marka
Liczba pozycji: 20
Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą – audiobook
Joanna Malinowska-Parzydło
Twój najcenniejszy kapitał. Wbrew pozorom nie chodzi o to, czym się w życiu zajmujesz i jaki tytuł widnieje na Twojej wizytówce. To może się zmieniać. Rzecz w tym, jak się komunikujesz i jakie pozostawiasz po sobie ostatnie wrażenie. Ostatnie, bo pierwsze wrażenie ludzie nauczyli się już skutecznie weryfikować. Dążysz po trupach do celu? A może kroczysz przez życie we własnym tempie i okazujesz...Data dostępności:
Data publikacji:
Nadaj życie marce, czyli jak stworzyć skuteczną komunikację – audiobook
Krzysztof Wadas
Marka wygrana to marka dobrze zakomunikowana Tę książkę możesz potraktować jako kontynuację bestsellera Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie . Możesz też czytać jako zupełnie oddzielną pozycję. Ten poradnik został pomyślany i napisany jako swojego rodzaju kolejny krok do sukcesu we wprowadzaniu na rynek brandu, który już powstał, ma koncepcję, założenia i formę...Data dostępności:
Data publikacji:
Kwartalnik Pedagogiczny 2022/4 (266) – eprasa
Joanna Madalińska-Michalak
Numer poświęcony jest Januszowi Korczakowi oraz jego dziełu i dokonaniom przedstawionym z perspektywy teoretycznej i praktycznej. Joanna Madalińska-Michalak i Marek Michalak, redaktorzy zeszytu, zaprosili do napisania artykułów naukowych wybitnych znawców Korczaka: Barbarę Smolińską-Theiss, Wiesława Theissa, Marię Czerepaniak-Walczak, Marka Konopczyńskiego, Moshe Shnera, Bogusława Śliwerskiego, Ewę...Data dostępności:
Data publikacji:
Kronos 1/2023 Rymkiewicz – eprasa
Opracowanie zbiorowe
Kolejny numer kwartalnika „Kronos”, poświęcony pojęciu suwerenności oraz naturze władzy nad duchem i ciałem: • Jakub I Stuart, O prawdziwym prawie suwerennych monarchii, czyli o wzajemnych i obustronnych powinnościach między suwerennym królem a jego przyrodzonymi poddanymi • Jakub I Stuart, Mowa w Izbie Gwiaździstej z 20 czerwca 1616 • George Buchanan, Dialog o prawie królestwa Szkotów ...Data dostępności:
Data publikacji:
Strategia komunikacji w social mediach – audiobook
Norbert Oruba
Zostań biznesową gwiazdą social mediów. Odkąd się pojawiły, media społecznościowe stanowią ważną część naszej codzienności. Żyjemy w nich, zdobywamy w nich informacje, dzielimy się informacjami o sobie i spotykamy się z innymi. Dla przedsiębiorstw poszukujących wiedzy o swoich klientach SM stanowią potężne źródło danych, które umiejętnie zaprzęgnięte do pracy, mogą przynieść realne zyski. Szczególnie...Data dostępności:
Data publikacji:
Książę i żebrak. Angielski z Markiem Twainem – ebook
Ilya Frank Mark Twain
Opis książki/treści: Powieść wybitnego amerykańskiego pisarza Marka Twaina, należąca do światowego kanonu literatury dziecięcej. Historia o zamianie ról nastoletnich chłopców, księcia z żebrakiem, której towarzyszy wielka i niekiedy niebezpieczna przygoda. Młody książę poznaje życie z pozycji żebraka, a żebrak – smak i pokusy władzy. Znakomity wybór dla dzieciaka i dorosłego, pełen przygód i niezapomnianych...Data dostępności:
Data publikacji:
LUST: Nie musisz zdejmować kapelusza - opowiadanie erotyczne – audiobook
Julie Jones
Zauważyła, że się pomyliła, kiedy wcisnęła przycisk „Wyślij", lecz było już za późno. Miała wysłać wiadomość do Millie; wiadomość, w której rozpisywała się o tym, jak bardzo podoba jej się Mark, jednak wysłała ją – tak, pewnie już wiesz – do Marka. Między liniami napisała, że pragnie, by chłopak przeleciał ją do nieprzytomności. A co stało się potem? Zupełna cisza radiowa. Jednak później, w dniu jej...Data dostępności:
Data publikacji:
Krasnale - rzecz o kreatywności i zmianie – audiobook
Marek Stączek
„Proszę się nie bać. Tytułowe krasnale to nie jest zapowiedź infantylnej bajki dla dorosłych. To poważny opis procesu kreatywnego myślenia; zasad, w oparciu o które pracują twórcze zespoły; wskazówek, jak dokonywać zmian w organizacji i jak reaguje na nie człowiek. Tyle że opis ujęty w bardzo atrakcyjnej formie - po to właśnie, by uprzyjemnić lekturę, pojawiły się krasnale. Efekt „kooperacji”...Data dostępności:
Data publikacji:
Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie – audiobook
Krzysztof Wadas
Marketing to sztuka wyboru... właściwych rozwiązań na drodze do budowania marki. Chcesz, by Twoja marka była wielka? Chcesz, by konsumenci ją lubili, by chcieli z nią obcować i by - co tu dużo mówić - ją kupowali? W takim razie czas wziąć się do pracy i po prostu to zrobić. Wielu powie, że aby zbudować silną markę, trzeba mieć ogromny budżet. Oczywiście, z grubymi milionami w portfelu dużo łatwiej...Data dostępności:
Data publikacji:
Stwórz jednorożca. Od idei po startup wart miliony. Wydanie II rozszerzone – audiobook
Grzegorz Kubera
Jeśli nie masz własnych marzeń, przez całe życie będziesz pracować nad spełnianiem cudzych! Termin jednorożec w odniesieniu do innowacyjnych, wartych co najmniej miliard dolarów startupów technologicznych pojawił się po raz pierwszy w 2013 roku i od razu zelektryzował świat. Wówczas do tej kategorii zaliczało się czterdzieści firm. Dziś stajnia jednorożców jest liczniejsza, rezyduje w niej bowiem...Data dostępności:
Data publikacji: