marketingową
Liczba pozycji: 3
7 procent Ro Devereux – audiobook
Ellen O'Clover
Miłość nie zawsze da się zaplanować. Ro Devereux umie przewidywać przyszłość. A właściwie – robi to stworzona przez nią aplikacja. Ma aż 93% skuteczności w prognozowaniu bardzo szczegółowych kwestii dotyczących dalszego życia osoby, która z niej skorzysta. Brzmi idealnie, prawda? Nic dziwnego, że MASH z dnia na dzień staje się hitem i przyciąga uwagę wielkiej firmy, która chce w nią zainwestować...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing doświadczeń w Internecie – ebook
Agnieszka Kacprzak
Celem niniejszej monografii jest zaprezentowanie możliwości przeniesienia koncepcji marketingu doświadczeń, stanowiącego nowy paradygmat patrzenia na ofertę przedsiębiorstwa i jego strategię marketingową, na grunt e-biznesu. Autorka stara się odpowiedzieć na pytanie, na ile jest możliwe zastosowanie koncepcji gospodarki doświadczeń w rzeczywistości wirtualnej: opisuje możliwości zastosowania poszczególnych...Data dostępności:
Data publikacji:
Retencja, migracja i przepływy danych w cyberprzestrzeni. Ochrona danych osobowych w systemie bezpieczeństwa państwa – ebook
Joanna Taczkowska-Olszewska Katarzyna Chałubińska-Jentkiewicz Monika Nowikowska
Publikacja składa się z czterech części, z których pierwsza odnosi się do informacji ogólnych na temat ochrony i dostępu do informacji w cyberprzestrzeni. Omówiono w niej zagadnienia: cyberprzestrzeni jako przestrzeni przetwarzania i wymiany informacji w systemach teleinformatycznych , w tym: pojęcie cyberprzestrzeni, obowiązki informacyjne podmiotów publicznych, udzielanie informacji z wykorzystaniem...Data dostępności:
Data publikacji: