Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

marketingową

Liczba pozycji: 7
  • CENA NEXTO

    Marketing na rynku międzynarodowym – ebook

    Wojciech Grzegorczyk  

    W podręczniku zostały omówione podstawowe zagadnienia związane z działalnością marketingową na rynku międzynarodowym. Autor wyjaśnia: w jaki sposób prowadzone są badania marketingowe rynków zagranicznych, jakie metody wykorzystuje się przy wyborze rynku, na którym warto rozpocząć działalność, jakimi kryteriami powinny kierować się firmy przy wyborze formy działalności, jakie strategie można realizować...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 45,33 zł 50,37 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,33 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Międzynarodowe oblicza terroryzmu. Ujęcie interdyscyplinarne – ebook

    Tomasz Domański  

    Celem monografii jest ukazanie ogromnego potencjału analitycznego zespołu ekspertów i badaczy skupionych w jednostkach działających w ramach Wydziału Studiów Międzynarodowych i Politologicznych Uniwersytetu Łódzkiego, zajmujących się stosunkami międzynarodowymi, naukami o polityce, bezpieczeństwem narodowym, analizą mediów i komunikacją marketingową. Mamy nadzieję, iż niniejsze opracowanie stanie się...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 20,20 zł 22,45 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,20 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Zarządzanie marketingowe – ebook

    Grażyna Rosa  

    Publikacja jest zbiorem najważniejszych i najbardziej aktualnych zagadnień z zakresu zarządzania marketingowego. Zawiera nowe spojrzenie na problematykę, zarówno od strony zarządzania, jak i marketingu. Książka składa się z czterech części. Podstawy zarządzania marketingowego , w której omówiono miejsce marketingu w naukach o zarządzaniu oraz koncepcję zarządzania marketingowego. Marketing w przedsiębiorstwie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,10 zł 49,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,10 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Analiza problemów biznesowych – ebook

    Marian Moszoro  

    Istotą zarządzania przedsiębiorstwami jest podejmowanie decyzji. Studiujący zarządzanie strategiczne, marketing i finanse przygotowują się do tego, poznając liczne teorie i modele oraz ilustrujące ich znaczenie przykłady, A jednak, czy można przygotować się do podejmowania decyzji bez rozwiązywania rzeczywistych problemów? W swym znakomitym zbiorze studiów przypadków Marian Moszoro tworzy warunki analizy...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 48,40 zł 53,78 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,40 zł

    Więcej

    • PDF
  • Ciałokochanie – audiobook

    Odtwórz fragment:

    PROMOCJA

    Ciałokochanie – audiobook

    Martyna Kaczmarek  

    Wszyscy potrzebujemy korepetycji z ciałoakceptacji. Dlaczego? Bo jedną z niewielu pewnych rzeczy w życiu jest to, że nasze ciało zawsze będzie z nami i będzie się zmieniać. A zmiany te nie zawsze będą dla nas łatwe do zaakceptowania. Kultura diety i branża beauty sprawiły, że staliśmy się nieuważni w odrabianiu lekcji z bezwarunkowej akceptacji naszego ciała, które jest naszym domem. Zamiast wsłuchać...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 26,53 zł 37,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,53 zł

    Więcej

    • MP3
  • CENA NEXTO

    Kamp, glamour, vintage. Współczesne kategorie estetyczne – ebook

    Wioletta Kazimierska-Jerzyk  

      Czy w dzisiejszym świecie niezliczonych przedmiotów i wrażeń, mnożących się i coraz szybciej zmieniających się potrzeb kierujemy się wartościami estetycznymi? Czy też w miejsce refleksji i decyzji aksjologicznych na dobre wkroczyły doraźne recepty aplikowane przez świat reklamy i marketingową skuteczność? Terminy „kamp”, „glamour” i „vintage” - choć uchwytne w języku współczesnej estetyki jako...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 18,86 zł 20,95 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,86 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Retencja, migracja i przepływy danych w cyberprzestrzeni. Ochrona danych osobowych w systemie bezpieczeństwa państwa – ebook

    Joanna Taczkowska-Olszewska   Katarzyna Chałubińska-Jentkiewicz   Monika Nowikowska  

    Publikacja składa się z czterech części, z których pierwsza odnosi się do informacji ogólnych na temat ochrony i dostępu do informacji w cyberprzestrzeni. Omówiono w niej zagadnienia: cyberprzestrzeni jako przestrzeni przetwarzania i wymiany informacji w systemach teleinformatycznych , w tym: pojęcie cyberprzestrzeni, obowiązki informacyjne podmiotów publicznych, udzielanie informacji z wykorzystaniem...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 152,10 zł 169,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 152,10 zł

    Więcej

    • PDF

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA