max
Liczba pozycji: 9
Collection of fables for children – ebook
Max Riverton
„Zbiór Bajek dla Dzieci” to magiczna księga, która zawiera w sobie nie tylko opowieści pełne przygód i mądrości, ale również ważne lekcje życiowe, które są przekazywane młodym czytelnikom w przystępny i zachęcający sposób. Jako osoba, która miałaby okazję przeglądać jej strony, oto co mógłbyś znaleźć wewnątrz.Data dostępności:
Data publikacji:
Fairy tales children for every occasion – ebook
Max Riverton
„Zbiór Bajek dla Dzieci” druga część, która zawiera w sobie nie tylko opowieści pełne przygód i mądrości, ale również ważne lekcje życiowe, które są przekazywane młodym czytelnikom w przystępny i zachęcający sposób. Jako osoba, która miałaby okazję przeglądać jej strony, oto co mógłbyś znaleźć wewnątrz.Data dostępności:
Data publikacji:
6th Warsaw School of Statistical Physics – ebook
Bogdan Cichocki Marek Napiórkowski Jarosław Piasecki Piotr Szymczak
The 6th Warsaw School of Statistical Physics took place in Sandomierz from June 25 to July 2, 2016. The primary goal of each of our invited speakers was to give a series of lectures which – in a pedagogical way – introduced selected topics in modern statistical physics with the idea of arriving at open problems. The idea was to inspire the audience to make research related to presented topics. The...Data dostępności:
Data publikacji:
Dzika rzecz – ebook
Rafał Księżyk
„Chaos się nadyma, by wypluć sens" – śpiewał Lech Janerka w 1985 roku, a zaledwie kilka lat później przyszła transformacja, która skonfrontowała z chaosem całe społeczeństwo. Nadejściu wolności towarzyszył niepokój. Niepewność jutra na jednych działała wyzwalająco, innych paraliżowała. W muzyce niezwykły czas przełomu wywołał eksplozję i jak w soczewce skupił najciekawszych undergroundowych artystów...Data dostępności:
Data publikacji:
Pieniądz w ekonomii i socjologii – ebook
Artur Borcuch
Książka Artura Borcucha nawiązuje do wielkich postaci i ważnych wątków ekonomii i socjologii. Z jednej bowiem strony, pojawia się w niej Adam Smith, współtwórca nowoczesnej ekonomii, z drugiej - Max Weber, klasyk światowej socjologii. Autor analizuje związki między tymi dwiema naukami, eksponując przede wszystkim podobne zakresy i pola badawcze. Podstawowym jednak przedmiotem dociekań jest pieniądz...Data dostępności:
Data publikacji:
Surrealistka – ebook
Michaela Carter
Wielka miłość i burzliwe losy dwojga niezwykłych artystów. Oparta na prawdziwych wydarzeniach, bujna, przesycona poetycką magią opowieść o miłości, sztuce i przeznaczeniu, która przywraca należne miejsce Leonorze Carrington – jednej z czołowych postaci sztuki XX wieku. Londyn 1937. Dwudziestoletnia Leonora, początkująca malarka, wdaje się w burzliwy romans z Maksem Ernstem, żonatym dojrzałym...Data dostępności:
Data publikacji:
Pokonać Kimów – ebook
Bradley Hope
W chłodne popołudnie lutego 2019 roku do ambasady Korei Północnej w Madrycie wtargnęli zamaskowani napastnicy, by porwać jednego z urzędników. Grupą dowodził Adrian Hong, znany aktywista zajmujący się prawami człowieka. Po tej akcji FBI wystawiło za nim list gończy, a Hong zapadł się pod ziemię. Autor Pokonać Kimów śledził poczynania Adriana przez ponad dziesięć lat. Opisuje działalność człowieka,...Data dostępności:
Data publikacji:
Google Ads. Poradnik na start dla początkujących. Edycja 2024 – ebook
Robert Duda
Najlepsza w Polsce książka o Google Ads jest w Twoich rękach! · Kompleksowa wiedza praktyczna o Google Ads dla początkujących · 20 logicznie podzielonych rozdziałów, z instrukcjami krok po kroku · 350 stron z wiedzą i doświadczeniami zebranymi przez 21 lat · Ćwiczenia, porady oraz odpowiedzi na najpopularniejsze pytania · Uruchamianie i optymalizacja kampanii dla poprawy efektów · Najnowszy...Data dostępności:
Data publikacji:
Buyer Persona – ebook
Adele Revella
Buyer Persona - a jeśli nie jest tym, co myślisz Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb klientów, a nie - choć obecnie robi to wiele osób - o budowę sztucznego profilu idealnego klienta docelowego....Data dostępności:
Data publikacji: