno-psychologiczne – ebook
Włodzimierz Świątek
Książka opisuje i analizuje fenomen maski, która jest atrybutem przynależnym przywódcom żyjącym na przestrzeni różnych kultur i epok historycznych, a także w czasach nam współczesnych. Głównym celem tych analiz jest poznanie, opisanie i zrozumienie tego, co jest ukryte za maskami używanymi przez przywódców politycznych, społecznych, religijnych czy tych kierujących organizacjami biznesowymi. W...Data dostępności:
Data publikacji:
Manipulacja informacją. Public relations w organizacjach szczególnego ryzyka – ebook
Weronika Madryas-Kowalska
We współczesnych przedsiębiorstwach ukierunkowanych na rozwój, przewagę i wysoką rentowność, istnieje silne poparcie dla wszelkich innowacji, mogących polepszyć rezultaty realizowanych w firmie przedsięwzięć. Ważnym narzędziem budowania przewagi konkurencyjnej jest działalność public relations (PR). Profesjonalny PR przyczynia się bowiem do sukcesów firm, poprzez tworzenie wiarygodnego wizerunku i...Data dostępności:
Data publikacji:
WIBOR. Praktyczne uwagi prawne i ekonomiczne – ebook
Jarosław Bełdowski
Zwięzła i praktyczna publikacja o zagadnieniu, które wzbudza zainteresowanie mediów, prawników, a przede wszystkim kredytobiorców - WIBOR. Co kryje się pod tym skrótem? Warsaw Interbank OfferRate , czyli stawka odniesienia, która wraz ze stopami procentowymi odgrywa rolę m.in. w wyznaczaniu oprocentowania kredytów detalicznych, w tym hipotecznych, oraz firmowych w Polsce. WIBOR ma więc istotne znaczenie...Data dostępności:
Data publikacji: