marketingową
Liczba pozycji: 4
Nowa asystentka - opowiadanie erotyczne – audiobook
Natalia Malewska
„Stojąc w kolejce przy barze, poczuła na swoim nagim ramieniu dotyk. – Hej – wyszeptała Kathy. – Miałam nadzieję, że przyjdziesz. Jen odwróciła się szybko, zauważając, że Kathy patrzy na nią jakoś inaczej niż zwykle. Jej wzrok był bardziej zuchwały, a dłoń nadal znajdowała się na ramieniu jej szefowej. Jen odsunęła się impulsywnie i niepewnie uśmiechnęła. – No wiesz, nie lubię takich imprez, ale...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing doświadczeń w Internecie – ebook
Agnieszka Kacprzak
Celem niniejszej monografii jest zaprezentowanie możliwości przeniesienia koncepcji marketingu doświadczeń, stanowiącego nowy paradygmat patrzenia na ofertę przedsiębiorstwa i jego strategię marketingową, na grunt e-biznesu. Autorka stara się odpowiedzieć na pytanie, na ile jest możliwe zastosowanie koncepcji gospodarki doświadczeń w rzeczywistości wirtualnej: opisuje możliwości zastosowania poszczególnych...Data dostępności:
Data publikacji:
Nieograniczony sukces w sprzedaży – ebook
Brain Tracy Michael Tracy
Milion wymówek powstrzymuje cię przed osiągnięciem twoich własnych celów sprzedażowych i dochodowych. Trudne czasy w gospodarce, internetowa walka cenowa, sceptycznie nastawieni klienci… wybór wymówek jest szeroki. Ale zastanów się nad następującym faktem: 20 procent najlepszych sprzedawców przeprowadza 80 procent sprzedaży, bez względu na przeszkody. Uzyskują przewidywalne i doskonałe wyniki...Data dostępności:
Data publikacji:
Retencja, migracja i przepływy danych w cyberprzestrzeni. Ochrona danych osobowych w systemie bezpieczeństwa państwa – ebook
Joanna Taczkowska-Olszewska Katarzyna Chałubińska-Jentkiewicz Monika Nowikowska
Publikacja składa się z czterech części, z których pierwsza odnosi się do informacji ogólnych na temat ochrony i dostępu do informacji w cyberprzestrzeni. Omówiono w niej zagadnienia: cyberprzestrzeni jako przestrzeni przetwarzania i wymiany informacji w systemach teleinformatycznych , w tym: pojęcie cyberprzestrzeni, obowiązki informacyjne podmiotów publicznych, udzielanie informacji z wykorzystaniem...Data dostępności:
Data publikacji: