marke
Liczba pozycji: 3
efekt tygrysa - puść swoją osobistą markę w ruch! – ebook
Maciej Dutko
Książka o personal brandingu! Skończyły się czasy mecenasów. Wszechobecny wyścig chomików (bo już nawet nie szczurów…) oraz skupienie na własnym nosie powoduje, że bardziej prawdziwe niż kiedykolwiek wcześniej stało się porzekadło: jeśli umiesz liczyć, licz na siebie. Maciej Dutko (ze wstępu) To książka dla młodych i mniej młodych, którzy chcą zaistnieć, budując swoją osobistą markę. Bez...Data dostępności:
Data publikacji:
LinkedIn w praktyce – ebook
Angelika Chimkowska
Sprzedaż i marketing bez spamowania na LinkedIn! To książka z ćwiczeniami, czyli skuteczny mix praktycznej wiedzy oraz licznych zadań do wdrożenia. Obecnie LinkedIn jest nie tylko narzędziem wspierającym procesy rekrutacyjne, ale też skutecznym medium do pozyskiwania klientów i partnerów biznesowych. Żeby jednak móc z niego czerpać korzyści, trzeba najpierw wśród naszej grupy docelowej zbudować rozpoznawalność,...Data dostępności:
Data publikacji:
Dawaj innym szczęście. Ścieżka pasji, zysku i celu – ebook
Tony Hsieh
• Zapłać nowo zatrudnionym pracownikom 2000 dolarów za odejście. • Uczyń obsługę klienta odpowiedzialnością całej firmy - nie tylko działu. • Skup się na kulturze firmy jako na priorytecie nr 1. • Wykorzystaj badania nauki o szczęściu do prowadzenia biznesu. • Pomóż pracownikom rozwijać się - zarówno osobiście, jak i zawodowo. • Staraj się zmienić świat. • Aaa,...Data dostępności:
Data publikacji: