Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

marka

Liczba pozycji: 70
  • CENA NEXTO

    Przygody Tomka Sawyera Marka Twaina. Streszczenie, analiza, interpretacja – ebook

    Danuta Anusiak  

    Szczegółowe i przystępnie napisane streszczenie wraz z omówieniem problematyki zgodnie z aktualnym programem nauczania. Opracowanie zawiera również m.in.: plan wydarzeń, charakterystykę bohaterów, przykładowe wypracowania, istotne cytaty, ciekawe i różnorodne zadania sprawdzające. Pomoc w przygotowaniu do lekcji i sprawdzianów. Treść opracowania konsultowana z nauczycielami języka polskiego z wieloletnim...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 4,50 zł 5,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 4,50 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Zarządzanie marką – ebook

    Ryszard Kłeczek   Adam Sagan   Jacek Kall  

    Wiele firm może szybko skopiować niemal każdą innowację pojawiającą sią na rynku, O ile jednak łatwo jest naśladować cechy produktu, o tyle trudno imitować siłę marki, dlatego może się ona przyczynić do utrzymania trwałej przewagi konkurencyjnej. Poza tym cechy produktów zmieniają się, na przykład za sprawą rozwoju technologicznego, a siła marki może być utrzymywana przez dłuższy czas. We współczesnej...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 45,33 zł 50,37 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,33 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Marka Luter – ebook

    Andrew Pettegree  

    Dnia 31 października 1517 roku Marcin Luter, augustiański mnich i wykładowca teologii na Uniwersytecie w Wittenberdze, przybił do drzwi kościoła zamkowego swoje 95 tez o odpustach. Pamiętny gest rozpoczął reformację, jedno z najważniejszych wydarzeń w historii Europy. Reformacja oczywiście nie wydarzyłaby się bez wściekłości Lutra na Kościół katolicki. Gdy jako młody zakonnik udał się w podróż do Rzymu,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 38,34 zł 42,60 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,34 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Marka, Konsument, Badacz. Spotkania na rynku – ebook

    Katarzyna M. Staszyńska  

    W pracy omówiono zastosowanie badań marketingowych z perspektywy korzyści, jakie przynoszą one w praktyce marketingowej, a także w tworzeniu strategii firmy i budowaniu przewagi konkurencyjnej produktu. Opracowanie dostarcza niezbędnej wiedzy metodologicznej, która przygotowuje Czytelnika do fachowego wykorzystania wyników badań konsumenckich. W publikacji przedstawiono m.in.: przegląd rodzajów...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 45,33 zł 50,37 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,33 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Nostalgia w zarządzaniu marką – ebook

    Magdalena Grębosz-Krawczyk prof. PŁ  

    Nostalgia w marketingu jest definiowana jako preferowanie ludzi, miejsc, produktów i marek, które były popularne w czasach młodości, w okresie dojrzewania, w dzieciństwie lub nawet przed urodzeniem konsumenta. Ludzie chętnie wracają do produktów i marek znanych z przeszłości, zgodnie ze stwierdzeniem z filmu „Rejs": mnie się podobają melodie, które już raz słyszałem . W konsekwencji charakterystyczne...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 89,10 zł 99,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 89,10 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Terapeutyczne aspekty filozofii stoickiej w "Rozmyślaniach" Marka Aureliusza i "Diatrybach" Epikteta z Hierapolis – ebook

    Aneta Szlama  

    Terapii filozoficznej mogą się poddać także poszukujący odpowiedzi na tzw. pytania egzystencjalne: jak żyć, jak radzić sobie z trudnościami i przezwyciężać swoje lęki? Pomoc znajdą też osoby niemające odwagi powierzyć swojego problemu drugiemu człowiekowi, często cierpiące w samotności, odcinające się od świata, zamykające się w czterech ścianach, jak i osoby mające problemy z odkryciem własnej tożsamości....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 19,35 zł 21,50 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,35 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Employer branding czyli zarządzanie marką pracodawcy. Uwarunkowania, procesy, pomiar – ebook

    Katarzyna Wojtaszczyk  

    Employer branding jest jedną z najnowszych koncepcji zarządzania. Podejście to łączy ze sobą zarządzanie dwoma najważniejszymi niematerialnymi zasobami organizacji: zasobami ludzkimi oraz marką. Każda organizacja, która występuje w roli podmiotu zatrudniającego, ma swoją, mocniejszą lub słabszą, markę pracodawcy. W przypadku Polski, o czym świadczyć mogą liczne doniesienia medialne lub doświadczenia...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 24,30 zł 27,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,30 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Employer branding. Marka pracodawcy w praktyce – ebook

    Julita Dąbrowska  

    Świadomość znaczenia marki pracodawcy stale rośnie. Coraz więcej firm zdaje sobie sprawę, że aby mogły odnieść rynkowy sukces równie mocno jak lojalnych klientów i stosowania biznesowych reguł, potrzebują wykwalifikowanych, zmotywowanych pracowników. Marka pracodawcy jest gwarantem dopasowania pracowników do ich ról w danej organizacji oraz tego, że pracownicy utożsamiają się z osiągnięciami firmy. Budowanie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 35,34 zł 39,27 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,34 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Jan Eljaszuk „Gromlik” 1914—1946 – ebook

    Marek Czarniawski  

    Trylogia podlaska dr. Marka Czarniawskiego: 1. „Jasne Koszule” na jarmarku 2. Jan Eljaszuk „Gromlik” 3. Podlaskie Bataliony Śmierci 1939—1941

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 18,17 zł 20,19 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,19 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    — Justyn Męczennik — Rozmowa z żydem Tryfonem – ebook

    Czesław Czyż  

    Justyn Męczennik skierował list do Marka Pompejusza w którym zdaje dokładną relację z rozmowy jaką przeprowadził z żydem Tryfonem. Książka jest przedstawieniem poglądów chrześcijan w drugim stuleciu a nie propagowaniem teorii i nauk Justyna.

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 9,09 zł 10,10 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 10,10 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
Liczba pozycji: 70

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA