marka
Liczba pozycji: 9
Employer branding czyli zarządzanie marką pracodawcy. Uwarunkowania, procesy, pomiar – ebook
Katarzyna Wojtaszczyk
Employer branding jest jedną z najnowszych koncepcji zarządzania. Podejście to łączy ze sobą zarządzanie dwoma najważniejszymi niematerialnymi zasobami organizacji: zasobami ludzkimi oraz marką. Każda organizacja, która występuje w roli podmiotu zatrudniającego, ma swoją, mocniejszą lub słabszą, markę pracodawcy. W przypadku Polski, o czym świadczyć mogą liczne doniesienia medialne lub doświadczenia...Data dostępności:
Data publikacji:
Dzieła. Tom 3 – ebook
Marek J. Siemek
Zbiór prac Marka J. Siemka poświęconych twórcy Teorii Wiedzy, stanowiący uzupełnienie i rozwinięcie wątków z Idei transcendentalizmu u Fichtego i Kanta. Zawiera swoistą, Siemkowską, interpretację poglądów niemieckiego filozofa oraz sytuuje go w relacji do innych myślicieli – zarówno pokrewnych, tj. transcendentalnych (Kant, Hegel, Husserl), jak i wybierających odmienne drogi myślowe (Schelling). Teksty...Data dostępności:
Data publikacji:
Spotkanie w organizacji. Od frustrującego zebrania, do twórczego i efektywnego spotkania – audiobook
Marek Strączek
Każdy z nas potrafi dawać dobre rady, jak poprowadzić dobre spotkanie, czyli: zapraszaj tylko tych, którzy są niezbędni, omawiaj to, co istotne, i dostosuj formę do liczebności grupy. Problem w tym, że niewielu potrafi na co dzień to spożytkować. Książka Marka Stączka pokazuje nam krok po kroku, w jaki sposób ze spotkania zrobić fantastyczny ładunek energetyczny dla siebie i zespołu. Mogę potwierdzić,...Data dostępności:
Data publikacji:
Matematyka dla biologów – ebook
Dariusz Wrzosek
Książka prowadzi Czytelnika od elementarnych pojęć matematyki do zagadnień bardziej zaawansowanych, wykorzystywanych przy tworzeniu modeli matematycznych w biologii i naukach pokrewnych. Szerokim zakresem obejmuje zagadnienia matematyki dyskretnej i rachunku prawdopodobieństwa wykorzystywane w filogenetyce oraz metody analizy matematycznej stosowane w biotechnologii i ekologii. Liczne przykłady i ilustracje...Data dostępności:
Data publikacji:
Laboratorium Reportażu – ebook
Ivan Dimitrijević
Autorzy ukazują podstawy teoretyczne i koncepcyjne założonego przez wybitnego reportażystę Marka Millera Laboratorium Reportażu, działającego przy Wydziale Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Artykuły zawarte w publikacji umożliwiają wgląd w status reportażu jako praktyki i formy dziennikarskiej oraz dziennikarsko-literackiej, opisują szczegółowo metodykę pracy reportażysty...Data dostępności:
Data publikacji:
Przygody Hucka (przeł. Teresa Prażmowska) – ebook
Mark Twain
Przygody Hucka , inny tytuł tłumaczenia Przygody Hucka Finna (tytuł oryginalny Adventures of Huckleberry Finn ) - powieść dla młodzieży amerykańskiego pisarza Marka Twaina z 1884r.; pierwsze wydanie polskie - 1898 r. To kontynuacją Przygód Tomka Sawyera , lecz głównym bohaterem jest Huckleberry Finn, występujący wcześniej w Przygodach Tomka jako postać drugoplanowa. Uciekając od brutalnego ojca alkoholika,...Data dostępności:
Data publikacji:
Storytelling – audiobook
Marek Stączek
Spis treści 1. Wprowadzenie w temat storytellingu. 2. Wstęp - warto byś wiedział, co się faktycznie liczy. 3. Rozdział 1 Cztery korzyści z wykorzystania storytellingu. 4. Rozdział 2 Kluczowe elementy historii. 5. Rozdział 3 Podróż bohatera. 6. Rozdział 4 Praktyczny pomysł na przygotowanie prezentacji w oparciu o historie. 7. Rozdział 5 Stwórz dla siebie archiwum mówcy. 8. Rozdział 6 Storytelling...Data dostępności:
Data publikacji:
Prezentacja. Trema i komunikacja niewerbalna – audiobook
Marek Stączek
Odkryjesz klika sposobów na to, jak radzić sobie z tremą. Poznasz zasady skutecznej komunikacji niewerbalnej, jaką stosują dobrzy mówcy. Zajdziesz wiele praktycznych rad i sugestii, ale uwaga… usłyszysz też polemiczny ton Marka Stączka, który nie podziela entuzjazmu, co do kliku popularnych „recept” w zakresie mowy ciała i tremy. Zawartość: 01 - Wstęp Marek Stączek, EdisonTeam.pl...Data dostępności:
Data publikacji:
Prawa sukcesu. Tom IX i Tom X – audiobook
Napoleon Hill
IX Prawo Sukcesu: Zwyczaj robienia więcej niż to, za co nam płacą "Przez ponad dwadzieścia pięć lat uważnie studiowałem ludzi pod kątem ustalenia, dlaczego jedni osiągają godne odnotowania sukcesy, podczas gdy drudzy nie idą naprzód, chociaż posiadają dokładnie takie same zdolności. I wydaje się być faktem znaczącym, że każda z obserwowanych przeze mnie osób, która stosowała zasadę wykonywania więcej...Data dostępności:
Data publikacji: