media marketing
Liczba pozycji: 4
ITwiz – e-wydanie – 1/2024
Magazyn ITwiz tworzony jest przez doświadczonych dziennikarzy i najlepszych specjalistów w swoich dziedzinach . Dzięki temu jest silnym merytorycznie pismem eksperckim. Piszemy o IT zwracając uwagę na biznesowe aspekty technologii i opisywanych projektów. Informujemy, pokazujemy rozwiązania problemów, podsuwamy pomysły . Pomagamy dzisiejszym liderom IT w szybko zmieniającym się krajobrazie technologicznym...Data dostępności:
Data publikacji:
Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci – audiobook
Mark Anastasi
Zostań internetowym rewolucjonistą! Potęga produktów cyfrowych - jak znaleźć niszę i zacząć na niej zarabiać? Media społecznościowe - jak wykorzystać ich zasięg do rozbudowania bazy klientów i strefy wpływów? 7 prostych sekretów milionera - czego koniecznie należy się trzymać przy realizacji planu? O niezależności, także tej finansowej marzy każdy. Kto nie chciałby w końcu przestać martwić...Data dostępności:
Data publikacji:
Forbes – e-wydanie – 6/2024
Lider wśród magazynów biznesowych Miesięcznik FORBES został uznany za Magazyn Roku wg Media i Marketing Polska. FORBES na polskim rynku istnieje od 2004 roku. To prestiżowy magazyn o tematyce biznesowej, znany na świecie przede wszystkim z rankingów, począwszy od najbogatszych ludzi świata po najlepiej zarabiające gwiazdy. Autorzy Forbesa to światowe autorytety biznesu. To również autorzy dogłębnych...Data dostępności:
Data publikacji:
Cena: 16,15 zł
Opinie o produkcie17,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,15 zł- Dostęp online PDF
Pokolenia – ebook
Jean M. Twenge
We współczesnym świecie żyją przedstawiciele sześciu pokoleń: - cichego pokolenia, urodzeni w latach 1925–1945; - baby boomersów, urodzeni w latach 1946–1964; - pokolenia X, urodzeni w latach 1965–1979; - milenialsów (pokolenia Y), urodzeni a latach 1980–1994; - pokolenia Z, urodzeni w latach 1995–2012; - oraz jeszcze nienazwanych kohort, urodzonych po roku 2012. Mają oni bardzo różne...Data dostępności:
Data publikacji: